دانلود و خرید کتاب ۱۰۱ ایده برتر؛ جلد ۱ جیمز اسکینر ترجمه رضا محمدنیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۱۰۱ ایده برتر؛ جلد ۱ اثر رضا محمدنیا

کتاب ۱۰۱ ایده برتر؛ جلد ۱

معرفی کتاب ۱۰۱ ایده برتر؛ جلد ۱

جیمز اسکینر، رویس کروگر و مارک ویکتور هانسن، سخنران و نویسنده کتاب‌های انگیزشی هستند.

کتاب ۱۰۱ ایده برتر، یک مجموعه ده جلدی است که در هر جلد این کتاب، به ۱۰ موضوع در حوزه روانشناسی کاربردی و مهارت‌های زندگی کاربردی و اجتماعی پرداخته می‌شود.

در بخشی از فصل «اعتماد به نفس» از کتاب اول این مجموعه می‌خوانیم:

«... اعتمادبه‌نفس مستلزم باور داشتن خود و داشتن تصوری صحیح و مثبت نسبت به خود است. اعتمادبه‌نفس تصویری از درون شماست که در بیرون پدیدار می‌گردد.

اعتمادبه‌نفسی که از خود نشان می‌دهید، در چگونگی رفتار دنیا با شما تأثیر می‌گذارد. تأثیرات اعتمادبه‌نفس منجر به ایجاد اعتمادبه‌نفس بیشتر می‌شود. این چرخه‌ی متوالی موفقیت است.

اعتمادبه‌نفس وسیع‌ترین ابعاد احساسی را دارد. اگر به خود اطمینان داشته باشید، حتی اگر شیوه‌ی انجام کاری را هم ندانید ابزاری در دست دارید که شما را قادر به انجام کارهایی خارق‌العاده می‌سازد.

آنچه میخواهیم مردم در مورد اعتمادبه‌نفس بدانند این است که اعتمادبه‌نفس منشاء بیرونی ندارد؛ درونی است. افراد بسیاری در انتظار نیرویی خارجی هستند که آنها را تأیید نموده و موجب شود نسبت به خود احساس خوبی داشته باشند، اما اعتمادبه‌نفس در محیط بیرون وجود ندارد...»

نظرات کاربران

Alireza Davari
۱۳۹۸/۰۷/۰۲

همانطور که عنوان کتاب مشخص میکند، این مجموعه به شما ایده های برای تفکر و نقطه شروع برای ایجاد تغییرات می دهد. پس اگر اهل تفکر هستید این کتاب ها بدون اضافه گویی و با حداقل کلمات راهنمای نه جامع،

- بیشتر
سعید دونقطه دی
۱۳۹۷/۰۴/۰۵

در یک کلام باید گفت که ××عالی×× بود با توجه به اینکه این کتاب در کتابخانه همگانی برنامه طاقچه هم قرار گرفته به دوستان توصیه میکنم ((حتما مطالعه بفرمایید)) و همچنین تشکر میکنم از برنامه جذاب طاقچه

Matin
۱۳۹۴/۱۲/۱۲

با سلام به همه دوستان کتاب حاضر اولین جلد از مجموعه کتابهای ۱۰۱ ایده برتر می‌باشد که با توجه به نگارش تیمی، از غنای بالایی برخوردار بوده و ایده های جالب و در خور توجهی راه به همراه دارد. بنابراین

- بیشتر
Anahid
۱۳۹۹/۱۰/۲۴

هایلایت ها

amirrrmahdiii
۱۳۹۹/۰۲/۰۹

این کتاب برا کسایی که میخواهند ذهن باز داشته باشند خوب است ولی ذهن شما باید خوب باشد که در حد مدیریت فکر کند و این کتاب به درد شما بخورد احساس کردم کتاب ناقصه نمیدونم چرا چون یه جوری

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۹)
در زندگی به نام خود اعتبار ببخشید. بگذارید شرافت رفتار شما اساس شهرت شما باشد. به شکرانه‌ی هر روزی که نعمت زندگی به شما عطا می‌گردد، کمک کنید، خدمت کنید، عشق بورزید و ببخشایید؛ و هنگامی که مرگ فرا می‌رسد، نامی گرانبها برای فرزندان خود به‌ یادگار بگذارید.
ツAlirezaツ
راز زندگی در بخشش است. هر چه بیشتر ببخشیم، بیشتر به دست خواهیم آورد، به‌ویژه هنگامی که بدون توقعِ دریافت، ببخشیم. هرچه بر روی بالابردنِ ارزش محصولات خود کار کنید، نام تجاری محصولات شما اُبهت بیشتری می‌یابد و فروش شما نیز بیشتر می‌شود. هرچه بیشتر عشق بورزید، روابط شما بهتر شده و رضایت شما از زندگی بیشتر می شود. هرچه بیشتر تلاش کنید، دسترس‌های شما بیشتر شده و بیشتر پیشرفت می‌کنید.
سعید دونقطه دی
اگر بتوانید پیشرفت خود را ببینید، واقعاً پیشرفت خواهید کرد!
Sajjad
بذرهای خود را به باد بسپارید و هرگز اجازه ندهید که انگیزه‌هایتان زیر سؤال برود.
Anahid
دنیا با چرخش بی‌انتهای خود دور آنان می‌چرخد و امید دارد که بتواند حتی ذره‌ای کوچک از تشعشعات آنان را دریافت کند. شما می‌توانید انتخاب کنید که خورشید باشید یا ماه، و یا یک سیاه‌چاله، یا هر چه می‌خواهید. دقت کنید و عاقلانه انتخاب کنید! خورشید باشید و نور خود را به همه جا بتابانید!
Anahid
یادتان باشد که داشتن تخصص، ارزش اقتصادی بسیاری دارد. ارزش اقتصادی هر کالایی به معمول و یا غیرمعمول بودن آن بستگی دارد. ارزش اقتصادی با تمرکز بر آنچه غیرمعمول است به دست می‌آید!
Anahid
روشنایی وجودی خود را آن‌گونه به دیگران بتابانید که با دیدن کارهای نیکِ شما، خدا را بستایند؛ چرا که هدف ما بر روی زمین این است که ببخشاییم و خود نیز دریافت کنیم تا اینکه دیگران نیز به خود فرصت بخشش بدهند.
Anahid
بیشتر افراد مانند ماه هستند. آنها فقط نور منعکس می‌کنند. می‌گویند، "من فقط وقتی چیزی به دیگران می‌بخشم که اول آنها چیزی به من بخشیده باشند. " آنها اول نور را دریافت کرده و سپس آن را به دنیا باز می‌گردانند. برخی دیگرمانند خورشید هستند. آنها در مقابل چیزی که می‌بخشند، انتظار دریافت ندارند. در درون آنها آن انرژی عظیمی در حال آزاد شدن است. آنها نیروی پدیدآورندۀ طبیعت را در خود دارند و نور خود را در پهنای هستی ساطع می‌کنند.
Anahid
۱: نام و نشانِ ارزشمند شما (بدست آوردن بزرگترین دارایی زندگی) ترجمه‌ی رضا محمدنیا کتاب حاضر شیوۀ بدست آوردن بزرگترین دارایی زندگی را به شما نشان می‌دهد؛ نامی که سبب پیشرفت و افتخار شما می‌شود. نام شما باارزش‌ترین دارایی شماست. این نام از بدو تولد به شما داده شده است. آن را رایگان بدست آورده‌اید، اما بسیار گرانبهاست. بدن شما، با تمام ویژگی‌های معجزه‌آسایش روزی از بین خواهد رفت، اما نام شما تا ابد باقی است!
سعید دونقطه دی

حجم

۳۲۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۳۲۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان