دانلود کتاب صوتی آناتومی ساختار درام با صدای مریم محبوب + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آناتومی ساختار درام اثر نصرالله قادری

دانلود و خرید کتاب صوتی آناتومی ساختار درام

گوینده:مریم محبوب
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۱از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی آناتومی ساختار درام

کتاب صوتی آناتومی ساختار درام، نوشته‌ی استاد دانشگاه و کارگردان سینما و تئاتر، نصرالله قادری است و در شش فصل به نظریات و اجزای درام‌نویسی پرداخته است. انتشارات کتاب نیستان، نسخه صوتی این اثر را با صدای مریم محبوب در اختیار شنوندگان قرار داده است.

درباره‌ی کتاب صوتی آناتومی ساختار درام

نصرالله قادری در کتاب صوتی آناتومی ساختار درام، به ویژگی‌ها و اجزای درام نویسی پرداخته است و نظریات مربوط به هرکدام را نیز آورده است. او کوشیده تا به دو پرسش اساسی پاسخ بدهد. پرسش‌هایی که اصل و پایه‌ی کتاب آناتومی ساختار درام را تشکیل داده‌اند: نمایش‌نامه چیست؟ صنعت نمایش چه مفهومی دارد؟ برای جواب دادن به این دو سوال اساسی و مهم باید طرح، انگاره، کارکتر و دیالوگ را بشناسیم که هرکدامشان یک فصل کامل را به خود اختصاص داده‌اند.

کتاب صوتی آناتومی ساختار درام را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به نوشتن نمایش‌نامه علاقه دارید یا دانشجوی رشته‌های ادبیات نمایشی، تئاتر و یا سینما هستید،کتاب صوتی آناتومی ساختار درام برایتان جذاب و مفید و کاربردی است.

درباره‌ی نصرالله قادری

نصرالله قادری در سال ۱۳۳۹ در سمنان متولد شد. او تحصیلاتش را در رشته‌های کاردانی بازیگری و کارگردانی تئاتر از مرکز آموزش هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کارشناسی ارشد ‌کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس و کارشناسی کارگردانی سینما از دانشگاه هنر کامل کرده است و در حال حاضر کارگردان، منتقد، نویسنده و مدرس سینما و تئاتر است. نصرالله قادری کتاب‌ها و نمایشنامه‌های بسیاری منتشر کرده است و همچنین کارگردانی و نویسندگی بسیاری از تئاترها را در کارنامه خود دارد. آشویتس‌ که در تالار چهارسو، تئاترشهر تهران‌‌ ‌به روی صحنه رفته و غم عشق‌ میرزا کوچک خان، رشت‌ از آن جمله‌اند.

فهرست

  • مقدمه
  • طرح
  • کاراکتر
  • طرح و کاراکتر
  • انگاره
  • دیالوگ
  • ضمائم

نظرات کاربران

نیلوفر
۱۴۰۰/۱۰/۱۵

این کتاب نسخه چاپی رو می تونید قرار بدید؟ تشکر.

زمان

۱۲ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۵۲۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۲ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۵۲۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان