دانلود و خرید کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد هنریت آن کلاوسر ترجمه میلاد شیروانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد اثر هنریت آن کلاوسر

کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد

معرفی کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد

کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد به‌قلم هنریت آن کلاوسر و میلاد شیروانی را انتشارات نبض دانش منتشر کرده است. این کتاب به تشریح اثر نوشتن اهداف بر تحقق آن‌ها و راه‌های صحیح و بهینهٔ انجام آن می‌پردازد.

درباره کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد

همهٔ ما رویاها و آرزوها و فهرستی بلندبالا از کارهایمان داریم. کارهایی که باید در مسیر تحقق اهداف و رسیدن به دستاوردهای شغلی یا فردی‌مان انجام دهیم. اما شاید کم‌تر برای پرداختن به جزئیات آن زمان می‌گذاریم و اغلب با ذهنی مغشوش و سردرگم مشغول انجام کارهایمان می‌شویم. کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد، کوششی است برای نوشتنی هدفمند و برنامه‌ریزی‌شده و تلاش در جهت تحقق اهداف و آرزوها، کتابی که سعی می‌کند با ارائهٔ مثال‌هایی از زندگی واقعی، روش‌های صحیح و کاربردی نوشتن برنامه‌ها و اقدامات را به خوانندهٔ علاقه‌مند بیاموزد و ذهن او را سامان‌مند گرداند.

خواندن کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کسانی که به دنبال افزایش بهره‌وری خود در ابعاد مختلف زندگی و نیز علاقه‌مند به مباحث توسعهٔ فردی هستند از خواندن این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد

«برخی از افراد برای نوشتن از دفترچه یادداشت استفاده می‌کنند برخی ایده‌هایشان را بر روی دستمال، پشت پاکت‌ها، صفحاتی جدا و پاره‌شده از یک دفتر یا مجله و یا هر تکه کاغذ دیگری که نزدیکشان باشد می‌نویسند. از نوع کاغذی که استفاده می‌کنید ناراحت نشوید و نگران نباشید که آیا این کاغذ حتما باید در یک دفترچهٔ بسته و مهروموم باشد. و یا اینکه با یک لوازم‌التحریر بسیار عالی نوشته شده باشد. می‌توانید از هر نوع کاغذی، خط‌دار یا بدون خط با هر کیفیتی نازک یا ضخیم داخل یک دفتر بسته و یا بیرون و قابل دید و یا با هر نوع قلمی، مداد، خودکار و یا هر رنگی بنویسید. تنها قانونی که باید از آن پیروی کنید این است که زمان یادداشت کردن تاریخ آن را نیز مطرح نمایید. می‌توانید هر نوع لباسی که دوست دارید بپوشید برای لباس پوشیدن نیز قانون و قاعده‌ای مطرح نشده است. شاید اکنون در حال ارزیابی ایده اصلی‌تان باشید. این یک مسابقه نیست که در آن رد صلاحیت شده و بازنده شوید و یا اینکه حتماً خوانا مطالبتان را بنویسید، تنها باید قوانین را دنبال کنید. بر روی کاغذ یادداشت‌های کوچک توجیبی بنویسید و حتما سعی کنید آنچه نوشته‌اید را در ذهنتان نگهداری نمایید و همیشه آن را به یاد بیاورید. هیچ فرقی ندارد. می‌توانید آن را به هر نحو دیگری که دوست دارید بنویسید و باز همان نتایج را دریافت کنید. جیم کری هدفش را یک بار نوشت و آن را در جیبش قرار داد. اسکات آدامز و سوزی اورمان هدفشان را به صورت روزانه و بارها و بارها می‌نوشتند و پسرم پیتر نیز آن را گوشه‌ای نوشته و برای مدت طولانی گم کرده بود. حرف و دیدگاه من این است هر فردی می‌تواند این کار را به روش خودش انجام دهد و هیچ راه درست و اشتباهی در این خصوص وجود نخواهد داشت که حتما باید در آن مسیر حرکت کنید زیرا هر شخصی آن را به شیوه‌ای متفاوت انجام می‌دهد و باید گفت درنهایت نتایج همگی یکسان بوده و هدفی که در سر داشته‌اند را محقق کرده‌اند.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۱۵ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۱۵ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان