دانلود و خرید کتاب رهایی از حملات پنیک Panic و اختلالات اضطرابی وابسته به آن بران‌وین فاکس
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رهایی از حملات پنیک Panic و اختلالات اضطرابی وابسته به آن اثر بران‌وین فاکس

کتاب رهایی از حملات پنیک Panic و اختلالات اضطرابی وابسته به آن

معرفی کتاب رهایی از حملات پنیک Panic و اختلالات اضطرابی وابسته به آن

رهایی از حملات پنیک Panic و اختلالات اضطرابی وابسته به آن، کتابی نوشته برانوین فاکس درباره اختلال پنیک (هراس یا اضطرابی) است. برانوین در این کتاب دیدگاهی عملی را برای شناخت و مقابله بر اختلال اضطرابی معرفی می‌کند.

آیا تا بحال حملات پنیک را تجربه کرده اید؟ آیا تا بحال برای شما پیش آمده که بدون دلیل، بخاطر اتفاقاتی که برای شما می افتد مضطرب شوید؟ آیا پزشکتان تأیید کرده که دچار حملات پنیک یا اضطراب و یا هردوی آنها شده اید؟

اختلال هراس، وحشت یا اضطرابی (Panic) نوعی بیماری روانی از گروه اختلالات اضطرابی است که با هجوم ناگهانیِ وحشت به بیمار و ترس شخص از وقوع مجدد آن‌ مشخص می‌شود. این حملات معمولاً بیش از چند دقیقه طول نمی‌کشند، با علایمی چون تپش قلب، عرق کردن، احساس تنگی نفس و فشردگی در قفسهٔ سینه، لرزش، احساس ازدست‌دادن تعادل یا گیجی همراه است. گستردگی این علایم به‌قدری است که افراد فکر می‌کنند دچار سکتهٔ قلبی شده‌اند و می‌ترسند که بمیرند.

به‌وجود آمدن حملات پنیک و یا اضطراب می‌تواند دلایل بسیاری داشته باشد، از قبیل: استرس های بزرگ در زندگی، انباشته شدن تنش ها و استرس ها، بیماریهای جسمانی، یائسگی، آنفولانزا و یا دیگر ویروس ها، بچه دار شدن، مطالعه برای امتحان و مصرف ماری جووانا یا دیگر مواد مخدر.

درباره کتاب رهایی از حملات پنیک Panic و اختلالات اضطرابی وابسته به آن.

در کتاب رهایی از حملات پنیک روشی ساده، بدیع و بدون استفاده از دارو در پنج گام و بر پایه تکنیک‌های شناختی کسب آگاهی (رفتاردرمانی شناختی CBT) معرفی می‌شود. این کتاب برمبنای برنامه‌ها و کارگاه‌های عملی برگزیده، به بررسی موضوع اعتمادبه‌نفس و دلیل این که چرا افراد در جهت بهبودی‌شان تلاش و مبارزه می‌کنند، می‌پردازد.

پیشگفتار کتاب را گری مک‌دونالد نوشته که بیست سال به اختلال اضطرابی دچار بود. برانوین فاکس نویسنده کتاب هم ۴ سال این مشکل را تجربه کرده است.

خواندن کتاب رهایی از حملات پنیک Panic و اختلالات اضطرابی وابسته به آن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

پژوهشگران رشته روان‌شناسی و رفتاردرمانی، بیمارانی که دچار این اختلال هستند و علاقه‌مندان به مباحث روان‌شناسی.

جملاتی از کتاب رهایی از حملات پنیک Panic و اختلالات اضطرابی وابسته به آن

مقوله دوم از رفتارهای اجتنابی باعث اضطراب پیش بینانهٔ «چه می‌شود اگر» ها می شود. این مقوله در دفاع و کنترل، با مقوله اول فرق دارد. اضطراب پیش بینانه ترس از داشتن حمله پنیک به هنگام روبرو شدن با یک تعهد یا مسئولیت خاص می باشد دفاع کلی در مقابل اضطراب دائم و حملات پنیک گاهی اوقات آنها را به سطح درجه ای قابل کنترل کاهش می دهد. هر چند مواقعی پیش می آید در مواجهه با کارها یا مسئولیتهای خاص که مجبور به شکستن مرزهای نامرئی مان می شویم و امنیت نسبی مان از دست می رود. کارهای از قبیل: رفتن به فروشگاه محله، بیرون رفتن با خانواده یا دوستان و یا هر چیز دیگری و مهم نیست که این اتفاق ۵ دقیقه دیگر باشد یا ۵ ماه بعد. انتظار در اجبار به رفتن به آن طرف مرزهای نامرئی مان به معنی از بین رفتن و کنترل سست و بی پایه دفاع کلی مان است. و این باعث آغاز شدن «چه می شود اگر» های ما می شود.

"چه می شود اگر من نتوانم آن را انجام دهم؟ ". "چه می شود اگر یک حمله پنیک داشته باشم؟ " به مرور زمان برای روبرو شدن با مسئولیتها و تعهدهایمان نیاز داریم خانه را ترک کنیم. ممکن است سطح اضطراب ما آنچنان زیاد باشد که برنامه‌هایمان را بهم بزنیم و در خانه بمانیم بعبارت دیگر به علت افزایش شدید اضطراب از تعهدهایمان سر باز زنیم.

درباره برانوین فاکس

برانوین فاکس، نویسنده این کتاب خودش ۴ سال اختلال اضطرابی داشته و همین موضوع برایش انگیزه ای شده تا کارگاه‌های کنترل و مدیریت اختلال پنیک و اضطراب را در استرالیا راه‌اندازی کند. او اکنون در تمام دنیا از طریق سرویس‌های آنلاین، مبتلایان به اختلالات اضطرابی را یاری می کند .

برانوین همچنین کتابی به نام تلاش در جهت غلبه‌ بر پنیک تألیف کرده است. 

نظرات کاربران

اتمیس
۱۳۹۹/۱۰/۱۷

یکی‌از بهترین کتاب هایی بود که‌من راجع به اضطراب اما از نوع پنیک خوندم !! باور نکردنی بود خیلی جاها انگار این کتاب با من زندگی کرده! انقدر نزدیک نزدیک همه ترس هایی که داشتم و دارم اما نمیدونستم چطور باهاش

- بیشتر
pezhmanjavidnia
۱۴۰۰/۰۱/۰۹

بسیار کتاب خوب و آموزنده ای در خصوص حملات پنیک و اضطرابی بود من دچار این حملات شدم و این کتاب کمکم کرد که شناختم بهتر بشه

lord sparrowhawk
۱۴۰۱/۰۹/۱۸

هیچوقت تا به حال چنین کتاب کاربردی در زمینه کنترل اضطراب و پنیک اتک نخوانده بودم. کتاب به گونه ای است که انگار نویسنده آن از درون شما سر بر آورده و یا خود نویسنده آن بوده اید. با خواندن کتاب خواهید

- بیشتر
کاربر 6623716
۱۴۰۲/۰۳/۱۸

شدیدااااا پیشنهاد میکنم که بخونین من واقعا با این کتاب خوب شدم و خیلی خوشحالم

بنیامین
۱۴۰۱/۰۴/۲۹

یکی از بهترین کتابایی بود که واسه پانیک خوندم

کاربر 3443864
۱۴۰۲/۱۱/۰۱

این کتاب عالی واقعا ب درمان اختلال اضطراب و پنیک کمک میکنه ب شرطی که ب توصیه های که میکنه گوش بدید و ب تمرین کردن وتلاش کردن برای بهبودی ادامه بدید وافکارتون رو کنترل کنید چونکه این افکارمنفی هستن

- بیشتر
نازنین صابری
۱۴۰۲/۰۱/۱۱

مطالب چندان راهکار نو نداشت و اغلب شرح واقعیت بود

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
بسیاری از ما قبل از مبتلا شدن به اختلال اضطرابی کمال گرا بوده ایم و با وجود اختلال جاری هم بسیاری از ما هنوز سعی می کنیم بر این باور باقی بمانیم. نه فقط تلاش می کنیم که یک همسرکامل، پدر یا مادر کامل، کارمند یا کارفرمای کاملی باشیم، بلکه حتی یک بیمارکامل باشیم
کاربر ۱۶۰۲۵۹۳
بهبودی یک فرآیند یادگیری است، یادگیری کنترل و مدیریت اختلال اضطرابی و آموختن بیشتر درباره خودمان.
کاربر ۳۴۴۳۸۶۴
این برداشت ماست که باعث ایجاد اغتشاش و آشفتگی در زندگی مان می شود. حمله بعدی بزرگترین حمله نخواهد بود که ترسهای ما بحقیقت بپیوندند. اگر قرار بود اتفاقی برای ما بیفتد، در همان حمله اول اتفاق می افتاد.
بنیامین
ما با موقعیتهای تنش زا از این منظر برخورد می کنیم، که فکر می کنیم چطور باید با آنها برخورد کنیم نه اینکه چطور می توانیم با آنها کنار بیاییم و این می تواند برای سلامت ما مضر باشد.
ClassiCcOwl

حجم

۱۹۶٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۳ صفحه

حجم

۱۹۶٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۳ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان