دانلود و خرید کتاب قلعه‌ی حیوانات جورج اورول ترجمه هنگامه خدابنده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قلعه‌ی حیوانات اثر جورج اورول

کتاب قلعه‌ی حیوانات

نویسنده:جورج اورول
انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:
۴.۰از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب قلعه‌ی حیوانات

کتابچه قلعه حیوانات اثر جرج اُوروِل خلاصه‌ای از رمان معروف جرج اورول برای دوست‌داران رمان است.

 درباره کتاب قلعه حیوانات

قلعه حیوانات یک داستان تمثیلی است که داستان غصب کردن قدرت را توسط حیوانات در یک مزرعه به تصویر می‌کشد. انسان‌های ساکن مزرعه در نتیجه این شورش، وادار به ترک آن می‌شوند. این داستان انتقادی در مورد قدرت سیاسی و به طور گسترده‌تر حکومت‌های تمامیت‌گرا است که نویسنده آنرا از طریق شخصیت چند خوک به نمایش کشیده است. 

خوک‌ها در این رمان اصول برابری‌ای را که در زمان شورش بر ضد انسانها وضع کرده بودند زیر پا گذشته و به تدریج سیستمی برای سرکوب و بهره‌کشی درست می‌کنند که سایر حیوانات، قربانیان آن هستند.

در داستان قلعه حیوانات با اثری واقعا کوتاه روبرو هستیم که با استفاده از زبانی همه فهم نوشته شده است؛ به نحوی که می‌توان قصه آن را در چند جمله تعریف کرد که حیوانات، قدرت را در مزرعه‌ای بدست می‌گیرند و برابری را مابین خودشان برقرار می‌کنند، اما بعدا گروهی از خوک‌ها دیکتاتوری راه می‌اندازند.

شخصیت‌ها، حیواناتی هستند که نمایانگر انواع افراد اجتماع‌اند؛ خوکها رئیس‌هایی تنبل هستند، گوسفندان، تجسمی از مردمند که وفق‌پذیر و تسلیم‌اند، اسب‌هایِ کاری کارگرانی سر به زیر هستند و ...

خواندن کتابچه قلعه حیوانات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اگر وقت کافی برای خواندن رمان کامل قلعه حیوانات را ندارید، کتابچه ان گزینه خوبی است.



معرفی نویسنده
عکس جورج اورول
جورج اورول
انگلیسی | تولد ۱۹۰۳ - درگذشت ۱۹۵۰

جورج اورول داستان‌نویس، روزنامه‌نگار، منتقد ادبی و شاعر انگلیسی است که غالباً با دو رمان معروف و پرفروش «مزرعه‌ی حیوانات» و «1984» شناخته می‌شود. اورول را می‌توان موفق‌ترین نویسنده‌ی انگلیسی‌زبان قرن بیستم دانست که آثار او علاوه‌بر ارزشمندی در نگاه مخاطبان قرن جدید، به ابزار آموزش «چگونه نوشتن» برای نویسندگان امروز نیز بدل شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه