دانلود و خرید کتاب رنگین کمان آگاهی رویا رحمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رنگین کمان آگاهی اثر رویا رحمانی

کتاب رنگین کمان آگاهی

نویسنده:رویا رحمانی
انتشارات:نشر خاموش
امتیاز:
۲.۸از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب رنگین کمان آگاهی

کتاب رنگین‌کمان آگاهی، نوشته‌ی رویا رحمانی، پژوهشی در خصوص شناخت میدان انرژی انسانی و عوامل موثر بر بالا بردن کیفیت آن است.

درباره‌ی کتاب رنگین‌کمان آگاهی

کتاب رنگین‌کمان آگاهی، پژوهشی جامع و کامل از رویا رحمانی در خصوص حوزه انرژی انسان است. کتاب رنگین‌کمان آگاهی سه بخش دارد و در هر بخش به یکی از مسائل مربوط به انرژی پرداخته است. بخش اول درباره‌ی حوزه‌های انرژی و شناخت آن است. در بخش دوم رویا رحمانی از عواملی که بر کمیت و کیفیت هاله‌ها اثرگذار هستند صحبت می‌کند. در بخش سوم کتاب رنگین‌کمان آگاهی با شیوه‌های علمی برای تغییر و افزایش انرژی در هاله آشنا می‌شویم. بخشی از روش‌های درمانی و سلامت‌بخشی طب مکمل نیز در بخش سوم کتاب آمده است.

کتاب رنگین‌کمان آگاهی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب رنگین‌کمان آگاهی برای تمام افرادی است که دوست دارند درباره‌ی حوزه و میدان‌های انرژی بدن انسان بدانند. از روش‌های ارائه شده در کتاب رنگین‌کمان آگاهی هم می‌توان برای بالا بردن انرژی استفاده کرد. 

جملاتی از کتاب رنگین‌کمان آگاهی

همە موجودات در جهان آفرینش دارای یک حوزە انرژی هستند که در اطراف آن‌ها قرار دارد. هر موجود از نور و ارتعاش تشکیل شده که فعالیت‌های حیاتی وی را تعیین می‌کند منحنی‌های نوری که دائما در حال نوسان و ارتعاش‌اند و تحت تأثیر عوامل دیگر در برق زدن، چشمک زدن، شعله کشیدن و... هستند، حتی موجودی که ما بی‌جان می‌نامیم به شکلی زنده است. اما کیفیت و کمیت حیات آن با دیگر موجودات متفاوت است. در این‌میان جمادات، نازل‌ترین ارتعاش‌هاله و انسان، عالی‌ترین نوع انرژی را دارند. اشیاء و جمادات هالۀ خود را به دو طریق کسب می‌کنند: یکی از انرژی‌های مواد تشکیل دهندە آن‌ ها که قطعا ماده اولیه موجود در طبیعت است  و و دیگر در مجاورت با انسان و کسب هاله آن.

فهرست

  • مقدمه نویسنده
  • حوزه‌های انرژی
  • عوامل موثر بر کیفیت و کمیت هاله‌ها و چاکراها 
  • شیوه‌ها و روش‌های علمی تغییر و افزایش انرژی در هاله


نظرات کاربران

ققنوس
۱۳۹۹/۰۸/۲۶

گردآوری بدون خلاقیت و جذابیت از کتابهای اصلی. نویسنده نظرات شخصی رو هم به فصلها الصاق کرده که ضعیف بود. فقط فصل مربوط به خود چاکراها بد نبود. کلا کتاب جامع و کاملی نیست

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۳۷ صفحه

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۳۷ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان