دانلود و خرید کتاب رژیم پاک‌سازی آنتونی رابینز (خلاصه کتاب) آنتونی رابینز
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رژیم پاک‌سازی آنتونی رابینز (خلاصه کتاب) اثر آنتونی رابینز

کتاب رژیم پاک‌سازی آنتونی رابینز (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب رژیم پاک‌سازی آنتونی رابینز (خلاصه کتاب)

رژیم پاک‌سازی آنتونی رابینز در این کتاب، یک رژیم پاکسازی برای همه عمر معرفی شده است. آنتونی رابینز که خودش چندین سال با مشکل اضافه وزنش درست و پنجه نرم کرده بود، به یک رژیم غذایی بر پایه گیاهان و سبزیجات می‌رسد که نه تنها به کاهش سایز او کمک می‌کند، بلکه باعث یک پاکسازی درونی شده و به او احساس سلامتی می‌دهد.

 درباره کتاب رژیم پاک‌سازی آنتونی رابینز

همه ما می‌دانیم که سبک زندگی موفق، نیازمند یک زندگی سالم است و برای اینکار شما باید برنامه غذایی سالمی داشته باشید.  این میکروکتاب دقیقا یک برنامه رژیم غذایی و دستورات غذایی مناسب با آن که خود آنتونی رابینز سال‌هاست به آن پایبند است را به شما ارائه می‌دهد تا سبک زندگی سالم را وارد روزهایتان کنید.

 درباره آنتونی رابینز

آنتونی رابینز، یکی از موفق‌ترین و مشهورترین نویسندگان، مربی انگیزشی و سخنران در دنیاست. او در گذشته زندگی فقیرانه و سختی را گذرانده و بیش از ۲۰ کیلو اضافه وزن داشته که این اضافه وزن او را تبدیل به فردی بی‌حوصله و خواب‌آلود کرده بود، اما یک روز تصمیم گرفت که تغییر کند و همه تغییرات موجود در زندگی امروزش را با تغییر تفکرات و دیدش به دنیا به وجود آورد. آنتونی یک بنیاد خیریه بزرگ دارد و تلاش می‌کند تا به همه افراد کمک کند تا سرنوشت خودشان را بدست گیرند. او کتاب‌های بسیار موفق زیادی نوشته و چندین سال متوالی مرد شماره یک آمریکا در استراتژی سبک زندگی و کسب‌وکار بوده است.

 بخشی از کتاب رژیم پاک‌سازی آنتونی رابینز

همه ما می‌دانیم که تغذیه سالم، بدون پاکسازی دستگاه گوارش چقدر سخت است. به‌طور کلی، این ایده خوبی است که تا دو هفته پس از ورود به چرخه تغذیه سالم، با دوستانتان غذا نخورید. اگر نتوانید با فشارهای اجتماعی برای نوشیدن مشروبات الکلی و خوردن غذاهای سرخ‌ کرده مقابله کنید، در یک چشم به هم زدن و بدون اینکه حتی خودتان متوجه شوید رژیم غذایی‌تان را رها خواهید کرد. از وسوسه خوردن غذاهای مختلف اجتناب کنید؛ از همان ابتدا خودتان را به رستوران‌های مناسب محدود کنید. یک ایده عالی این است که در مورد چند رستوران تحقیق کنید و از آن‌ها بپرسید چه گزینه‌هایی برای ارائه دارند. رستوران‌هایی که سالاد یونانی، سالاد سزار یا سوپ ارائه می‌دهند و پیشخوان سالاد دارند، گزینه‌های خوبی هستند. غذاهای سبزیجاتی را در برنامه غذایی خود بگنجانید و از خوردن نان، پیتزا، ماکارونی، گوشت اضافی و غذاهای سرخ ‌شده خودداری کنید. تا جای ممکن از همه نوع مشروبات الکلی و برای همیشه از نوشابه پرهیز کنید. علاوه بر این، وقتی در شهر جدیدی هستید، از پیشنهادها یا توصیه‌های منشی هتل، میزبان یا افراد محلی استفاده کنید. یه طو کلی هم می‌توانید از غذاهایی که برای ملیت‌های مختلف هستند و سالم‌اند استفاده کنید:

غذاهای چینی: سبزیجات ملایم بخارپز و سرخ‌شده، بدون MSG (گلوتامات مونوسادیم) و با مقدار بسیار کمی روغن شامل:

- سبزیجات مخلوط ملایم بخارپز شده (کلم پیچ، کلم‌برگ چینی، نخودفرنگی، پیاز، کلم بروکلی، کلم چینی، کرفس، لوبیا سبز، برگ لوبیا سبز)؛

- کلم بروکلی سرخ‌شده با سیرترشی، کلم بروکلی یا کلم‌برگ چینی؛

- برگ نخودفرنگی یا برگ لوبیا سبز سرخ‌شده، غذای بودائی؛

- غذای گیاهی موگوگای پان (Moo Goo Gai Pan)، سبزیجات مو شو (Mu Shu)؛

- لوبیا سبز سرخ‌شده (بدون گوشت)، بادمجان؛

- ماهی یا سوپ ماهی مرکب یا خوراک سبزیجات.

غذاهای تایلندی:

- سوپ سبزیجات و سوپ نارگیل؛

- سبزیجات مخلوط بخارپز شده؛

- اسپرینگ رول گیاهی (نه اگرول)؛

- لقمه کاهو با سبزیجات تازه (انواع جوانه‌ها، خیار، هویج)؛

- سبزیجات با چاشنی کاری یا سس نارگیل؛

- سبزیجات سرخ ‌شده.

معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۹٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۴۱ صفحه

حجم

۵۹٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۴۱ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان