دانلود و خرید کتاب فراتر از هوشمندی برایان تریسی ترجمه مهدی قربانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فراتر از هوشمندی اثر برایان تریسی

کتاب فراتر از هوشمندی

معرفی کتاب فراتر از هوشمندی

فراتر از هوشمندی نوشته برایان تریسی، نویسنده موفق کتاب‌های خودیاری، انگیزشی و مدیریت و کسب‌وکار است. او در این کتاب توضیح می‌دهد که چگونه در هر عرصه‌ای مانند افراد موفق و ثروتمند فکر و عمل کنید.

 درباره کتاب فراتر از هوشمندی

برایان تریسی در کتاب فراتر از هوشمندی درباره استفاده هر چه بیشتر و بهتر از استعدادهای خدادادی صحبت می‌کند. او می‌گوید همه افراد حجم عظیمی از توانایی‌های ذهنی دارند که به علت عادت‌ها و باورهای غلطشان نمی‌توانند از آن استفاده کنند و پس از این مقدمه، در ده فصل یک سری تمرین‌ها و راه‌های اثبات‌شده‌ای به شما آموزش می‌دهد که با بکار گرفتن آن‌ها قادر خواهید بود هر چه بیشتر از توانایی‌ها و استعدادهای خدادادی‌تان استفاده کنید.

تریسی عقیده دارد لازم نیست ما بیشتر از توانایی‌مان کاری کنیم و یا به شخص دیگری تبدیل شویم، تنها کافی است به خودمان بیاییم و توانایی‌های ذهنی‌مان را آزاد کنیم.

 خواندن کتاب فراتر از هوشمندی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی و موفقیت می‌توانند از خواندن این کتاب لذت ببرند و از توصیه‌های آن بهره‌مند شوند.

 بخشی از کتاب فراتر از هوشمندی

هر کاری را که به‌صورت متوالی تکرار کنید تبدیل به یک عادت می‌شود. اغلب مردم در حالت واکنش‌گرا پاسخ‌گو هستند. آن‌ها این عادت را به‌صورت مستمر بر روی جریانی که در اطرافشان در حال رخ دادن است، پرورش می‌دهند و این رفتار آن‌ها امری کاملاً غیرارادی است.

آن‌ها با اولین زنگ ساعت، با اشتیاق و انگیزهٔ زیادی به محیط اطراف و عادت‌هایشان واکنش نشان می‌دهند. فرآیند تفکر تقریباً آنی است: انگیزه و عکس‌العمل فوری.

فرآیند تفکر برتر توسط عوامل انگیزشی رخ می‌دهند اما بین عمل و عکس‌العمل لحظه‌ای وجود دارد که شما به پاسخ خود فکر می‌کنید مانند وقتی‌که مادرتان به شما می‌گوید «زمانی که ناراحت و عصبانی هستید قبل از پاسخ دادن تا ۱۰ بشمارید.»

اگر قبل از اینکه چیزی بگویید یا کاری انجام دهید به آن فکر کنید این کار تقریباً همیشه کیفیت عکس‌العمل نهایی شما را بهبود می‌بخشد. این روش یک عامل اجتناب‌ناپذیر برای موفقیت است. این عامل، ویژگی افراد موفق و ثروتمند است.



معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
اجتناب از بخشش، پیشرفت را غیرممکن می‌سازد
senoramod

حجم

۲۴۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۲۴۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۸,۵۰۰
تومان