دانلود و خرید کتاب کودک من چه می‌اندیشد؟ آلن کندی مور ترجمه اکبر منتظری نیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب کودک من چه می‌اندیشد؟

کودک من چه می‌اندیشد یکی از کتاب‌های مجموعه کودک من و نوشته آلن کندی مو، روان‌شناس کودک است. او در این کتاب به ابعاد رفتاری و تفکر کودک پرداخته است.

درباره کتاب کودک من چه می‌اندیشد

آیا برای شما مهم است که «کودکان چگونه و به چه می‌اندیشند». تقریباً بیشتر والدین این سوال را از خود می‌پرسند.

کودکان نسبت به بزرگسالان مسائل پیرامون خود را به شکل متفاوتی می‌نگرند. بسیاری از این «تمایزات»، دلپذیر و شیرین هستند، چرا که، این تمایزات برای مدت طولانی ادامه نخواهند یافت. کودکان، جهان را سرشار از تجربیات مهیج و کشف‌نشده می‌نگرنند؛ اما گاهی این «تمایزات فکری کودکان» می‌تواند برای بزرگسالان خیلی گیج‌کننده و عجیب باشد.

 آلن کندی مو در کتاب کودک من چه می‌اندیشد ضمن بررسی ابعاد رفتاری و تفکر کودکان و در مقابل، والدین آنها، پیشنهادات بسیار مناسب و ساده‌ای برای حل چالش‌های این زمینه ارائه کرده است. 

خواندن کتاب کودک من چه می‌اندیشد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

تمام خانوادهایی که کودکان ۲ تا ۷ ساله دارند، مخاطبان این کتاب‌اند.

 بخشی از کتاب کودک من چه می‌اندیشد

کودکان فکر می‌کنند خواستن چیزی باعث وقوع آن می‌شود. آنها در زمان حال زندگی می‌کنند و در درک مفهوم «فردا» یا «بعدا» مشکل دارند، مگر آن‌که شما زمان را به یک رویداد تکراری روزانه وصل کنید، مانند «بعد از ناهار». مهارت‌ها با سرعت نور رشد می‌کنند-برای مثال آنها روزی هشت لغت جدید یاد می‌گیرند. «تخیل» آنها با شبیه‌سازی و سمبل‌سازی اشیا و شخصیت‌ها در ذهنشان و یادآوری آنها جهش پیدا می‌کنند. بازی‌های زیادی از نوع بیا «وانمود کنیم»، وجود خواهد داشت. آنها شیفتهٔ علت و اثر پدیده‌ها هستند، کودکان کنجکاوند تا کشف کنند که پس از یک رفتار چه اتفاقی می‌افتد، مثلاً مکعب‌های برج را هل می‌دهند، یا آب از داخل پارچ می‌ریزند. رشد حافظه در «دو سالگی» به معنای آن است که کودک می‌گوید «تاب‌سواری»، قبل از آن‌که به پارک برسیم. در سه سالگی کودکان از دیدن افراد آشنا هیجان‌زده می‌شوند و فکر می‌کنند که عید شده است یا جشن تولد است. پیشرفت حافظه به کودکان این امکان را میدهد تا منتظر دیدن تصاویر خاص در صفحات کتاب موردعلاقه‌شان باشند، که از خواندن تکراری آن لذت می‌برند.


نظرات کاربران

gn.m
۱۳۹۹/۰۳/۲۲

کتاب بسیار کاربردی هسش. واقعا به کسانی که صاحب فرزند هستن این کتاب بسیار جذاب رو توصیه میکنم.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۶۶٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۳۹۲ صفحه

حجم

۲۶۶٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۳۹۲ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان