دانلود کتاب صوتی تسلط بر تاثیرگذاری با صدای غلامرضا صادقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تسلط بر تاثیرگذاری اثر آنتونی رابینز

دانلود و خرید کتاب صوتی تسلط بر تاثیرگذاری

معرفی کتاب صوتی تسلط بر تاثیرگذاری

 تسلط بر تاثیرگذاری یا 10 روز تا رهبری، تاثیرگذاری و موفقیت نوشته آنتونی رابینز کتابی درباره رهبری تاثیرگذار است. 

میزان تاثیرگذاریِ شما، روی خانواده، دوستان و افرادی که با آنها کار می‌کنید، مهم‌ترین مهارتی است که میزان موفقیت شما در زندگی و تجارت را مشخص می‌کند.

تاثیرگذاری فهمیدن این موضوع است که چه موانعی جلوی افراد رامی‌گیرد که کاری را انجام دهند و چگونه می‌توان به افراد کمک کرد از محدودیت‌ها، ترس‌ها و دغدغه‌ها عبور کنند تا بتوانند عمل کنند.

درباره کتاب صوتی تسلط بر تاثیرگذاری

آنتونی رابینز سی سال روی تاثیرگذاری تحقیق کرده و این برنامه نتیجه تحقیقات سی ساله او در مورد تاثیرگذاری است؛ مهم نیست با چه شخصی روبرو هستید، هر شخصی سیستم عقیدتی متفاوتی دارد و راه‌های متفاوتی برای انجام دادن کارها دارد, ولی همه انسان‌ها نیاز‌های یکسانی دارند و مهم‌ترین نکته‌ای که باید یاد بگیرید اینست که چگونه خودتان را از موانع برای عمل کردن عبور دهید و چطور به بقیه افراد هم کمک کنید که از موانع‌شان عبور کرده و یک تغییر اساسی ایجاد کنید.

در این سفر ده روزه آنتونی رابینز به شما راهکارها، ابزارها و تمرین‌هایی را ارائه می‌دهد که می‌توانند کیفیت زندگی شما را برای همیشه عوض کنند. این ابزار‌ها و راهکار‌هایی که یاد می‌گیرید آنقدر قوی هستند که نه تنها می‌توانند زندگی شما را عوض کنند بلکه افرادی که شما در زندگی‌شان تاثیر دارید هم تغییر می‌دهند. 

 شنیدن کتاب صوتی تسلط بر تاثیرگذاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

رهبران و مدیران سازمان‌ها. 

درباره آنتونی رابینز

آنتونی رابینز، یکی از موفق‌ترین و مشهورترین نویسندگان، مربی انگیزشی و سخنران در دنیاست. او در گذشته زندگی فقیرانه و سختی را گذرانده و بیش از ۲۰ کیلو اضافه وزن داشته که این اضافه وزن او را تبدیل به فردی بی‌حوصله و خواب‌آلود کرده بود، اما یک روز تصمیم گرفت که تغییر کند و همه تغییرات موجود در زندگی امروزش را با تغییر تفکرات و دیدش به دنیا به وجود آورد. آنتونی یک بنیاد خیریه بزرگ دارد و تلاش می‌کند تا به همه افراد کمک کند تا سرنوشت خودشان را بدست گیرند. او کتاب‌های بسیار موفق زیادی نوشته و چندین سال متوالی مرد شماره یک آمریکا در استراتژی سبک زندگی و کسب‌وکار بوده است.

معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظرات کاربران

وحید
۱۳۹۸/۱۰/۱۹

کتاب خیلی عالی، مفید و کارآمد. صداها خیلی عالی و خلاقانه.

mina
۱۳۹۸/۱۰/۰۶

اخه چرا انقدر گرون؟؟

AmirAria
۱۳۹۹/۰۱/۲۲

تو قسمت 4 10 ثانیه قطع میشه رسیدگی کنید. کتاب خوبیه دوستان راهکار هایی ک میده باعث میشه بتونید ارتباط های موفقی برقرار کنید.

Ashkan Pahlavan
۱۳۹۹/۱۲/۲۰

ترجمه درست نام کتاب ( 10 راه تسلط در تأثیر گذاری در ضمینه فروش) این کتاب سر شار از مطالب بی نهایت ارزشمنده ولی خیلی تخصصی در زمینه فروش هستش، و میتونه حتی یه کتاب مرجع در این ضمینه باشه،،،،

- بیشتر
Rh S
۱۳۹۹/۰۲/۳۱

لطفا تخفیف بزارین🙏

کاربر ۱۶۲۸۹۲۸
۱۳۹۹/۰۳/۰۵

در مورد نظر هنوز کامل گوش نکردم که نظر بدم دوستان، ولی سئوال از طاقچه دارم چرا سال چاپ این کتاب رو ننوشتن! و چرا قابلیت انتقال رو نداره در صورتی که زدین داره! من چطوری میتوتم اینو بریزم روی سیستم یا

- بیشتر
علی سرخه
۱۴۰۰/۱۰/۲۷

انتونی رابینزیکی ازسخنرانان ترازاول واستادان انگیزشی وتکلونوژی فکرواصول ،ان ال پی وازبانیان این علم است ،کسانی که اثارش رادنبال میکنندکاملا اگاه هستندبرمتد وطریقه تدریس واموزش ان که باشیوهایی جذاب ووگیراواثرگذاراین شیوهای موفقیت ورازهای پیشرفت راجزیی روزمزگی زندگی وکارهی یومیت خواهدشد، پیشنهادبه

- بیشتر
Rahnama
۱۴۰۰/۰۲/۰۶

ابن کتاب یکی از لذت بخشترین کتابهای صوتی بود که شنیدم.. گویندگی روان تاثیر زیادی داشت. واقعاذاز گوینده های محترم بسیاررر رر سپاسگذارم

کاربر ۱۴۷۴۶۰۸
۱۳۹۹/۰۱/۱۴

جالب نبود

Arash Sina
۱۳۹۹/۰۱/۰۳

واقعا کاربردیه پیشنهاد میشه حتما مطالعه بشه

زمان

۱۳ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۷۵۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۳ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۷۵۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان