دانلود و خرید کتاب جنگ رسانه های اجتماعی مایکل اربشلو ترجمه محمدرضا کریمی قهرودی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب جنگ رسانه های اجتماعی

کتاب جنگ رسانه های اجتماعی نوشته مایکل اربشلو است. کتاب جنگ رسانه های اجتماعی با ترجمه محمدرضا کریمی قهرودی و ندا انعامی منتشر شده است. 

درباره کتاب جنگ رسانه های اجتماعی

جنگ رسانه‌های اجتماعی یک مفهوم نوپدید است که امروزه به موضوع مطالعه در علوم دفاعی تبدیل شده و نقش بزرگ‌تری در نبرد نبردهای آینده ایفا خواهد کرد. همه انواع سازمان های نظامی و غیرنظامی نیازمند آن هستند که به طور موثر نحوه استفاده دشمنان خود را از رسانه‌های اجتماعی رصد کرده و در برابر حملات رسانه های اجتماعی در حال وقوع آماده شده و از رسانه‌های اجتماعی به عنوان سلاح‌های در تحقق اهداف خود استفاده نمایند.کتاب حاضر به معرفی و بررسی کارکردهای جنگ رسانه های اجتماعی در حوزه های مختلف شامل دولت‌ها، سازمان‌های نظامی، شرکت‌ها، گروه‌های با علایق ویژه، افراطیون خشن، انتخابات سیاسی، سلبریتی ها، کودکان و غیره می پردازد.

نویسنده کتاب با تکیه بر نظریه تعارض، درگیری‌های کنونی در رسانه‌های اجتماعی را به جنگ تعبیر ‌می‌کند. زیرا این درگیری‌ها ‌می‌تواند به لحاظ پیچیدگی و شدت به اندازه یک جنگ فیزیکی، آسیب زننده و مهلک باشد. با این دیدگاه بهتر است همگی برای مقابله با این جنگ آماده باشیم و برای دفاع از خود نحوه استفاده درست از این ابزار جنگی را فراگیریم. چرا که از نظر نویسنده کتاب، راهبرد جنگ رسانه‌های اجتماعی مستلزم صرف زمان، جان فشانی و تعهدپذیری بالا است. شنیدن نام جنگ، عموما ما را به یاد نیرو‌ها و ادوات پیشرفته نظا‌می‌ ‌می‌اندازد لیکن جنگ رسانه‌های اجتماعی تنها محدود به سازمان‌ها و نیرو‌های نظا‌می‌ نمی‌گردد؛ شرکت‌ها و بنگاه‌های تجاری، افراد مشهور و سلبریتی، رهبران و نمایندگان سیاسی ملت‌ها، افراد عادی(بزرگسالان)، کودکان، فعاالن اجتماعی و سیاسی، گروه‌های علاقه‌مندی ویژه و ... همه و همه باید در این مسیر هوشیارانه قدم بردارند وگرنه ممکن است توسط حملات خطرناک رسانه‌های اجتماعی دچار آسیب‌های جبران‌ناپذیری گردند. جنگ رسانه‌های اجتماعی نیز مانند هر جنگی از تاکتیک‌های خاص خود برخوردار است. این کتاب به معرفی و تشریح تاکتیک‌های آفندی و پدافندی جنگ رسانه‌های اجتماعی در حوزه‌های مختلف ‌می‌پردازد. یکی از محاسن بزرگ این کتاب این است که آگاهی از مطالب کتاب ‌می‌تواند برای همه اقشار جامعه، حتی افراد عادی مفید باشد به علاوه نویسنده با توجه به پیشینه خود در تدوین منابع درسی و دانشگاهی، کتاب را به شکل یک منبع درسی دانشگاهی نگاشته است. از این رو دانشجویان و استادان دانشگاه‌ها نیز از آن سود خواهند برد. بی‌شک مخاطبان دیگر این کتاب، مدیران و رهبران سیاسی، اقتصادی و اجتماعی جوامع هستند. همچنین محتوای این کتاب به کشور یا منطقه جغرافیایی خاصی محدود نشده و در هر نقطه‌ای از جهان ممکن است کاربرد و موضوعیت داشته باشد. این کتاب، یک کتاب آگاهی‌بخش است.

خواندن کتاب جنگ رسانه های اجتماعی را به چه کسانی یپشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به دانش رسانه پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

19620317
۱۴۰۱/۰۸/۱۷

به نظرم کتاب مفیدی برای همه مردم در هر شغل و مناصب اجتماعی است

کاربر 8067408
۱۴۰۲/۱۲/۱۰

خیلی آموزنده درک مفاهیم مهم زیادی داره هیچکس نباید از خواندن این کتاب قافل بمونه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۵۳۴ صفحه

حجم

۹٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۵۳۴ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
۱۰,۰۰۰
۵۰%
تومان