دانلود و خرید کتاب هنر صحنه پردازی در عکاسی بهاره ادیب فر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هنر صحنه پردازی در عکاسی اثر بهاره ادیب فر

کتاب هنر صحنه پردازی در عکاسی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب هنر صحنه پردازی در عکاسی

کتاب هنر صحنه پردازی در عکاسی، اثر بهاره ادیب‌فر به معرفی و توضیح یکی از ژانرهای مهم هنر عکاسی در دنیا یعنی عکاسی صحنه‌آرایی شده می‌پردازد و این موضوع را از تمام جوانب مختلف بررسی می‌کند. 

درباره‌ی کتاب هنر صحنه پردازی در عکاسی

هنر صحنه پردازی در عکاسی، یکی از المان‌هایی است که در نهایت منجر به داشتن عکسی زیبا و فوق‌العاده می‌شود. یک عکاس برای تحویل گرفتن خروجی خوب باید با در نظر گرفتن تمام ریزه‌کاری‌ها و جزئیات، به هنر صحنه پردازی در عکاسی هم توجه کند. بهاره ادیب‌فر در کتاب هنر صحنه پردازی در عکاسی، ابتدا تاریخچه‌ای از عکاسی صحنه‌آرایی شده در ایران و جهان را بیان می‌کند. سپس سیر آن را از دوران مدرنیسم تا حال حاضر بررسی می‌کند. مفاهیم عکاسی ‌مفهومی‌ و ‌مجموعه‌سازی ‌در ‌عکاسی‌ را توضیح می‌دهد و به ما کمک می‌کند تا در مراحل‌ ایده‌پردازی ‌تا ‌اجرای ‌پروژه ‌در ‌عکاسی‌ صحنه‌آرایی ‌شده‌ موفق شویم. 

کتاب هنر صحنه پردازی در عکاسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب هنر صحنه پردازی در عکاسی برای تمام دانشجویان و دانش‌آموختگان رشته عکاسی کاربردی است. اگر دوست دارید از طریق مطالعه علم خود را درباره‌ی هنر عکاسی بالا ببرید، کتاب هنر صحنه پردازی در عکاسی را مطالعه کنید.

بخشی از کتاب هنر صحنه پردازی در عکاسی

در عکاسی از صحنه، هنرمند باید تبحر کافی در شناخت صحنه‌ای که از آن عکاسی می‌کند را داشته باشد. به عنوان مثال برای عکاسی از تئاتر که یک صحنه ی از پیش کارگردانی شده است و عکاس هیچ گونه دخل و تصرفی به چیدمان و آرایش صحنه ندارد، آشنایی با صحنه قبل از شروع عکاسی، جایگزینی عوامل انسانی و نورپردازی صحنه امری بسیار مهم تلقی می‌شود. تنها زبردستی و مهارت و سرعت عمل عکاس در کنار شناخت و بهرمندی از تکنیک است که عکاس را یاری می‌رساند تا قطعی ترین لحظه را ثبت کند. در واقع می‌توان گفت: در عکاسی از صحنه، عکاس، قاب‌هایی را ثبت می کند که در چیدمان آن دخالتی نداشته است. اما در ژانر عکاسی صحنه آرایی شده این روند کاملا متفاوت است. خلاقیت و ایده پردازی عکاس در کنار شناخت عمیق هنر عکاسی و تکنیک‌های آن، درهم‌آمیخته به یک کارگردانی چیره‌دستانه، برای رساندن مفهومی هدف‌دار، زایش ژانر عکاسی صحنه‌آرایی شده را به دنبال دارد. 

فهرست

  • مقدمه 
  • تاریخچه‌ی ‌عکاسی‌ صحنه‌آرایی ‌شده‌ در ‌جهان‌ و ‌ایرا‌ن
  • عکاسی ‌صحنه‌آرایی ‌شده ‌از ‌مدرنیسم ‌و ‌پست‌مدرنیسم‌ تا‌ عصر ‌حاضر
  • ‌عکاسی ‌مفهومی‌ و ‌مجموعه‌سازی ‌در ‌عکاسی‌
  • ‌از‌ ایده‌پردازی ‌تا ‌اجرای ‌پروژه ‌در ‌عکاسی‌ صحنه‌آرایی ‌شده‌

نظرات کاربران

زهرا
۱۳۹۹/۰۳/۰۷

برای آشنایی با صحنه پردازی در عکاسی در سبک های مختلف عکس هستش .و دیدت رو به عکس ها عوض میکنه

hadm
۱۴۰۰/۰۳/۲۲

کتاب عالیه اما شاید همه دوستش نداشته باشن چون بعضی جاها راجب سبکای هنر حرف زده و شاید باعث گیجی و گرفتن حس بد توسط بعضی افراد بشه درکل کتاب خوبه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۱۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان