دانلود و خرید کتاب تو را می شنوم مارچل سورنسن ترجمه اکبر منتظری‌نیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تو را می شنوم اثر مارچل سورنسن

کتاب تو را می شنوم

معرفی کتاب تو را می شنوم

کتاب تو را می‌شنوم، نوشته‌ی مارچل سورنسن درباره‌ی اهمیت تقویت مهارت‌های ارتباطی و راهکارهایی برای پرورش مهارت شنیدن (به همراه درک کردن) دیگران است.

کتاب تو را می‌شنوم را می‌توانید با ترجمه‌ی دکتر اکبر منتظری‌نیا مطالعه کنید و از همین امروز برای تغییر دنیا و ارتباط‌هایتان قدم بردارید. 

درباره‌ی کتاب تو را می‌شنوم

همه‌ی ما در زندگی درباره‌ی تفاوت گوش کردن و شنیدن خوانده یا شنیده‌ایم یا ممکن است درباره‌ی آن صحبت کرده‌ باشیم. بهرحال این را می‌دانیم که برای برقراری یک ارتباط سالم و سازنده، باید برخی مهارت‌هایمان را تقویت کنیم. یکی از این مهارت‌ها، مهارت شنیدن دیگران است. این شنیدن با شنیدن صداهای مزاحم توی خیابان، صدای تلویزیون یا شنیدن یک آهنگ فرق دارد. بلکه چنین شنیدنی با درک کردن صحبت‌های طرف مقابل همراه است. 

مارچل سورنسن در کتاب تو را می‌شنوم، ابتدا مهارت شنیدن را تعریف می‌کند. او به این نکته که شنیدن همراه با درک طرف مقابل در یک گفتگو سالم، می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات باشد، اعتقاد دارد. بنابراین در کتاب تو را می‌شنوم، راهکارهای مناسبی را برای تقویت و پرورش چنین مهارتی آموزش می‌دهد.

کتاب تو را می‌شنوم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر دوست دارید روابطتان را با اطرافیان‌تان بهبود ببخشید، خواندن کتاب تو را می‌شنوم، به شما کمک می‌کند قدم بزرگی در این راه بردارید.

جملاتی از کتاب تو را می‌شنوم

آیا تاکنون با کسی صحبت کرده‌اید که به طور واضح و کامل سخنان شما را شنیده باشد، ولی منظور و مفهوم سخنان شما را متوجه نشده باشد؟ یا اینکه ممکن است دیگران سخنان شما را شنیده باشند، ولی به طور کامل به عمق مفهوم صحبت‌های شما پی نبرده، یا شاید سخنان شما آنها را درگیر نکرده باشد؟ آن فرد به سخنان شما گوش داده است، ولی واقعاً سخنان شما را درک نکرده است. اکنون، من می‌دانم که شنیدن، از نظر فنی یک حس می‌باشد (یعنی گوشهای ما به ما امکان شنیدن و استماع صدا را میدهد)، ولی از نظر گفتاری، ما اغلب از عبارت زیر استفاده می‌کنیم «متوجه هستم» که صدای شما را میشنوم به این معنی که منظورتان را فهمیدم و یا منظورتان را درک کردم. این نوع از شنیدن- درک و ارتباط واقعی- است که ما قلباً خواستار آن هستیم.

بنابراین سؤالی در این جا مطرح می‌شود: شما چگونه به طرف مقابل خود نشان می‌دهید که واقعاً حرف‌ها و سخنان او را درک کرده و متوجه شده‌اید؟

فهرست

  • گوش کردن ارزش صرف زمان را دارد؟
  • ماورای نیاز به برقراری ارتباط نیاز به همدلی وجود دارد. ماورای نیاز به همدلی نیاز به درک است.
  • تصورات غلط رایج
  • همه‌چیز با همدلی آغاز می‌شود
  • همدلانه گوش کنید
  • ارزیابی احساسات
  • مشاوره یا دلگرمی بدهید
  • تایید مجدد
  • شرایط دنیای واقعی
  • توصیه‌های نهایی

نظرات کاربران

Maryam Qasempoor
۱۳۹۸/۱۲/۰۹

خلاصه کتاب که جالب بود برام تو این زمینه کمتر کتاب دیده بودم تو روابط اجتماعی بخصوص دوستان کاربردیه کتابش رو باید بخرم از عوامل طاقچه متشکرم

س.موسوی
۱۴۰۰/۰۹/۱۶

I hear you یک اصطلاح هست که در موافقت و تایید نظر طرف مقابل گفته میشه و معناش "موافقم" هست . نه تو را میشنوم !!! آقای دکتر دو ترم کلاس مکالمه میرفتن این موضوع رو متوجه میشدن. ترجمه ی غلط

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۷ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۷ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان