دانلود و خرید کتاب کتیبه‌ی ژنرال اکبر صحرایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کتیبه‌ی ژنرال اثر اکبر صحرایی

کتاب کتیبه‌ی ژنرال

نویسنده:اکبر صحرایی
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب کتیبه‌ی ژنرال

کتاب کتیبه ژنرال نوشته اکبر صحرایی است. نویسنده در این کتاب سعی کرده است به شیوه نویسنده جنگ و صلح عمل کند. او در این کتاب به تاریخ ایران پیش از انقلاب پرداخته است و با روایتی داستانی آن را به خواننده منتقل می‌کند.

درباره کتاب کتیبه‌ی ژنرال

نویسنده پنج سال دست با تحقیق میدانی، مصاحبه با شخصیت های گوناگون و سفر و مسافرت کتاب را در دو جلد و در هزار صفحه منتشر کرده است. این کتاب روایت تاریخ ایران ۶ دهه پیش از انقلاب است. نویسنده با پژوهش‌های بسیار روایتی جذاب و قابل اعتماد برای خواننده ساخته است. 

خواندن کتاب کتیبه‌ی ژنرال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی ایران پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب کتیبه‌ی ژنرال

تا نقشهٔ منطقهٔ عملیاتی حماه پهن شد کف اتاق، اسکندری، دو زانو مقابل نقشه نشست. دفترچهٔ کوچک و خودکار آبی بیکش را از جیب درآورد. سریع و رگباری پرسید: «موقعیتمان کُجاس؟ اصل قضیهٔ عملیات چیه؟ کار شما چیه؟ چرو قرارگاه این‌قد، غُل‌غُله‌اس؟ قراره چه کنید کاکو؟»

ابوامین جا خورد و خودش را جمع‌وجور کرد. وسط عینکش را گرفت و روی بینی تنظیم کرد. فکر کرد: «زود آمده و زودم می‌خواد بره! یکی نیس به این بگه، بابا، جنگ سوریه با جنگ ایران و عراق متفاوته. هر چند یه چیزایی بارشه.»

ابوامین، اوضاع کُلی را تشریح کرد: «تا الان مأموریت قرارگاه لواء ۴۷ حماه، حفاظت از اتوبان حماه به حلب بود تا قطع نشه. بارها مسلحین، داعش و النصره اتوبان رو قطع کردن، اما دوباره بازش کردیم.»

ـ اهمیت اتوبان تو چیه کاکو؟

ـ تا همین امروز فرودگاه کویرس حلب، محاصره بود. تنها مسیر تنفس شهر حلب، اتوبان بوده و هست. قطع بشه، حلب سقوط می‌کنه و سوریه تقسیم می‌شه به دو منطقهٔ شمال و جنوب.

ابوامین مکث کرد. اسکندری یادداشت کرد و سر بالا گرفت.

ـ می‌فرمودین کاکو.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۶۱۶ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۶۱۶ صفحه