دانلود و خرید کتاب کولورکتال، روده باریک، آپاندیس، شکم حاد، مجموعه سوالات بورد و ارتقا ۹۸ عادل زینال پورقطار
کتاب کولورکتال، روده باریک، آپاندیس، شکم حاد، مجموعه سوالات بورد و ارتقا ۹۸ اثر عادل زینال پورقطار

کتاب کولورکتال، روده باریک، آپاندیس، شکم حاد، مجموعه سوالات بورد و ارتقا ۹۸

معرفی کتاب کولورکتال، روده باریک، آپاندیس، شکم حاد، مجموعه سوالات بورد و ارتقا ۹۸

کتاب کولورکتال، روده باریک، آپاندیس، شکم حاد، مجموعه سوالات بورد و ارتقا ۹۸ نوشته دکتر عادل زینال پورقطار مجموعه‌ای کامل از اطلاعات مربوط به درس کولورکتال، روده باریک، آپاندیس، شکم حاد است که نکته‌های تخصصی این رشته را جمع‌آوری کرده. کتاب کولورکتال، روده باریک، آپاندیس، شکم حاد، مجموعه سوالات بورد و ارتقا ۹۸ شامل خلاصه درس و مجموعه سوال‌های آزمون است.

درباره کتاب کولورکتال، روده باریک، آپاندیس، شکم حاد، مجموعه سوالات بورد و ارتقا ۹۸

مؤسسه رزیدنت یار، حامی و پیشرو در نظام کمک آموزشی پزشکی کشور به سبک نوین و مطابق با آخرین پیشرفت های آموزشی در حیطه پزشکی است. در این کتاب اطلاعات جامع و طبقه‌بندی شده را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد تا خواننده با استفاده از کتاب کولورکتال، روده باریک، آپاندیس، شکم حاد، مجموعه سوالات بورد و ارتقا ۹۸ با صرفه‌جویی در زمان و انرژی اطلاعات یک‌پارچه و کاملی از مباحث به‌دست بیاورد و بتواند در کم‌ترین زمان ممکن بیش‌ترین و با کیفیت‌ترین یادگیری را داشته باشد. در کتابکولورکتال، روده باریک، آپاندیس، شکم حاد، مجموعه سوالات بورد و ارتقا ۹۸ مباحث با رفرنس و جزئیات در اختیار خواننده قرار گرفته است.

خواندن کتاب کولورکتال، روده باریک، آپاندیس، شکم حاد، مجموعه سوالات بورد و ارتقا ۹۸ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالعه کتاب کولورکتال، روده باریک، آپاندیس، شکم حاد، مجموعه سوالات بورد و ارتقا ۹۸ برای کسانی که قصد شرکت در آزمون‌های رزیدنتی یا بورد تخصصی دارند پیشنهاد می‌شود زیرا کمک می‌کند اطلاعات را به‌صورت طبقه‌بندی شده و با صرفه‌جویی در زمان یادبگیرند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۱۲ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۱۲ صفحه