دانلود و خرید کتاب بازیکن تیمی ایده‌آل پاتریک لنچیونی ترجمه زینب قدرتی‌نیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب بازیکن تیمی ایده‌آل

بازیکن تیمی ایده‌آل چکیده مهم‌ترین مطالب کتاب بازیکن تیمی ایده‌آل نوشته پاتریک لِنچیُونی است. لنچیونی در این کتاب از چگونگی تشخیص و پرورش سه فضیلت بنیادین در کار گروهی صحبت می‌کند.

 درباره کتاب بازیکن تیمی ایده‌آل

کتاب بازیکن تیمی ایده‌آل  نوشته‌ی پاتریک لِنچیُونی، بیان می‌کند که برای موفقیت- به خصوص در یک محیط کاری- فرد باید بازیکن تیمی باشد. رهبران مشاغل باید بتوانند بازیکنان تیمی را شناسایی و استخدام کنند تا بهترین مزیت ممکن را نسبت به رقبایشان داشته باشند و از تمام مزایای کار گروهی استفاده کنند. بازیکنان تیمی ایده‌آل، سه فضیلت بنیادین دارند: آن‌ها مشتاق، فروتن و باهوش هستند.

الگوی بازیکن تیمی ایده‌آل، نه تنها برای استخدام افراد جدید، بلکه برای ارزیابی و توسعه‌ی حرفه‌ی کارمندان موجود نیز قابل استفاده است. واضح است که شناسایی و پاداش دادن به این سه فضیلت، راهی است برای تبدیل کار گروهی به ستون فقرات فرهنگ یک سازمان، این امر نه تنها برای کارمندان؛ بلکه برای فروشندگان، شرکا و مشتریان نیز، مفید است.

فرهنگ سازمانی بازتابی از ارزش‌های سازمان، هم از نظر تئوری و هم از نظر عملی است. دائمی ساختن فرهنگ اصیل یک شرکت، در درجه اول با شناسایی، استخدام و حفظ کارمندانی حاصل می‌شود که از آن فرهنگ پشتیبانی و آن را تقویت می‌کنند،. بدون در اختیار داشتن ِافراد «مناسب»، اثر هرگونه سیاست یا زیرساخت به شدت به خطر می‌افتد.

ضوابط بازیکن تیمی ایده‌آل، برای اولین بار در هنگام استخدام کارمندان جدید در یک سازمان می‌تواند اعمال شود. همچنین می‌توانند هنگام ارزیابی و توسعه کارمندان فعلی مورد استفاده قرار گیرند.

 خواندن کتابچه بازیکن تیمی ایده‌آل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اگر به خواندن کتاب‌های حوزه موفقیت در زندگی و کسب‌وکار علاقه دارید و وقت کافی برای خواندن کتاب بازیکن تیمی ایده آل را ندارید، خواندن کتابچه ان را به شما پیشنهاد می‌کنیم.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱ صفحه