دانلود و خرید کتاب ائتلاف‌های سیاسی در جمهوری اسلامی ایران ایمان حسین قزل‌ایاق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ائتلاف‌های سیاسی در جمهوری اسلامی ایران اثر ایمان حسین قزل‌ایاق

کتاب ائتلاف‌های سیاسی در جمهوری اسلامی ایران

معرفی کتاب ائتلاف‌های سیاسی در جمهوری اسلامی ایران

ایمان حسین قزل‌ایاق روابط میان نخبگان، کنشگران، گروه‌ها و جمعیت‌های سیاسی کشور را مورد نقد و بررسی قرار داده است. حاصل این پژوهش‌ها در کتابی با عنوان ائتلاف‌های سیاسی در جمهوری اسلامی ایران، به چاپ رسیده است.


درباره کتاب ائتلاف‌های سیاسی در جمهوری اسلامی ایران

اتحاد و همبستگی از دغدغه‌های اصلی در سطوح مختلف مدیریتی و سیاست‌گذاری به‌شمار می‌رود. در میان چنین مباحث سیاسی از واژه ائتلاف نام برده می‌شود. منظور از ائتلاف آن است که گروه‌های مختلف سیاسی برای رسیدن به هدف مشخصی، با هم متحد شوند. این رویکرد پس از انقلاب ایران در سال ۵۷ میان گروه‌های مختلف و سیاستمدارن مورد توجه قرار گرفت. تا جایی که وحدت کلمه همواره یکی از کلیدواژه‌های اصلی سخنان امام خمینی (ره) بود. ایمان حسین قزل‌ایاق در کتاب ائتلاف‌های سیاسی در جمهوری اسلامی ایران، زمینه‌ها، دلایل، ویژگی‌ها و پیامدهای انشعاب‌ها و ائتلاف‌های سیاسی در میان گروه‌ها و جناح‌های سیاسی داخل ساختار جمهوری اسلامی را مورد بررسی و آسیب‌شناسی قرار داده است.

خواندن کتاب ائتلاف‌های سیاسی در جمهوری اسلامی ایران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مطالعه کتاب ائتلاف‌های سیاسی در جمهوری اسلامی ایران را به علاقمندان و دانش‌پژوهان رشته‌های تاریخ معاصر ایران و علوم سیاسی، پیشنهاد می‌کنیم.

جملاتی از کتاب ائتلاف‌های سیاسی در جمهوری اسلامی ایران

جامعه‌شناسی رفتاری درواقع به رابطه تاثیرهای رفتار کنشگر بر محیط و تاثیر این رفتار بر رفتار بعدی کنشگر می‌پردازد. این رابطه در جریان شرطی شدن رفتار عامل، یا آن فراگرد یادگیری که از طریق آن رفتار با پیامدهایش تعدیل می‌شود، نقش اساسی دارد. این دیدگاه بر این باور است، بر فرض اینکه رفتار یک فرد به صورت تصادفی باشد، واکنش محیط – چه مثبت، چه منفی و یا خنثی – بر رفتار بعدی کنشگر تاثیر می‌گذارد. اگر این واکنش برای کنشگر پاداشی را در بر داشته باشد، در آینده همان رفتار در موقعیت‌های مشابه از جانب کنشگر تکرار خواهد شد، اما اگر واکنش برای کنشگر، تنبیه‌کننده باشد، احتمال کمی دارد که آن رفتار در آینده دوباره رخ دهد.

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب ائتلاف‌های سیاسی در جمهوری اسلامی ایران، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۷۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۴۳۶ صفحه

حجم

۵۷۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۴۳۶ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان