دانلود و خرید کتاب بله را بگیرید؛ جلد اول بامداد صالحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بله را بگیرید؛ جلد اول اثر بامداد صالحی

کتاب بله را بگیرید؛ جلد اول

معرفی کتاب بله را بگیرید؛ جلد اول

کتاب بله را بگیرید؛ جلد اول، نوشته بامداد صالحی، کتابی برای آداب معاشرت با خانم‌ها است و بر اساس الگوهای صحیح رفتاری راهکارهایی برای برقراری ارتباط عالی با خانم‌ها دارد.

درباره‌ی کتاب بله را بگیرید؛ جلد اول

کتاب بله را بگیرید؛ جلد اول، یک کتاب آداب معاشرت با خانم‌ها و نوشته شده برای آقایان است. بامداد صالحی در کتاب بله را بگیرید؛ جلد اول تلاش کرده است تا اشتباهات رایجی که مردان در ارتباط با زنان مرتکب می‌شوند را بررسی کند. او سپس راهکارهای صحیح و راه عملی برای برقراری یک ارتباط سالم را بیان می‌کند. اگر می‌ترسید به دخترها نزدیک شوید، اگر می‌ترسید ابراز علاقه کنید، اگر نمی‌دانید چگونه با یک خانم صحبت کنید و نظر مثبت او را به خودتان جلب کنید، از راهنمایی‌های کتاب بله را بگیرید؛ جلد اول استفاده کنید. کتاب بله را بگیرید؛ جلد اول با بررسی ویژگی‌ها و خصوصیات مختلفی که زنان و مردان دارند و با استفاده از الگوهای صحیح رفتاری به شما کمک می‌کند تا بتوانید در آداب معاشرت با خانم‌ها حرف اول را بزنید.

کتاب بله را بگیرید؛ جلد اول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب بله را بگیرید؛ جلد اول برای تمام مردانی است که دوست دارند آداب معاشرت با خانم‌ها را یاد بگیرند و به بهترین نحو با بانوان ارتباط برقرار کنند.

بخشی از کتاب بله را بگیرید؛ جلد اول

چشات به من گفت، چی گفت؟

مردها بیشتر می‌توانند خودشان را به آن راه بزنند که مثلاً فلان چیز برایمان مهم نیست، زن‌ها اگر چیزی یا کسی را دوست داشته باشند، ممکن است محو تماشای آن شوند و خودشان هم حواسشان نباشد، غرق تفکرات خودشان می‌شوند، انگار در یک عالم دیگر هستند. اصلاً مگر ممکن است از شما خوشش نیاید و به شما زل بزند؟ محال است.

ممکن است یواشکی شما را برانداز کند، می‌خواهید مچش را بگیرید؟ وقتی متوجه شدید که دارد شما را «اسکن» می‌کند، به یک جای نامربوط، مثلاً سطل آشغال گوشهٔ دیوار یا لوستر سقفی خیره شوید و بعد برگردید ببینید او هم گول خورده و دارد آنجا را نگاه می‌کند یا نه، اگر به شما علاقه نداشته باشد مگر بیکار است ببیند شما کجا را دارید نگاه می‌کنید؟

وقتی هم فرصت پیش می‌آید که نگاه کردن او به شما منطقی است، نگاهش بیشتر طول می‌کشد. فرض کنید یک شیء را به دست شما می‌دهد و قاعدتاً باید یک ثانیه به شما نگاه کند، ولی یک ثانیه و سه صدم ثانیه، ... نه خیلی کم شد، مثلاً شاید سه ثانیه به شما نگاه کند. البته در صورتی که آشنایی قبلی داشته باشید این موضوع بیشتر صدق می‌کند، چون معمولاً این‌جوری به غریبه‌ها نگاه نمی‌کند.

- اینا همه‌ش غنیمته، غنیمته

از هر فرصتی برای نگاه کردن به شما استفاده می‌کند، طوری که متهم به چشم‌چرانی نشود! مثلاً در جمع دوستانش دارد می‌خندد و وسط خنده‌ها نگاهی یواشکی به شما می‌کند، به بهانهٔ نگاه کردن به ساعت دیواری نگاهی هم به شما می‌اندازد، خمیازه می‌کشد و وسطش... البته من هم قبول دارم خمیازه کشیدن زیاد کار دلبرانه‌ای نیست، ولی بد نیست بدانید که اتفاقاً خمیازه کشیدن و کش و قوس آمدن نشانهٔ این است که طرف از شما خوشش آمده! بدجور!

نظرات کاربران

رها محتشم
۱۳۹۹/۰۴/۰۸

نثر کتاب عالیه. طنز هوشمندانه که باعث میشه خواننده نتونه کتابو زمین بذاره. من نسخۀ کاغذیشو هم خوندم که صفحه‌آرایی زیبایی هم داره و اصلاً خواننده رو خسته نمی‌کنه. متن کتاب پر از مثالهای کاربردی و مفیده که همه هم

- بیشتر
Masoud Hosseini
۱۴۰۱/۰۷/۳۰

نکاتش واقعا کاربردیه و متن بسیار جذابی داره

ابوالفضل
۱۴۰۱/۰۷/۲۹

کتاب خیلی عالی هست برای آشنایی با روش های آشنایی و ارتباط اولیه

Shahrouz Ahmadi
۱۴۰۱/۰۸/۰۱

جلد دوم رو هم حتما بیارین کتاب خیلی خوب و مفیدی بود به همه داداش هام معرفی میکنم چون شخصیتشون رو پیدا میکنن

Sajjad
۱۴۰۱/۱۰/۰۲

باسلام خدمت دوستان من این کتاب رو به صورت کامل خوندم و بریده هایی از اونو به اشتراک گذاشتم، اما اگر بخوام نظر خودمو در مورد این کتاب بگم باید بگم که در تمام مواردی که نویسنده برای ارتباط گرفتن

- بیشتر
AliSalavati
۱۴۰۱/۱۰/۰۲

کتاب خوبیه، بد نیست حقیقت ادم امروزه باید دو رو بازیو و دروغ گفتن خیلی خوب بلد باشه تا به یجایی برسه 😂 دیگه خودت بودن جواب نمیده. بیشترش هم مربوط میشه به دانشگاه زیاد پیشنهاداتی برای محل های به

- بیشتر
Chamran_lover
۱۴۰۱/۰۳/۱۶

این کتاب چندان ب درد کسی که میخواد ازدواج کنه نمیخوره فقط فصل اولش گمونم خوبه بقیه ش برای ایجاد دوستی هاییه ک به قصد و غرض انجام میشه

عباسعلی رنجبر
۱۳۹۹/۰۷/۱۱

کتابی خلاقانه، جالب، و بسیار ضروری برای آقایون، مخصوصا جوانان!! بسیار خنده آور و در ضمن راهگشا هست، مطمئنم خیلیا مدیون این کتاب خواهند شد، جای همچین کتابی واقعا خالی بود 👏👏👏

R.mohammadi
۱۳۹۹/۰۳/۲۸

برای شناخت خانم ها و ویژگی های روانشناسی خانم ها کتاب های بهتری هست مثل مردان مریخی و زنان ونوسی ،کتاب رازهایی درباره زنان ،بهتره برای دریافت اطلاعات کاربردی ،اینگونه کتب مطالعه شود .تو این کتاب انگار یه شخصی به

- بیشتر
کاربر ۲۹۲۰۶۹۷
۱۳۹۹/۱۲/۱۸

کتاب جالبیه، و بنظرم یه سری رفتار اشتباه مرد ها رو به طور دقیق بیان کرده، حتی یه سری از اونها رو خودم انجام میدادم😑و بنظرم واقعا کاربردی و عالیه، متنش هم خیلی روان و جذابه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵۳)
گول ظاهرشان را نخورید. رفتار مهم است. عمر آدم آنقدر کوتاه است که ارزش آن را ندارد رفتارهای مزخرف یک زن زیبا را تحمل کنید. یادتان باشد تمام زیبایی‌های ظاهری فقط یکی دو سانتی‌متر بلندتر یا کوتاهتر، کج‌تر یا صاف‌تر، و چاق‌تر یا لاغرتر از زشتی‌ها هستند، به خاطر یکی دو سانتی‌متر زندگی خودتان را خراب نکنید! دوست دارید مردم بگویند «عجب لعبتی را تور کرده» ولی ته دلتان مثل سگ پشیمان باشید؟! البته سگ‌ها هیچ‌وقت پشیمان نمی‌شوند، بی‌دریغ محبت می‌کنند!
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
این همه مرد کج‌وکوله و بدریخت و قیافه را در کنار زن‌های زیبا می‌بینید و شاید فکر کنید به خاطر پول آن مرد جذبش شده‌اند، ولی خیلی از این مردها چندان پولدار هم نیستند. اعتماد به نفس مرد، مهمترین سرمایهٔ اوست.
Chamran_lover
زنی پیدا کنید که برای شما و ویژگی‌هایتان ارزش قائل باشد، شما را درک کند، خودش را به شما تحمیل نکند، شما را کنترل نکند، از شما سوءاستفاده نکند، شما را بالا بکشد، نه اینکه با رفتارش شما را به کارهایی وادار کند که با طبیعت شما همخوانی ندارد.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
زن محبت‌خواه حسودی مرد را بیشتر دوست دارد و زن مستقل و آزاداندیش حسودی مرد را دخالت در امور شخصی خود می‌داند.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
حرف باد هواست، به رفتارش توجه کنید. همه می‌توانند هر ادعایی دربارهٔ خودشان بکنند، ولی رفتارشان مهم است.‌
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
سرم شلوغه زن اگر عاشق باشد وسط سخنرانی‌اش در سازمان ملل هم پیامک شما را جواب می‌دهد! زن‌ها می‌توانند! حالا مؤدب بوده و خواسته بهانه‌ای بیاورد و مستقیماً به شما نگوید که از شما خوشش نمی‌آید. دلتان فحش می‌خواهد؟ فقط آن طور باورتان می‌شود؟
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
اعتماد به نفس مرد، مهمترین سرمایهٔ اوست.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
شب‌پره گر وصل آفتاب نخواهد، رونق بازار آفتاب نکاهد،
Chamran_lover
مردها زود جذب ظاهر زنها می‌شوند، و این برای زنها عادی می‌شود، اعتراض می‌کنند که «تو منو به خاطر ظاهرم دوست داری»، یعنی شما هم مثل بقیهٔ مردها هستید.‌ خوب یک تفاوتی با سایر مردها داشته باشید.‌ زود وا ندهید، با خودشان می‌گویند «عجب آدم بی‌ظرفیتی، زن می‌بینه دست و پاشو گم می‌کنه، نمیشه بهش اعتماد کرد».
Chamran_lover
زیاد بااحساس بودن، یا زیاد بی‌احساس بودن، هیچ کدام خوب نیست. زیاد هیجان‌زده شدن شما را بچه نشان می‌دهد. باید در همه حال خودتان را و احساسات‌تان را کنترل کنید.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸

حجم

۱۲۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۱۲۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۴۳,۰۰۰
تومان