دانلود و خرید کتاب ۳۱۳ نکته برای موفقیت در انتخابات امیر مرادی الاشلو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۳۱۳ نکته برای موفقیت در انتخابات اثر امیر مرادی الاشلو

کتاب ۳۱۳ نکته برای موفقیت در انتخابات

معرفی کتاب ۳۱۳ نکته برای موفقیت در انتخابات

۳۱۳ نکته برای موفقیت در انتخابات کتابی نوشته امیر مرادی الاشلو نکاتی اساسی و مهم برای پیروزی در انتخابات را برای علاقه‌مندان شرح می‌دهد.

درباره کتاب ۳۱۳ نکته برای موفقیت در انتخابات

نگاهی به انتخابات و مبارزات سیاسی در نقاط مختلف جهان نشان‌می دهد، افراد، اندیشه‌ها و گروه‌های سیاسی بسیاری بوده‌اند که توانایی‌های زیادی برای انتخاب شدن در یک مبارزه انتخاباتی را داشته اند، ولی به دلیل آشنا نبودن با فنونی که بتوانند خود را بهتر به جامعه هدف معرفی کنند، نتوانسته‌اند در انتخابات موفق شوند. در موارد بسیاری نیز مشاهده شده است که افراد، احزاب و اندیشه‌هایی نیز وجود داشته‌اند که با استفاده از فنونی برای معرفی خود به جامعه هدف، پیروز انتخابات شده‌اند، درحالی که توانایی‌ها و شایستگی‌های لازم برای انتخاب شدن را نداشته‌اند. بازاریابی سیاسی، دانشی میان‌رشته‌ای است. با مطالعه کتب علوم رفتاری، انسان‌شناسی، جامعه‌شناسی و علوم ارتباطات می‌توان  دانش خود را در این زمینه غنی‌تر کرد

 اگر قصد شرکت در انتخابات دارید، انگیزه شما چیست؟ رسالت خود را در چه می دانید؟ از اندوخته تمدُّن وطنی خودآگاهی کافی دارید؟ آیا برنامه‌ای مدوّن و روشن و تحقق پذیر دارید؟ آیا قلباً باور دارید که کوچه و خیابان‌ها متر به متر تشنه بهبود و رشد و تحول و نوع شدن هستند؟  وقف در خدمت می شوید یا وقفه در خدمت ایجاد می کنید؟ باری به دوش گذاشتن برای مردم یا باری برداشتن؟ هدف شما دقیق کدام است؟ با جان ودل آمده اید یا با کام و خیل وسیع اشتهایی کاذب؟ لذت گمنامی یا پرنامی و شهرت؟ کدام یک شما را به آرامش فرومی برد و ندای روحانی درون شما را زیباتر به گوش می رساند. ماندن برای ساختن یا ساختن برای ماندن؟ نوشداروی جلب سریع اعتماد همگان را چه شعارهایی می‌دانید؟ براستی طلوع امید و غروب تمام ناکامی ها و افسردگی ها هستید؟ آمده اید دین و ایمان را فدای درهم و دینار کنید؟ به دنبال حمایت هستید یا حماقت؟ آیا هدف شما استعداد پروری در جامعه و پایش نهال های توسعه و سازندگی است؟

 این کتاب به شما کمک می‌کند انگیزه و اهداف خود را از نامزدی برای انتخبابات بهتر بشناسید. با خود صادق باشید و برنامه ای درست و مدون و صادقانه برای معرفی خود تدارک ببینید.

 خواندن کتاب ۳۱۳ نکته برای موفقیت در انتخابات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اگر قصد نامزد شدن در هر انتخاباتی را دارید، این کتاب راهنمای خوبی برای شما است.

نظرات کاربران

کاربر 7284465
۱۴۰۲/۰۷/۰۶

کتاب عالی است

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۷۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۶۷۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۴۲,۰۰۰
تومان