دانلود و خرید کتاب جوکرافی (جلد اول، آسیا) بامداد صالحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جوکرافی (جلد اول، آسیا) اثر بامداد صالحی

کتاب جوکرافی (جلد اول، آسیا)

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۱۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب جوکرافی (جلد اول، آسیا)

کتاب جوکرافی (جلد اول، آسیا) یک کتاب طنز نوشته بامداد صالحی است که در نشر رخداد کویر به چاپ رسیده است. در این کتاب نکات بامزه درباره کشورها را می‌خوانید و این کتاب، به آسیا اختصاص دارد. 

درباره کتاب جوکرافی (جلد اول، آسیا)

«این روزها کسی حال و حوصلۀ خواندن کتاب های علمی، جدّی، کسل کننده و... جغرافیایی را ندارد! ولی اگر بدانید که جغرافیا خودش را تکرار می کند شاید انگیزۀ خواندن این کتاب ها را پیدا کنید، چی؟ باز هم انگیزه پیدا نکردید؟ خوب، پس مجبوریم این کتاب ها را به زور خنده و طنز و کاریکاتور، شوخی شوخی به خورد شما بدهیم.»

بامداد صالحی در کتاب جوکرافی (جلد اول، آسیا) به سراغ کشورهای قاره بزرگ و پهناور آسیا رفته است. قاره‌ای که کشور ایران و همسایه‌هایش در آن قرار دارند و هر گوشه‌اش را که نگاهی بیندازیم، مثل قالی هفت رنگی، تنوعی از زندگی‌ها، آدم‌ها، آداب و رسوم و فرهنگ‌های گوناگون می‌بینیم. او در این کتاب درباره کشورها نکاتی جالب و بامزه گفته است. هر بخش از کتاب به یک کشور اختصاص دارد و طنز کتاب، شما را می‌خنداند. خوبی و مزیت چنین کتابی در این است که با خواندنش، هم می‌خندید و هم کلی چیز جالب درباره کشورهای مختلف یاد می‌گیرید. از جغرافیا گرفته تا فرهنگ و آداب و رسوم. 

کتاب جوکرافی (جلد اول، آسیا) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر از طرف‌داران کتاب‌های طنز هستید، خواندن کتاب جوکرافی (جلد اول، آسیا) را به شما پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره بامداد صالحی 

بامداد صالحی در سال ۱۳۵۹ به دنیا آمد. او شاعر، نویسنده، مترجم، آهنگساز، و خوانندۀ ایرانی است که کتاب‌های بسیاری را به فارسی ترجمه کرده است. بسیاری از کتاب‌های او را نیز می‌توانید از طاقچه دریافت کنید و بخوانید. 

نظرات کاربران

Lion
۱۴۰۰/۱۰/۰۳

کتاب مفید و آموزنده، کتابخانه طاقچه بگذارید لطفا

زهرا حسینی
۱۴۰۱/۱۰/۰۱

خیلی خوب بود با اینکه هیچ علاقه ای به جغرافی ندارم دو روزه خوندمش خیلی جذاب و روانه و طنزش هم در مجموع من دوست داشتم به اطلاعات عمومیم هم اضافه کرد خوندنش رو توصیه میکنم

ma
۱۴۰۲/۰۷/۰۸

بسیار جذاب و مفید بود. لطفا جلد های دیگر رو هم بزارید.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۷٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۵۱,۰۰۰
تومان