دانلود و خرید کتاب بازاریابی نینجایی لری کندال ترجمه سیمین دخت فنائیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب بازاریابی نینجایی

کتاب بازاریابی نینجایی، نوشته لری کندال و ترجمه‌ی سیمین‌دخت فنائیان، مهارت‌های زیرکانه‌ی فروش برای دست‌یابی به نتایج فوق‌العاده را به شما آموزش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب بازاریابی نینجایی

بازاریابی یکی از علوم و مهارت‌هایی است که لازمه‌ی دوام یک کسب‌وکار جدید در شرایط کنونی است. اما آنچه که کسب‌وکار شما را از یک کار معمولی به یک کار خوب و عالی ارتقا می‌دهد، روش‌های است که برای بازاریابی به کار می‌برید. لری کندال در کتاب بازاریابی نینجایی، مهارت‌های زیرکانه‌ی فروش برای دست‌یابی به نتایج فوق‌العاده را به شما آموزش می‌دهد. اما حتی اگر شغلتان به فروش مرتبط نباشد، باز هم می‌تواند از راهکارهای کتاب بازاریابی نینجایی در زندگی شخصی‌تان استفاده کنید. به این ترتیب با کمک راهنمایی‌های لری کندال شما می‌توانید مهارت‌هایتان برای داشتن یک ارتباط سالم و سازنده با دنیا را افزایش دهید و در کنارش در دوره‌های کاری‌تان،درآمد بیشتری نیز کسب کنید.

کتاب بازاریابی نینجایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن کتاب بازاریابی نینجایی را به تمام مدیران صنایع و کسب‌وکارها، بازاریابان و کسانی که دوست دارند در کارشان پیشرفت کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بازاریابی نینجایی

فروش نینجایی به دور چهار اصل ساخته شده است. این کتاب به چهار بخش بر مبنای این اصول سازماندهی شده است.

- اصل ۱: مهارت شخصی. موفقیت شما در فروش و در زندگی به طور بسیار زیادی عملکرد توانایی شما برای کنترل کردن افکار و انرژی خودتان است. فروش نینجایی به شما آموزش می‌دهد چگونه مغز خود را به کار بیندازید و خودتان را برای موفقیت برنامه‌ریزی کنید. در آغاز با یادگیری چگونه تمرکز کردن بر انرژی خود شروع می‌شود، بنابراین شما قادر هستید تا بهترین خود و بهترین در دیگران را بیرون بکشید.

- اصل ۲: فروش را متوقف کنید! حل کردن را آغاز کنید! مردم عاشق خرید کردن هستند ولی از در معرض فروخته شدن بودن متنفر هستند. مشتری‌ها به ارزش جذب می‌شوند. سیستم نینجا به شما می‌آموزد فروش را متوقف کنید و یادگیری ایجاد ارزش را شروع کنید.

- اصل ۳: استراتژی تجارت نینجایی. نینجا به شما یک استراتژی تجارت می‌آموزد که یک جریان ادامه‌دار از مشتری‌هایی ایجاد خواهد کرد که به سوی شما می‌آیند. این استراتژی توجه شما را نخست بر مردمی متمرکز می‌کند که شما را می‌شناسند، دوست دارند و به شما اعتماد دارند. شما پیش از این که غریبه‌ها را دنبال کنید زمان، پول و انرژی در ساختن روابط صرف می‌کنید.

- اصل ۴: ارتباط داشته و خوش‌برخورد باشید. نینجا دور علم مشتری ساخته شده است؛ مشتریان به چه چیزی ارزش می‌دهند و چگونه برای به دست آوردن آن تصمیم می‌گیرند. ما به شما یک فرآیند گام به گام برای هم خریداران و فروشندگان خواهیم آموخت که به آن‌ها کمک می‌کند تصمیمات خوب بگیرند.

نظرات کاربران

کاربر ۱۲۷۲۷۸۴
۱۳۹۹/۱۰/۰۱

روی ترجمه و روان بودن متن ضعیف است

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۲۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۷۲ صفحه

حجم

۶۲۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۷۲ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان