دانلود و خرید کتاب یک کار خوب؛ جلد دهم ـ اشک شادی محمود پور وهاب
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یک کار خوب؛ جلد دهم ـ اشک شادی اثر محمود  پور وهاب

کتاب یک کار خوب؛ جلد دهم ـ اشک شادی

معرفی کتاب یک کار خوب؛ جلد دهم ـ اشک شادی

کتاب یک کار خوب؛ جلد دهم ـ اشک شادی، نوشته‌ی محمود پوروهاب، حکایت پدر و پسری است که برای کمک گرفتن از امام حسن عسگری سفری را به سامرا آغاز می‌کنند.

درباره‌ی کتاب یک کار خوب؛ جلد دهم ـ اشک شادی

اشک شادی یکی از داستان‌های مجموعه‌ی یک کار خوب است. مجموعه‌ی یک کار خوب داستان‌هایی آموزشی برگرفته از احادیث و روایات را برای کودکان نقل می‌کند. داستان اشک شادی ماجرای سفر پدر و فرزندی را که برای طلب کمک از امام حسن عسگری راهی سامرا میشوند، روایت می کند. 

کتاب یک کار خوب؛ جلد دهم ـ اشک شادی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکان و نوجوانانی که به ادبیات دینی، حکایت‌ها و قصه‌های امامان و بزرگان دین علاقه دارند، از  مطالعه‌ی کتاب یک کار خوب؛ جلد دهم ـ اشک شادی لذت می‌برند. 

درباره‌ی محمود پوروهاب

محمود پوروهاب داستان‎نویس و شاعر کودک و نوجوان در سال ۱۳۴۰ در شمال دیده به جهان گشود. او سال‎هاست که ساکن قم است. محمود پوروهاب تحصیلات حوزوی دارد و در ماهنامه سلام بچه‎ها مشفول به فعالیت است. نقد و بررسی آثار شاعران جوان، داوری جشنواره‎های ادبی کودک و نوجوان، مسؤولیت بخش شعر بعضی از ماهنامه‎ها بخشی از فعالیت‌های ادبی محمود پوروهاب است.

بخشی از کتاب یک کار خوب؛ جلد دهم ـ اشک شادی

 خیلی ناراحت شدم. اگر می‌دانستم تا آن موقع او را ندیده، هرگز به طرف سامرا حرکت نمی‌کردم. با ناراحتی گفتم: «پس بگو نه من او را می‌شناسم، نه او مرا. آه... آنهایی که ما را می‌شناختند، هیچ کمکی به ما نکردند؛ چه‌طور انتظار داری کسی که ما را نمی‌شناسد، کمک‌مان کند؟!»

پدرم آهی کشید و گفت: «ببین پسرم... من تا حالا دستم را پیش کسی دراز نکرده‌ام؛ اما چه کنم که خشکسالی چیزی برای ما باقی نگذاشته. چاره‌ی دیگری نداریم. باید از مردم کمک بخواهیم.»

نظرات کاربران

مهدی
۱۳۹۹/۰۳/۰۲

عالی بود ،🌷🌷⁦☺️⁩

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۸,۰۰۰
۵,۶۰۰
۳۰%
تومان