دانلود و خرید کتاب قورباغه‌ات را ببوس برایان تریسی ترجمه فریبا سبز چمنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قورباغه‌ات را ببوس اثر برایان تریسی

کتاب قورباغه‌ات را ببوس

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۱۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب قورباغه‌ات را ببوس

«قورباغه‌ات را ببوس» نوشته برایان تریسی (-۱۹۴۴)، سخنران انگیزشی و نویسنده کتاب‌های پرفروش روانشناسی کاربردی است. در بخشی از مقدمه کتاب می‌خوانیم: «همانطور که ویلیام شکسپیر می‌گوید: "هیچ چیزی وجود ندارد، تنها فکر است که آن را به وجود می‌آورد." شما اینجا، روی این کره خاکی هستید تا کاری خارق‌العاده با زندگیتان انجام دهید، تا خوشحالی و لذت، ارتباطات عالی، سلامتی در سطح خوب، موفقیت کامل و رضایت کامل را تجربه کنید. پس، چه چیزی مانع شما می‌شود؟ چراهم اکنون زندگی رویایی‌تان را ندارید؟ چه چیزی مانع شما می‌شود؟ اگر می‌خواهید دلیل شادی یا ناراحتی، موفقیت یا عدم موفقیت، پیروزی یا شکست خود را بدانید، بروید و به نزدیکترین آینه نگاه کنید. جواب آنجاست. کیفیت تفکراتتان درباره‌ی کسی که در آینه می‌بینید به طور گسترده‌ای کیفیت زندگیتان را تعیین می‌کند. اگر دیدگاهتان را نسبت به خودتان تغییر دهید، زندگیتان را به سرعت تغییر می‌دهید.»
معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

سپیده
۱۳۹۷/۰۷/۲۴

آثار برایان تریسی بشدت پیشنهاد میشه دوستای گل 😚🐸

Behzad @booker
۱۳۹۹/۰۹/۱۹

کتاب که درکل خیلی خوبه ولی من آخرش نفهمیدم قورباغه رو ببوسم یا قورت بدم🤣 نمیدونم مترجمین بزرگوار یه عنوان کتاب رو نمیتونن بصورت واحد ترجمه کنن چطور میخوان در صدها صفحه متن مفهوم اصلی رو به مخاطب برسونن خیلی کتابها

- بیشتر
mahsa
۱۳۹۹/۰۳/۰۷

این کتاب برای من عالی بود خوشحالم که خوندمش الان میتونم احساسات منفی رو که مدت ها بود باعث ازارم میشد رو راحت تر کنار بگذارم

marigold
۱۳۹۶/۰۲/۰۴

این همون کتاب قورباغه ات را قورت بده؟ هست یا جداست

فاطمه
۱۳۹۸/۰۵/۱۵

این فوق العاده خوبه هم متن دلنشینی داره هم کمک میکنه انسان به آینده امیدوارتر نگاه کنه کلا حال آدم بااین کتاب خوب میشه

nassiM
۱۳۹۶/۰۲/۰۴

چرا برای کتاب به این خوبی انقد کم نظر داده شده؟ خواهشا بخونیدش چون راهکارهای برایان تریسی رو میشه در زندگی واقعی عملی کرد و تاثیرشو خواهید دید.من کتاب های مختلفی خوندم ازشون و حیفم میاد به بقیه معرفی نکنم

- بیشتر
nassiM
۱۳۹۵/۱۲/۰۲

اکثر کتابهای آقای برایان تریسی عالی و تاثیر گذار و قابل اجرا هستن😊💛

منصوره♡
۱۴۰۳/۰۲/۰۵

کتاب های بریان بینظیر هستند

کاربر 1900214
۱۴۰۲/۱۰/۰۷

جالب بود. اما چند سال پیش. برای الان دیگه خاطره شده این دیدگاه که در کتاب عرضه شده. ولی روش درستیه در برخورد با مسائل ارزش خواندن داره. قدم اول برای کسایی که اصلا تو باغ نیستن بعنوان مطلب روانشناسانه

mahsa salmani
۱۴۰۰/۰۶/۰۲

پرمحتواین کتاب عالی هستین آقای برایان تریسی

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۱)
من سالها از معده درد و سردرد مزمن رنج می‌بردم. برای تسکین دردم هر راهی را امتحان کردم. رژیم غذاییم را تغییر دادم، درمان‌های مختلفی را پیش گرفتم و حتی سال‌های زیادی را برای پردازش تجربیاتم به مشاوره می رفتم. سپس چیزی را کشف کردم که زندگیم را تغییر داد. یاد گرفتم که هر وقت حقیقت را درباره آنچه احساس و فکر می‌کردم، بیان نمی‌کنم سردرد می‌گرفتم. همچنین هر گاه در مورد موضوعی حس خوبی نداشتم و آن موقعیت را تحمل می‌کردم یا در رابطه‌های مشکل‌ساز می‌ماندم، دچار معده درد می‌شدم.
شابان
بروس بارتون (Bruce Barton) یکبار نوشت: هیچ چیز با شکوهی تا به حال به دست نیامده است مگر توسط کسانی که دلیرانه باور داشتند که چیزی در درون آن‌ها عالی‌تر از شرایط است.
ویکتوره
تصور کنید که شما یک عصای جادویی دارید تا شغل، خانواده و روابط، سلامت و تناسب اندام، و وضعیت مالی را دگرگون کنید. چگونه هر یک از این موارد را ایده‌آل می‌کنید؟
Milad Aria
تعریف روشنی از شخص ایده‌آلی که می‌خواهید باشید و زندگی ایده‌الی که می‌خواهید داشته باشید
Milad Aria
شما همیشه آزاد هستید تا محتویات تفکرات و جهت زندگیتان را انتخاب کنید.
Milad Aria
جهانتان را از هر جنبه، با نحوه‌ی فکر کردن و میزان اعتقاداتتان می‌سازید.
Milad Aria
باور به قدرت بالقوه و نامحدودتان کلید اصلی برای تبدیل شدن به آنچه که واقعا توانایی آن را دارد، می‌باشد.
Milad Aria
هیچ چیز با شکوهی تا به حال به دست نیامده است مگر توسط کسانی که دلیرانه باور داشتند که چیزی در درون آن‌ها عالی‌تر از شرایط است.
mahsa
یکی از حقایقی که سرانجام هر کسی می‌آموزد این است که "افراد تغییر نمی‌کنند. " شخصیت و رفتار افراد حدود ۱۷ یا ۱۸ سالگی ثابت و محکم می‌شود و تقریباً تا پایان زندگیشان بی‌تغییر می‌ماند. به همین دلیل تلاش برای تغییر دیگران همواره به یاس و نا‌امیدی می‌انجامد.
mahsa
۱. آرزوهای بزرگ داشته باشید. با تعریف روشنی از شخص ایده‌آلی که می‌خواهید باشید و زندگی ایده‌الی که می‌خواهید داشته باشید، شروع کنید. ۲. تصور کنید که شما یک عصای جادویی دارید تا شغل، خانواده و روابط، سلامت و تناسب اندام، و وضعیت مالی را دگرگون کنید. چگونه هر یک از این موارد را ایده‌آل می‌کنید؟ ۳. تفکر "بدون محدودیت" را تمرین کنید. با تمرین تفکر "آسمان آبی" ذهن خود را از چالش‌های روزانه رها کنید. ۴. پیش از اینکه تصمیم بگیرید چه چیزی امکان پذیر است تصمیم بگیرید چه چیزی برای شما ایده‌ال است.
فاطمه

حجم

۴۵۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۴۵۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان