دانلود و خرید کتاب کتاب ولث‌تک توماس پوشمن ترجمه راه پرداخت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کتاب ولث‌تک اثر توماس پوشمن

کتاب کتاب ولث‌تک

معرفی کتاب کتاب ولث‌تک

کتاب ولث‌تک، هندبوک فین تک برای سرمایه گذاران، کارآفرینان و ایده‌پردازان مالی تدوین شده است. ولث‌تک به فارسی «تکنولوژی مدیریت ثروت» از حوزه‌های جذاب، روبه‌رشد و تحول‌ساز صنعت خدمات مالی است.

درباره کتاب ولث‌تک

مدیریت ثروت و ارائه خدمات برای کسب منفعت بهینه از تمام انواع دارایی‌ها با استفاده از بستر تکنولوژی و آی‌تی، دنیای جدیدی است که باعث می‌شود تحولات عظیمی در صنعت خدمات مالی رخ دهد و به‌واسطه آن بتوان به عموم و افراد، با هر میزان ثروت، خدمات باکیفیت و اقتصادی ارائه داد. 

این کتاب، ولث‌تک را بیشتر از جهت تاثیر فناوری بر سرمایه‌گذاری جهانی و صنعت مدیریت ثروت، از جمله بانکداری خصوصی و مدیریت دارایی، مورد مطالعه قرار می‌دهد.

کتاب ولث‌تک پس از مقدمه، در فصل دوم بر دیجیتالی‌کردن مشاوره مشتری و مشاوران رباتیک، در فصل سوم بر دیجیتالی‌کردن سازوکارهای مدیریت ثروت، فصل چهارم بر پلتفرم‌ها، محصولات و اکوسیستم‌های دیجیتال و در فصل پنجم روی اپلیکیشن‌های بلاکچین در مدیریت دارایی و ثروت تمرکز می‌کند.

فصل‌های ششم تا نهم به زمینه‌های عمومی‌تری، از جمله داستان‌های موفقیت بنیان‌گذاران، نوآوری در سازمان، بازارهای جهانی ولث‌تک و آینده آن می‌پردازند.

هندبوک ولث تک که به مدیران کمک می‌کند تا با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز در توسعه کمی و کیفی بازار سرمایه و مدیریت ثروت کشور سهیم باشند.

ساختار ساده‌فهم و عمل‌گرا و تیترگونه کتاب از مزیت‌های آن است.

 خواندن کتاب ولث‌تک را به چه کسانی پیشنهاد میکنیم

 همه مدیران و سرمایه‌گذاران مخاطبان این کتاب‌اند.

 بخشی از کتاب ولث‌تک

در حال حاضر مدیران ثروت دیجیتال در سراسر جهان حدود ۱۳۰ میلیارد دلار را مدیریت می‌کنند، حدودا ۷۰ درصد آن مربوط به ایالات متحده است و تقریبا نصف آن فقط توسط یک شریک بازار به اسم ون‌گارد مدیریت می‌شود. در مقایسه با ۶۰ تریلیون دلار دارایی‌های تحت مدیریت در صنعت مدیریت ثروت در سطح جهانی (برآوردشده توسط تک فلوئنس)‌، این رقم در سال ۲۰۱۷ و حداقل تاکنون، به‌طور باورنکردنی کوچک و تقریبا ناچیز است.

با این حال، با نرخ رشد سالانه در حدود ‌۵۰ درصد در برخی از موارد و حجم بازار مورد انتظار برای ارائه‌دهندگان مشاوره رباتیک در دارایی‌های تحت مدیریت، تا پایان سال ۲۰۲۰ به میزان ۴۸۹ میلیارد دلار (طبق برآورد سرولی) یا ۲.۲ تریلیون دلار (طبق برآورد (A.T.Kearney‌، خواهد بود و تصور پیشرفت بسیار قوی است.

تک فلوئنس انتظار دارد که میزان ارائه محصولات مشاوره رباتیک در عرض پنج سال به شکل قابل توجهی افزایش یافته و تنها در اروپا به عدد ۵۰۰ نزدیک شود. از ماه می ‌۲۰۱۷، ۷۳ ارائه‌دهنده مشاوره رباتیک در بازار اروپا به وجود آمده و اگر ارائه خودکار محصول توسط صاحبان شرکت را نیز در نظر بگیرید، این عدد از ۱۲۰ هم فراتر می‌رود.

محرک‌های این انتظارات بازار و این تغییر قابل توجه در صنعتی که تقریبا دهه‌ها هیچ تغییر ساختاری خاصی نداشته است، چیست؟ دلایل زیر همگی مرتبط هستند و تاثیر همه آنها، عامل تغییر در صنعت مدیریت دارایی و ثروت در سراسر جهان است.

- محیطی دارای نرخ بهره پایین: وقتی محیط در اکثر بازارهای سرمایه جهانی به گونه‌ای است که نرخ بهره تقریبا صفر است، هزینه‌های بسیار زیاد مدیریت صندوق‌های مشترک نسبت به گذشته واضح‌تر می‌شوند؛ این حالت در مقابل زمانی است که نرخ بهره پنج درصد باعث می‌شد هزینه مدیریت کل پورتفولیو ناچیز باشد. اگر بن‌های خرید نزدیک به صفر شوند (تا ابتدای ۲۰۱۷)، آنگاه عملکرد مشارکتی کافی خواهد بود که البته کسب آن برای مدیران پورتفولیو بسیار سخت‌تر می‌شود. در نتیجه، معمولا مشتری‌های امروزی توجه بیشتری به بالا بودن هزینه‌های مدیریتی دارند، همان‌طور که به‌خاطر به دست نیاوردن درآمد بدون ریسک از اوراق قرضه دولتی، بیشتر نسبت به هزینه حساس هستند.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۷۲ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۷۲ صفحه

قیمت:
۱۳۱,۰۰۰
۶۵,۵۰۰
۵۰%
تومان