دانلود و خرید کتاب مبارزه با پوکی استخوان به وسیله‌ی تمرین بدنی کارل نئوپف ترجمه اعظم عباس‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مبارزه با پوکی استخوان به وسیله‌ی تمرین بدنی اثر کارل نئوپف

کتاب مبارزه با پوکی استخوان به وسیله‌ی تمرین بدنی

معرفی کتاب مبارزه با پوکی استخوان به وسیله‌ی تمرین بدنی

کتاب مبارزه با پوکی استخوان به وسیله‌ی تمرین بدنی نوشته کارل نئوپف با ترجمه اعظم عباس زاده و مریم مزیدی منتشر شده است. این کتاب از مجموعه کتاب‌های نشر مبانی است که با هدف آموزش مفاهیم صحیح ورزش و سلامت و تندرستی برای تمام افراد جامعه تألیف شده است. این کتاب با نگاهی دقیق و صحیح تاثیر ورزش بر تراکم استخوان را بررسی می‌کند.

درباره کتاب مبارزه با پوکی استخوان به وسیله‌ی تمرین بدنی

یکی از شایع‌ترین بیماری­‌های عضلانی اسکلتی در جوامع امروز پوکی استخوان است که به دلیل نداشتن علائم بالینی در مراحل اولیه خاموش بوده و تشخیص آن با علائم بالینی میسر نمی‌­شود.

این اختلال باعث می­‌شود تا بافت استخوان، که ماده اساسی آن را کلسیم تشکیل می­‌دهد، به تدریج تحلیل رفته و استخوان کاملا تهی و پوک شود و در نتیجه با کوچکترین ضربه یا صدمه­‌ای بشکند. ارتباط مستقیمی بین بروز و شدت روند بیماری با کاهش فعالیت بدنی و حرکت وجود دارد. در بیماران دچار پوکی استخوان، ورزش ضمن تأثیر مستقیم بر تعادل مثبت کلسیم خون و جایگزینی آن در استخوان، به دلیل اثر بر بهبود تعادل، هماهنگی و انعطاف­‌پذیری، نقش بسیار برجسته‌­ای در جلوگیری از زمین خوردن و حفظ تعادل بدن و در نتیجه کاهش احتمال شکستگی دارد. ورزش های توصیه شده برای این دسته از افراد که پوکی استخوان دارند، معمولا ورزش‌­های تحمل وزن، به خصوص پیاده روی و در درجه دوم ورزش‌­های قدرتی، مانند ورزش‌­های همراه با وزنه بر حسب توان افراد است. در این کتاب سعی شده است که تمرینات موثر و کارآمدی، به امید بهبود وضعیت این بیماران معرفی گردد. اکثر ما بَعد از رشد، استخوان‌های بدنمان را فراموش می‌کنیم، در حالیکه برای فهم بهتر پوکی استخوان، شناخت استخوان‌ها و درک اینکه آن‌ها واقعاً چه هستند، مهم است. این کتاب کمک می‌کند بدانید چطور بدنتان را سالم نگهدارید.

خواندن کتاب مبارزه با پوکی استخوان به وسیله‌ی تمرین بدنی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ورزش و کسانی که دوست دارند زندگی پرنشاط‌‌ ‌تری داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

حجم

۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان