دانلود و خرید کتاب مسافر تنها جک کرواک ترجمه سلماز بهگام
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مسافر تنها اثر جک  کرواک

کتاب مسافر تنها

معرفی کتاب مسافر تنها

کتاب مسافر تنها نوشته جک کرواک است. این کتاب با ترجمه سلماز بهگام منتشر شده شده است. جک کرواک از پیشگامان نسل بیت شمرده می‌شود. او برای نثر خاص و بداهه‌پردازی‌اش مشهور است.

درباره کتاب مسافر تنها

کرواک در این کتاب که می‌توان سفرنامه نامید، همانند دیگر آثارش موضوعاتی همچون معنویت کاتولیک، جاز، فقر و سفر را پوشش می‌دهد. در مسافر تنها ما به همراه این نویسنده به گوشه کنار آمریکا، مراکش و اروپا سفر می‌کنیم و جهان را از منظر چشم این نویسنده جنجالی و آوانگارد می‌بینیم. دنیای ذهنی قهرمان داستان لحظه به لحظه همراه خواننده است و به او کمک می‌کند جهان‌بینی متفاوتی داشته باشد. این کتاب سرشار از تجربه و هیجانات جدید است، تجربیاتی که یک نفر شاید در زندگی حقیقی فرصت نکند در موقعیت آن قرار بگیرد. این کتاب دنیای جدیدی است که خواننده را همراه می‌کند.

خواندن کتاب مسافر تنها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی و سفرنامه پیشنهاد می‌کنیم

بخش‌هایی از کتاب مسافر تنها

اما بدانید که یکی از بهترین خوراک‌های پنج بخشی سراسر اروپا را در جایی خوردم که به نظر می‌آمد رستورانی با منوی نسبتاً ارزان باشد؛ سوپ سبزیجات بابِ طبع، املتی دلچسب، خرگوش زغالی، پورهٔ سیبزمینی جانانه (که با تنظیف پوره شده و کلّی کره که استفاده شده بود)، نصف بتری شراب قرمز و نان و بعد کیک میوه با شیرهٔ غلیظ، همهٔ اقلام قیدشده مفروض به پرداخت نود و پنج سنت، اما دختر پیشخدمت غذایم را که خوردم قیمت را از ۳۸۰ به ۵۷۵ فرانک افزایش داد و من هم اصلاً حوصله نداشتم سر قیمت چانه بزنم.

در ایستگاه راه‌آهن پنجاه فرانک کردم توی حلق ماشین خودکار که کف دستم یک بسته آدامس بیندازد، که البته چنین نشد. مسئولان ارشد ایستگاه با گذشتن از کنار من و هیولای فلزی سکه‌خوار با وقاحت فاحش و درحالی‌که در نهایت بی‌تفاوتی میگفتند:

نظرات کاربران

Reza
۱۳۹۹/۰۲/۰۸

کجاش سفر نامه بود؟ همش تو ایستگاه راهن بود.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۵۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۵۲ صفحه

حجم

۳۵۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۵۲ صفحه

قیمت:
۸۸,۲۰۰
تومان