دانلود و خرید کتاب رازهای معنوی موفقیت حسین رهیاب
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رازهای معنوی موفقیت اثر حسین رهیاب

کتاب رازهای معنوی موفقیت

نویسنده:حسین رهیاب
دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب رازهای معنوی موفقیت

کتاب رازهای معنوی موفقیت نوشته حسین رهیاب توسط انتشارات نسل نو اندیش منتشر شده است. کتاب رازهای معنوی موفقیت از اهداف بلند معنوی انسان حرف می‌زند و از افراد می‌خواهد در راه آرزوهایشان قدم بردارند.

درباره کتاب رازهای معنوی موفقیت

تردیدی نیست که انسان بی‌هدف به موفقیتی نخواهد رسید. هر کس خواهان موفقیت است باید هدفی را در نظر گرفته و بر طبق آن حرکت کند؛ ولی مشکل بسیاری این است که محدود می‌اندیشند، محدود هم باقی خواهند ماند؛ یعنی، موفقیت افراد متناسب با هدف  و خواسته آن‌ها است. خواسته و هدف انسان باید والا و گران‌سنگ باشد. گفته‌اند: «هیچ شرافت و افتخاری چون اهداف بلند نیست» یا «هرکه بر نردبان همت‌ها بالا رود، ملت‌ها او را بزرگ بدارند» همچنین «هرگاه در طلب چیزی برمی‌آیی، بلندهمت باش».

کتاب رازهای معنوی موفقیت کمک می‌کند در راه آرزوهای بلند قدم بردارید همواره برای رسیدن به بهترین‌ها تلاش کنید.

خواندن کتاب رازهای معنوی موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

این کتاب برای تمام کسانی که اهداف بزرگ در زندگیشان دارند اما مسیر واقعی را نمی‌دانند مفید است.

بخش‌هایی از کتاب رازهای معنوی موفقیت

موفقیت و کامیابی زمانی حاصل می‌شود که اعتقاد به کامیابی یا ایمان برای رسیدن به هدف، راسخ باشد و هیچ‌چیزی نتواند آن را از بین برده و خللی در آن ایجاد نماید. بروز و ظهور موانع، پیش‌آمدن مسائل و مشکلات و حتی شکست‌های پی‌درپی هم نباید ایمان به هدف را متزلزل کند؛ وگرنه دست‌یابی به هدف محال خواهد بود. گاهی لازم است دری را هزار بار بکوبیم تا باز شود، گاه حتی بیش از هزار بار، چنان‌که حتی یک ضربهٔ کمتر هم انسان را به مقصد نمی‌رساند، اما اگر «جوینده‌ای» باشد، بی‌تردید «یابنده» خواهد شد. دربارهٔ یکی از بزرگ‌ترین مخترعان نوشته‌اند که بعد از حدود هزار بار شکست خوردن، همچنان خواستهٔ خود را دنبال می‌کرد، و همین سماجت باعث شد که عده‌ای زیادی به تحقیر، تمسخر و سرزنش او پرداخته و ضمن آن، یادآوری نمایند که: «تجربهٔ حدود یک هزار «شکست» کافی نیست که هنوز هم دست از کار و تلاش برنمی داری!» می‌گویند آن مخترع باورمند در جواب آنان جمله‌ای بسیار نغز و زیبا به‌کار برد که می‌توان آن را به «جادوی کلام» تعبیر کرد: «من شکست نخورده‌ام، بلکه من با موفقیت کامل ثابت کرده‌ام که هزار راه وجود دارد که به این اختراع منجر نمی‌شود!» آورده‌اند که آن شخصیت بزرگ در هزار و یکمین تلاش خود، به پیروزی رسید و دنیای علم را با شگفتی مواجه کرد. این نهایت ایمان، اعتقاد و عزم راسخی است که هرکس آن را داشته باشد، کامیاب‌ترین و موفق‌ترین انسان‌ها خواهد بود.

نظرات کاربران

rezag2
۱۳۹۹/۰۸/۲۸

کتاب رو خریدم متاسفانه از حسابم پول کم شد ولی کتاب قابل دانلود نیست

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
ناپلئون هیل می‌گوید: «در هر واقعه و رویداد منفی، بذر یک اتفاق پربارتر و مفیدتر کاشته می‌شود.» و گفته‌اند: «… کسب موفقیت به‌هیچ‌وجه دشوارتر از تجربهٔ شکست نیست.»
hoda
هر که هم و غمش چیزی باشد که وارد شکمش می‌شود، ارزش او متناسب همان چیزی است که از شکمش خارج می‌شود!
Parisa Gh
شکست‌ها، پله‌های نردبان موفقیت هستند. کسی که از اولین شکست ناامید می‌شود لیاقت پیروزی ندارد. امام علی (ع)
کتاب خانه
۲. جهان امروز جهان رقابت است و آنان که سرعتی بالاتر از شما دارند، می‌توانند با تجزیه‌وتحلیل فوری مسایل، فرصت را از چنگ شما بربایند. پس در این شرایط لحظه‌ای غفلت می‌تواند پشیمانی دائمی را به‌ارمغان آورد.
کتاب خانه
«… و هرکس تقوای الهی پیشه کند، خداوند راه نجاتی برای او فراهم می‌کند، و او را از جایی که گمان ندارد روزی می‌دهد، و هرکس بر خدا توکل کند، خداوند او را کفایت می‌کند، خدا فرمان خود را به انجام می‌رساند و خدا برای هرچیزی اندازه‌ای قرار داده است.»
کتاب خانه

حجم

۱۲۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۱۲۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان