دانلود و خرید کتاب افسردگی موفقیت عبداله مروارید
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب افسردگی موفقیت اثر عبداله مروارید

کتاب افسردگی موفقیت

معرفی کتاب افسردگی موفقیت

کتاب افسردگی موفقیت، اثر عبدالله مروارید،روان‌شناس و روان‌درمان‌گر تحلیلی، همه‌چیز درباره‌ی افسردگی حاصل از موفقیت و پیشرفت در زندگی را به شما می‌گوید. 

درباره‌ی کتاب افسردگی موفقیت

افسردگی را بیماری قرن حاضر می‌دانند. در حقیقت افسردگی یک بیماری است که ممکن است در هرلحظه و هرجا به سراغ هرکسی برود. یک فرد افسرده میل به زندگی کردن را از دست می‌دهد. در زندگی‌اش احساس خلا و پوچی می‌کند و گاهی ممکن است به از بین بردن خودش هم فکر کند. مساله افسردگی بسیار جدی است و هرگز نباید آن را با ناراحتی یکی دانست. افسردگی ممکن است به دلایل مختلفی پیش بیاید، فقدان عزیزان، شکست در زندگی عاطفی یا کاری و ... می‌توانند از دلایل افسردگی باشند. اما نوع دیگری از افسردگی نیز هست که روبه‌روز بیشتر شیوع پیدا می‌کند و آن افسردگی موفقیت است. حتما بارها خبر خودکشی افراد محبوب، سرشناس و ثروتمند را شنیده یا خوانده‌اید. کسانی که به نظر می‌رسد در زندگی‌شان هیچ چیزی کم ندارند، آن‌ها به تمام موفقیتی که افراد عادی سعی در به دست آوردن آن دارند، رسیده‌اند. پس چه چیزی مانع این شده که آن‌ها از زندگی خوبی که دارند، لذت ببرند؟ در کتاب افسردگی موفقیت به پاسخ این سوال خواهید رسید. عبدالله مروارید در کتاب افسردگی موفقیت، همه‌چیز درباره‌ی افسردگی حاصل از موفقیت و پیشرفت در زندگی را بررسی کرده است. 

کتاب افسردگی موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر به مطالعه کتاب‌های روانشناسی علاقه دارید، کتاب افسردگی موفقیت را بخوانید. کتاب افسردگی موفقیت برای مشاوران، روان‌درمان‌گرها و روان‌شناسان نیز کتابی خواندنی است. 

بخشی از کتاب افسردگی موفقیت

در این میان اولین تمایز افسردگی بالینی با افسردگی موفقیت یا ارتقا در عوامل شکل‌دهنده آن‌ها نهفته است. افسردگی بالینی که متاسفانه در جوامع مختلف بسیار شایع است، عمدتا حاصل فقدان، ناکامی و شکست در زندگی است و اغلب افراد به نوعی با آن آشنا هستند. برای مثال اینکه یک فرد بعد از مرگ یک عزیز مثا مادرش (فقدان) دچار افسردگی شود و یا اینکه فرد دیگری به واسطه اخراج از کار (شکست) و یا شنیدن پاسخ منفی از شخص محبوبی که برای ازدواج به وی پیشنهاد داده (ناکامی)، انگیزه و اشتیاق خود به زندگی را از دست بدهد، برای اغلب افراد طبیعی جلوه می کند و برایشان دور از ذهن نیست.

اما اینکه مردم باور کنند شخصی به دنبال کسب موفقیت و کامیابی، انگیزه و اشتیاق خود را از دست داده و دچار افسردگی و ناامیدی شده است، برای بسیاری نه تنها بغرنج و تعجب برانگیز است بلکه حتی ممکن است به دایل مختلف از پذیرش آن سرباز بزنند. 

فهرست

  • دیباچه
  • ماهیت افسردگی موفقیت
  • همه چیز درباره موفقیت



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۰۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۲ صفحه

حجم

۱۰۰۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۲ صفحه

قیمت:
۴۱,۰۰۰
تومان