دانلود و خرید کتاب عجب اشتباهی! سرور پوریا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب عجب اشتباهی!

کتاب عجب اشتباهی! نوشته سرور پوریا ماجرای حیواناتی است که با هم زندگی می‌کنند و در تمام کارها با هم شریک می‌شوند و ارتباط خوبی دارند. این کتاب مناسب گروه سنی ب است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در سال ۱۳۴۴ پایه‌گذاری شد، گسترده ترین شبکه کتابخانه‌های کودکان و نوجوانان را دارد و از برجسته‌ترین تولیدکنندگان کتاب کودک است. این سازمان علاوه بر کتاب، محصولات فرهنگی دیگری مانند فیلم و سرگرمی‌های سازنده و موسیقی نیز برای کودکان تولید می‌کند.

درباره کتاب عجب اشتباهی!

این کتاب ماجرای دوستی یک کلاغ با یک سنجاب است که تصمیمی می‌گیرند برای زمستان دانه جمع کنند و با هم ذخیره کنند. بعد از گذشت چند وقت دانه‌هایی که کلاغ جمع کرده کم می‌شود و کلاغ به سنجاب شک می‌کند که دانه هایش را دزدیده است پس تصمیم می‌گیرد...

خواندن کتاب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به ادبیات داستانی و والدینی که دوست دارند برای فرزندانشان قصه بخوانند، مخاطبان اصلی این کتاب‌اند.

نظرات کاربران

کنکاش
۱۴۰۰/۰۴/۲۴

گاهی اشتباهات خیلی ساده و درست به نظر می آیند.

فاطمه برزگر
۱۳۹۹/۰۳/۰۲

خیلی خیلی زیبا

شوان
۱۳۹۹/۰۱/۲۵

داستان خوبی نبود. جزییات زیاد و بی مورد که داستان رو بعضا طولانی و حوصله سربرمی کرد یک جاهایی...تصاویر نه چندان خوب نیمه دوم داستان هم خیلی بد و پایان بدتر و عجولانه. به نظرم نویسنده در تدوین یک داستان خوب برای

- بیشتر
mehdik2017
۱۴۰۲/۰۶/۲۵

این کتاب معنی صبر و زود قضاوت نکردن رو به زیبایی به کودکان آموزش میدهد باتشکر

جلالی ۲۱۴۶۴
۱۳۹۹/۰۵/۰۵

بسیار آموزنده برای کودکان در حدود سن ۷ تا ۱۲ سال موضوع اصلی داستان در مورد زود قضاوت کردن است. داستان کمی ناراحت کننده به اتمام میرسه. اما بچه‌ها به فکر فرو می‌روند.

علیزاده
۱۳۹۸/۱۲/۱۹

خیلی دردناک است. برای بچه‌ها مناسب نیست

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان