دانلود و خرید کتاب پوچی همراه من است لئونارد کوهن ترجمه فرزام کریمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پوچی همراه من است اثر لئونارد  کوهن

کتاب پوچی همراه من است

معرفی کتاب پوچی همراه من است

پوچی همراه من است خاطرات و نوشته‌های ترانه‌سرا و آهنگساز کانادایی، لئونارد کوهن است که با ترجمه مشترک فرزام کریمی و سوریا جمالی منتشر شده است. این کتاب دو فصل دارد که در انتهای آن مجموعه‌ای از عکس‌های کوهن هم منتشر شده است.

درباره کتاب پوچی همراه من است

در کتاب پوچی همراه من است، لئونارد کوهن رازو نیازهایش با خدا و نظریاتش درباره عشق، شهرت، موسیقی، رقص و ناملایمات زندگی را آورده است.نثر او منحصربه‌فرد و زبانش پیچیده است.

خواندن کتاب پوچی همراه من است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به خاطرات و سرگذشت بزرگان هنر جهان را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

درباره لئونارد کوهن

لئونارد کوهن شاعر، رمان‌نویس، خواننده و ترانه‌سرای یهودی‌تبار کانادایی بود. او شهرتش بیشتر مدیون موسیقی بود. کوهن اولین مجموعه شعرش را در سال ۱۹۵۶ در مونترال کانادا منتشر کرد، اولین رمانش هم  در سال ۱۹۶۳ به کتاب فروشی‌ها آمد. درون‌مایه بیشتر شعرهای او دین، سیاست، انزوا، روابط میان فردی است. کوهن سال‌هایی را هم به تمرین ذن بودایی پرداخت. او در سال ۲۰۱۶ و در بحبوحه جدال انتخاباتی بین کلینتون و ترامپ درگذشت و خبر مرگش در هیاهوی انتخاباتی گم شد.

 بخشی از کتاب پوچی همراه من است

تنها زمانی که حامی هر انسان فقیر و درمانده‌ای هستید شاد باشید چرا که آنها شما را هرگز از یاد نمی برند. شما نسبت به فاش نشدن نام‌ها و رازهایشان راز دارید و متقابلا آنها هم از این موضوع خشنودند و این فراتر از کمک و پشتیبانی آنها است. تنها یاد و نام تو گذر زمان را برایم سهل می‌کند و با آن آرامش می‌گیرم و تنها زمانی که در حال کمک به افراد تهیدست و تنها هستم تو می‌توانی من را از سمت گناه به سمت خیر و بخشش هدایت کنی.

نظرات کاربران

0014
۱۴۰۲/۰۳/۰۲

نسخه اصلی کتاب از نام تا محتوا بسیار زیباست اما اینکه مترجم بر اساس نظر خودش میاد و نام کتاب رو تغییر میده و برداشت خودش رو بجای محتوای کتاب به نمایش میذاره بشدت زشت و زننده ست 😐 تمام

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۸۰٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۰ صفحه

حجم

۷۸۰٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۰ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان