دانلود و خرید کتاب کارآفرینی و تجارت به شیوه‌ی آیات و روایات عبدالحسین حاجی زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب کارآفرینی و تجارت به شیوه‌ی آیات و روایات

کتاب کارآفرینی و تجارت به شیوه‌ی آیات و روایات، تالیف دکتر عبدالحسین حاجی‌زاده و دکتر مهدی حسین‌زاده ثانی، به بررسی اصول و شیوه‌ی تجارتی که بر پایه‌ی اخلاق و قوانین اسلامی باشد و جنبه‌های مختلف تجارت اسلامی پرداخته است. 

درباره‌ی کتاب کارآفرینی و تجارت به شیوه‌ی آیات و روایات

کار کردن و اداره‌ی یک کسب‌وکار در دنیای امروز که همه‌چیز از حالت صحیح اصلی خود خارج شده است، کاری بسیار سخت و دشوار است. اگر بخواهیم یک تجارت جدید آغاز کنیم یا تجارتی قدیمی را بر پایه‌ی صحیح و اصولی خود قوی و پایدار نگه‌ داریم یا توسعه بدهیم، لازم است تا با قواعد کار آشنا شویم. دکتر عبدالحسین حاجی‌زاده و دکتر مهدی حسین‌زاده ثانی، کتاب کارآفرینی و تجارت به شیوه‌ی آیات و روایات را در سه فصل نوشته‌اند. در فصل اول به مطالب بازاریابی و تجارت از نگاه اسلام به صورت کلی می پردازد، در این فصل مواردی نظیراخلاق اسلامی، تعاریف تجارت، عدالت محوری، سود و زیان آورده شده است. فصل دوم به بخشی از آیات که به حوزه تجارت و اصول اولیه کارآفرینی مربوط است و نیز به جملات انگیزشی بزرگان کسب و کار می پردازد. فصل سوم نیز، شامل احادیث ثبت شده از ائمه معصوم (ع) در مورد شیوه های تجارت، است.

کتاب کارآفرینی و تجارت به شیوه‌ی آیات و روایات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب کارآفرینی و تجارت به شیوه‌ی آیات و روایات برای تمام تاجران، کارآفرینان و همه افرادی است که دوست دارند کسب و کار خودشان را بر اساس آیات و روایات اسلامی جلو ببرند.

بخشی از کتاب کارآفرینی و تجارت به شیوه‌ی آیات و روایات

در بازاریابی، اخلاق اسلامی گرایشی است که مشارکت بین دستاندرکاران سازمان را شکل می‌دهد و بر شفافیت و مسئولیت‌پذیری آن‌ها تاکید می‌کند و در عین حال حفظ سرمایه آن‌ها را در عین به خطر نینداختن رفاه دیگر بازیگردانان بازار و اعضای جامعه تامین می‌کند.

بازاریابی اسلامی فرایند و استراتژی برآورده کردن نیازها با محصولات و خدمات حلال (طیبه) با رضایت متقابل هر دو طرف، یعنی فروشنده و خریدار با هدف رسیدن به رفاه مادی و معنوی در این جهان و آخرت است )حسین زاده ثانی ۱۳۹۹ ،به نقل از علوم و همکاران، ۲۰۱۱). بازاریابی اسلامی به فعالیت‌هایی با تاکید بر شفافیت، ارزش‌گذاری و مسئولیت در مورد سیاست‌های بازاریابی سازمان و همچنین فعالیت‌هایی که درستی و عدالت را به مشتریان و دیگر سهام‌داران ارائه می‌دهد، اشاره می کند (حسینی و عیدی، ۱۳۹۱ ،ص ۹۹). 

فهرست

  • کلیات کارآفرینی و تجارت اسامی
  • کارآفرینی و تجارت از نگاه آیات 
  • کارآفرینی و تجارت از نگاه روایات






نظرات کاربران

رهگذرِ دنیا
۱۴۰۱/۰۹/۱۴

برای کسیکه کتاب متاجر شرح لمعه رو خونده فصل اولش عملا چیزی بهم اضافه نکرد! فصل دومشم زیر یه سری عناوین که قابل تاملند تعدادی آیات قرآن رو آورده بدون هیچ تفسیری! و زیر آیات جملات انگیزشی نویسنده‌های خارجیه! فصل سوم هم

- بیشتر
zahra heydarnezhad
۱۳۹۹/۰۳/۰۹

عالیه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان