دانلود و خرید کتاب ثروت درون علی اصغر رزمجو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ثروت درون اثر علی اصغر رزمجو

کتاب ثروت درون

انتشارات:نشر بید
امتیاز:
۴.۰از ۱۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ثروت درون

کتاب ثروت درون نوشته علی اصغر رزمجو راهنمای عملی و کاربردی خودشناسی، کشف رسالت و معنای زندگی و رسیدن به شغل رویایی است. این کتاب به شما کمک می‌کند مسیر درست زندگیتان را پیدا کنید.

درباره کتاب ثروت درون

در زمانی هستیم که یک فرد معمولی با چند ساعت زمان می‌تواند از یک کشور به کشور دیگر سفر کند، می‌توانیم در رختخواب دراز بکشیم و با گرفتن چند شماره با افرادی که در آن‌سوی کره زمین هستند صحبت کنیم یا با فشردن یک دکمه، محیط اطرافمان را آن طوری که دوست داریم سرد یا گرم کنیم، کاری که حتی شاهان قدرتمند گذشته هم نمی‌توانستند انجام دهند.

اما در این میان یک چیز فراموش شده است. گوهر گمشده‌ای که جای خالی آن خیلی آزارمان می‌دهد. وقتی با افراد مختلف صحبت می‌کنم، بیشتر به این مسئله پی می‌برم که ما نیاز داریم یک بار دیگر این گوهر گمشده را پیدا کنیم. این گوهر گمشده خودمان هستیم؛ اینکه من کیستم؟ رسالت من در این دنیا چیست؟ چرا با وجود اینکه خیلی چیزها دارم، اما رضایت درونی ندارم؟ چرا از شغلم لذت نمی‌برم، اما هر روز در حال انجام آن هستم؟ چه شغلی مناسب من است و چطور باید آن را پیدا کنم؟

در این کتاب یک بار دیگر به خودمان برمی‌گردیم، با خودشناسی به اعماق وجودمان سفر می‌کنیم و پا در جاده‌ای می‌گذاریم که سراسر آرامش و رضایت درونی است. آنگاه برایمان روشن خواهد شد که کیستیم و باید چه کنیم.

خواندن کتاب ثروت درون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به موفقیت و رشد در زندگی پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب ثروت درون

وقتی واژهٔ خودشناسی را می‌شنوید، چه حسی دارید؟ برخی افراد فکر می‌کنند باید در یک معبد یوگا کار کنند تا موفق شوند خودشان را بشناسند. برخی دیگر فکر می‌کنند خودشناسی مخصوص کسانی است که می‌خواهند از نظر معنوی رشد کنند و برخی هم یاد آزمون‌ها و کتاب‌های شخصیت‌شناسی می‌افتند. جالب اینکه خیلی از افراد هم که اصلاً به آن فکر نمی‌کنند یا وقتی می‌شنوند با تعجب نگاه می‌کنند و تازه می‌خواهند درمورد آن فکر کنند. اگر شک دارید، کافی است خودتان این مورد را امتحان کنید و از ده نفر درمورد خودشناسی بپرسید تا مسئله برایتان روشن شود.

اما جای تبریک دارد که شما در این هیاهوی زندگی که با پیشرفت تکنولوژی سرعت زیادی گرفته، به خودشناسی و تفکر عمیق علاقه‌مند هستید. من قول می‌دهم تا پایان کتاب بتوانید دید بسیار خوبی از خودتان پیدا کنید و مهم‌تر اینکه بتوانید نتایج آن را در زندگی‌تان ببینید.

نکتهٔ دیگر اینکه زمانی که صحبت از خودشناسی می‌شود، معمولاً با آزمون‌های تیپ‌شناسی شخصیتی که به آن نیز می‌پردازیم، اشتباه گرفته می‌شود. کتاب‌های بسیاری درمورد شخصیت انسان صحبت شده و شخصیت انسان‌ها را به دسته‌های مختلفی تقسیم کرده‌اند. اینکه فردی درون‌گرا یا برونگرا است. اینکه فردی احساسی یا منطقی است و...، اما انسان فراتر از این آزمون‌هاست و این بخش کوچکی از پازل خودشناسی را تشکیل می‌دهد، هرچند که این دسته‌بندی‌ها می‌تواند در خودشناسی به ما کمک کند. بنابراین خودشناسی یعنی پی‌بردن و درک عمیق از توانایی و استعدادهایی که خداوند درون ما به امانت گذاشته که باعث می‌شود ما به بهترین نسخهٔ خودمان تبدیل شویم. به‌عبارتی‌دیگر باید آگاهانه به درون خودمان سفر کنیم، سفری که تفکری عمیق در پشت آن باشد. در این سفر سرعت معنای خاصی ندارد؛ باید آرام‌آرام با وجود خودمان آشتی‌کنیم و نسبت به خودمان آگاهی پیدا کنیم.

نظرات کاربران

نوشین
۱۳۹۹/۰۷/۰۸

کتاب متن جذابی داره به ویژه مثال هایی که زده شده بود. مرسی

محمد رضا
۱۳۹۹/۰۷/۰۸

کتاب بسیار عالی هست که مسیر زندگی را برات شفاف می کنه و درک بهتری از خودت بهت میده. کاش چند سال پیش این کتاب بود و می خوندم.

کاربر ۳۵۸۷۰۱۴
۱۴۰۰/۱۱/۰۸

من آدم سخت گیری در تایید یک کتاب هستم و یکی از ملاک های من، تعداد نکات مفید و کاربردی موجود در آن است. این کتاب واقعا معرکه بود.پر نکته کاربردی، روان و قابل فهم، متناسب با فرهنگ ایرانی ها،

- بیشتر
کاربر ۲۴۰۱۰۰۳
۱۴۰۲/۰۳/۲۰

کتاب در مورد کشف هدف و رسالت ما در زندگی هست، متن خیلی روانی داره، مثال‌هاش کمک میکنن مطلب به خوبی برای مخاطب تفهیم بشه و سوال‌های عمیق و خوبی داره که همگی به ما کمک میکنن تا خودمون و

- بیشتر
donya
۱۴۰۰/۰۹/۱۳

سلام صبحتون بخیر امیدوارم روز خوبی داشته باشید من یه سئوال داشتم اگه کتاب رو خواستم برای خودم سفارش بدم که تو خونه مطالعه کنم چکار باید انجام بدم؟ سپاس فراوان از پاسخگویی شما 🙏🌹

کاربر 2736999
۱۳۹۹/۱۰/۲۱

یکی از کتاب های خوب و کاربردی و تالیفی مناسب برای تعیین ارزش و رسالت های فردی

پریسا نظری
۱۳۹۹/۰۷/۰۸

کتاب کاربردی بود. با انجام تمرینات و پاسخ به سوالات میشه علاقه و استعداد را پیدا کرد.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۳)
آن چیزی که هرروز به زندگی ما جهت می‌دهد، ارزش‌هایی هستند که سال‌ها در وجود ما شکل‌گرفته‌اند.
کاربر ۲۴۰۱۰۰۳
زندگی شما به سمتی خواهد رفت که با بالاترین ارزش‌های شما شباهت داشته باشد.
کاربر ۲۴۰۱۰۰۳
تعریف دیگری از شغل وجود دارد که هرکس آن را تجربه کند، در کنار کسب درآمد احساس آرامش و لذت نیز خواهد داشت. بنابراین شغل یعنی بخشی از زندگی که باید از آن لذت برد.
کاربر ۲۴۰۱۰۰۳
برای یک بار هم که شده با بهانه‌ها تسویه‌حساب کنید.
کاربر ۲۴۰۱۰۰۳
اما به‌عکس کسانی که هیچ مقصودی از زندگی ندارند، به‌شدت به نظر دیگران وابسته هستند، از نحوهٔ لباس پوشیدن، خرید خودرو و سبک زندگی تا انجام امور معنوی آن‌ها برای جلب نظر دیگران است
Shamim
کافی است قدم اول را بردارید تا قدم دوم به شما گفته شود.
کاربر ۲۴۰۱۰۰۳
درواقع برای هر باور محدودکننده‌ای که وجود دارد، ده‌ها نمونه موفق وجود دارد که می‌توان با دیدن یا خواندن زندگی‌نامهٔ آن‌ها به باور محدودکننده، آرام‌آرام پایان داد.
کاربر ۲۴۰۱۰۰۳
زمانی که هدف را به‌صورت واضح و مشخص مکتوب کردیم، قدرت و انرژی بیشتری برای رسیدن به آن داریم و احتمال رسیدن به آن، به‌مراتب افزایش پیدا می‌کند.
کاربر ۲۴۰۱۰۰۳
با چشم‌دوختن به مقصود زندگی باید اهداف تدوین شوند.
کاربر ۲۴۰۱۰۰۳
افراد چندپتانسیلی‌ها باید در نظر داشته باشند که بین جستجوگر بودن و آزمودن رشته‌های مختلف و همچنین پیشرفت شغلی یک تعادل برقرار کنند، یعنی نباید همه‌چیز را برای کنجکاوی یا برای کسب درآمد انتخاب کنند.
کاربر ۲۴۰۱۰۰۳

حجم

۱۱۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۱۱۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان