دانلود و خرید کتاب سقوط میستی؛ کتاب چهارم جاس استرلینگ ترجمه نجلا محقق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سقوط میستی؛ کتاب چهارم اثر نجلا محقق

کتاب سقوط میستی؛ کتاب چهارم

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۴از ۱۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب سقوط میستی؛ کتاب چهارم

سقوط میستی چهارمین کتاب از مجموعه بندیکت‌ها است که به قلم جاس استرلینگ به رشته تحریر درآمده است.

درباره کتاب سقوط میستی

جاس استرلینگ در کتاب سقوط میستی داستان میستی، خواهرزاده کریستال را روایت می‌کند. 

میستی دختری راستگو است که صداقتش برایش دردسرساز می‌شود. او خیلی اتفاقی در کیپ‌تاون، مردی به اسم الکس را ملاقات می‌کند و جذب او می شود. بی‌خبر از این که در اطرافش دنیای سیونت‌ها در جریان است.

در این کتاب، استرلینگ بیشتر روی شخصیت میستی تمرکز دارد، داستان حول او پیش می‌رود و خاندان بندیکت باز هم حقایق را آشکار می‌کنند.

خواندن کتاب سقوط میستی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالعه چهارمین کتاب از مجموعه بندیکت‌ها هم همچون جلدهای دیگر این مجموعه برای رده سنی نوجوانان مناسب است.

جملاتی از کتاب سقوط میستی

آخر آگوست با پوست آفتاب‌سوخته و تکالیف زیاد درباره نحوه افزایش کنترل اردو را ترک کردم. سعی می‌کردم با هیجان تخته‌موج‌سواری و بادموج‌سواری بعدازظهرها، فراموش کنم جلسات آموزشی صبح به این دلیل الزامی شده که یک قاتل زنجیره‌ای سیونت‌های هم‌سن ما را شکار می‌کند؛ کسی که ممکن است هر لحظه دوباره حمله کند. بازگشت به کابین و دیدن تخت خالی چهارم، یادآوری دائمی درمورد چیزی بود که بیرون از پیله اردوگاه در انتظار همگی ما بود. ما وسیله‌ای روی تخت نمی‌گذاشتیم و دسته گل‌وحشی را در گلدانی کنار تخت قرار می‌دادیم؛ به یاد میا که می‌توانست تا آخر هفته دوست ما باشد. زمانی که از هم جدا می‌شدیم و به راه خودمان می‌رفتیم، همدیگر را محکم‌تر در آغوش کشیدیم و به هم اصرار کردیم مراقب باشیم.

چند روز کوتاه به مرکز دوون، که با نام خانه پرهرج‌ومرج ما هم شناخته می‌شد، برگشتم و با برادرها و خواهرهایم دیدار کردم. از اینکه فهمیدم در زمانی که از خانواده‌ام دور بودم، یعنی بیشتر سال گذشته و تابستان، همگی، به‌خصوص گیل، برای من دلتنگ شده‌اند تحت‌تأثیر قرار گرفتم. متوجه شدم گیل که در حال شروع سال دوم متوسطه دوره دوم است، کاملاً بزرگ شده و دیدگاه‌های جالبی برای خودش دارد. به‌هم قول دادیم بیشتر در تماس باشیم.

نظرات کاربران

Sara.iranne
۱۳۹۹/۰۵/۰۷

نمیدونم چرا یه مقدار کمی (خیییییلی کم)داستان تو این جلد افت کرد.در نگاه اول شاید موهبت میستی خوب به نظر برسه ولی تو داستان میفهمیم بیشتر مثل یه نفرینه. مردم رازهایی دارن که نمیخوان کسی بدونه . در ضمن یه

- بیشتر
کتاب باز
۱۳۹۹/۰۳/۲۱

من دیوانه این مجموعه ام! برای کسایی که به ژانر فانتزی-عاشقانه علاقه دارند مثل هدیه بهشتیه!

🌼دوستدار کتاب 🌼
۱۴۰۰/۰۴/۳۰

این مجموعها کتاب بندیکت ها خیلی عالیه از ماجراجویی ها و بخش های هیجان انگیز داستان خیلی خوشم اومد. در کل فکر کنم 6 جلده شایدم 5 تا جلد 1 به دنبال اسکای جلد 2 ربودن فینیکس جلد 3 در

- بیشتر
leili
۱۳۹۹/۰۲/۰۸

جلد چهارم…ترجمه ی خوب و داستان فانتزی زیبا

رضا
۱۴۰۰/۰۷/۰۷

اینم مثل جلدهای قبلش عالی و پر از ماجراجویی و هیجان بود..ممنون از طاقچه که به بینهایت اضافه کردی . جلد ششم هم بزارید. برنامه کتابراه داره 🌷🏅🌷🏅❤

فرزند زهرا
۱۴۰۲/۰۳/۲۹

خیلی تکراری شد، مثل اون سه جلد قبلی یه دختر دزدیده میشه و روح رباش نجاتش می ده، زیادی کلیشه ای شد، نویسنده داستان پردازی بهتری نداره؟

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
اگر من مثل آنها ایستاده بودم، احتمالاً یک پرنده روی سرم فضله می‌انداخت یا باد دامنم را در جهت نادرست بالا می‌زد.
Waver
من از آن مدل آدم‌هایی بودم که حتی می‌ترسیدم با بقیه تولدت مبارک بخوانم که مبادا صدایم شبیه جیرجیر به نظر برسد.
Waver
«من شروع می‌کنم.» اعتراف کردم: «من همیشه فکر می‌کردم می‌خوام دلفین باشم. توانایی شنای فوق‌العاده همراه با یه لبخند گل‌وگشاد؛ آدم عاشقش می‌شه.»
Waver

حجم

۲۸۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۱۳ صفحه

حجم

۲۸۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۱۳ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان