دانلود و خرید کتاب ۱۰۱ عادت فیلمنامه نویسان موفق کارل ایگلسیاس ترجمه شاهین بختیاری‌آزاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۱۰۱ عادت فیلمنامه نویسان موفق اثر کارل ایگلسیاس

کتاب ۱۰۱ عادت فیلمنامه نویسان موفق

معرفی کتاب ۱۰۱ عادت فیلمنامه نویسان موفق

کتاب ۱۰۱ عادت فیلمنامه نویسان موفق نوشته کارل ایگلسیاس که توسط شاهین بختیاری آزاد ترجمه شده است به اصول و عادت‌های فیلم‌نامه نویسان موفق پرداخته است تا راهنمای کاربردی‌ای در مسیر تازه‌کاران قرار دهد.

درباره ۱۰۱ عادت فیلمنامه نویسان موفق

101 عادت فیلمنامه نویسان موفق راهنمایی بسیار کاربردی است که با بیانی ساده به فیلمنامه نویسان کمک می کند تا چگونه نوشتن را به بهترین شکل ممکن فرا بگیرند و در کمترین زمان ممکن فیلمنامه ای با کیفیت بنویسند. کارل ایگلاسیاس در این کتاب 101 عادت  22 فیلمنامه نویس موفق هالیوود را مورد بررسی قرار داه است. او در طول ساعت‌ها مصاحبه، سال‌ها تجربه‌ی با ارزش آن‌ها را روی کاغذ آورده است تا نه تنها علاقمندان به فیلمنامه نویسی، بلکه همه کسانی که می خواهند نویسنده باشند، بهترین روش های نوشتن را بیاموزند و اثری ماندگار خلق کنند.

خواندن کتاب ۱۰۱ عادت فیلمنامه نویسان موفق به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که قصد دارند نوشتن را به شکل حرفه‌ای شروع کنند پیشنهاد می‌کنیم. فیلمنامه و یا داستان چندان تفاوت ندارد مهم اصل ساخت و نوشتن یک روایت کامل است.

نظرات کاربران

saeedtablo
۱۴۰۱/۰۱/۰۵

بگذاریدش داخل طاقچه بی نهایت لطفاً

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
مطالعه کردن شما را به نوشتن مجبور می‌کند و نوشتن باعث می‌شود که بیشتر مطالعه کنید و هردوی آن‌ها لذت تجربه‌ای جدید و پرماجرا به نام زندگی را به شما می‌دهند.
علیرضا
بیل مارسیلی: نکتهٔ خنده‌دار در مورد هالیوود این است که آن‌ها از شما می‌خواهند شبیه فیلم‌های پرفروش در بازار، کاملاً جدید و تازه باشید. نمی‌توانم بگویم که تا الان چندین بار به من گفته‌اند که «ما متنی جدید و به سبک تیم برتون می‌خواهیم» و من با خودم فکر می‌کنم «خدای من، تیم برتون، تیم برتون بود». این چیزی است که به‌محض ورود به این حرفه با آن روبه‌رو می‌شوید
علیرضا
شخصیت‌ها مثل کوه یخ هستند.۹۰ درصد کاری که روی شخصیت انجام می‌دهید، دیده نمی‌شود اما ده‌درصدی که روی صفحه می‌نویسید را پشتیبانی می‌کند
soleymani

حجم

۳۱۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۶۱ صفحه

حجم

۳۱۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۶۱ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان