دانلود کتاب صوتی جراحی ـ نقش جراح در بلایای بزرگ جراحی با صدای عطیه بادامچی + نمونه رایگان
کتاب صوتی جراحی ـ نقش جراح در بلایای بزرگ جراحی اثر عادل زینال پور

دانلود و خرید کتاب صوتی جراحی ـ نقش جراح در بلایای بزرگ جراحی

معرفی کتاب صوتی جراحی ـ نقش جراح در بلایای بزرگ جراحی

کتاب صوتی «جراحی ـ نقش جراح در بلایای بزرگ جراحی» نوشتهٔ عادل زینال پور و سامان شیخی است. انتشارات رزیدنت‌یار کتاب صوتی جراحی ـ نقش جراح در بلایای بزرگ جراحی را با گویندگی عطیه بادامچی منتشر کرده است. 

درباره کتاب صوتی نقش جراح در بلایای بزرگ جراحی

مجموعهٔ جراحی دربردارندهٔ مباحثی در پیوند، انکولوژی، ارتوپدی، پروسیجر جراحی در آی‌سی‌یو، نقش جراح در بلایا، رهبری در جراحی، گزش و گازگرفتگی، جراحی در سالمندی، مراقبت پایانی حیات است. این بخش براساس 2019 schwartzs و sabiston 2022 نوشته شده است. کتاب حاضر دربارهٔ نقش جراح در بلایای بزرگ جراحی است.

در این اثر مجموعه‌ای کامل از فصول به‌همراه سؤالات ارتقاء و بورد تخصصی تا ۱۴۰۱ به چشم می‌خورد. ترجمه و تلخیص این اثر را دکتر عادل زینال پور و سامان شیخی انجام داده‌اند و پاسخ‌دهی به سؤالات را دکتر حامد قلی‌زاده و دکتر اشکان شه‌وردی و دکتر حاجی هاشمی به‌عهده داشته‌اند.

مؤسسهٔ رزیدنت یار، حامی و پیشرو در نظام کمک آموزشی پزشکی کشور به سبک نوین و مطابق با آخرین پیشرفت های آموزشی در حیطهٔ پزشکی است. در این کتاب اطلاعات جامع و طبقه‌بندی‌شده‌ای را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد تا خواننده با استفاده از کتاب و با صرفه‌جویی در زمان و انرژی اطلاعات یک‌پارچه و کاملی از مباحث به‌ دست بیاورد و بتواند در کمترین زمان ممکن بیشترین و باکیفیت‌ترین یادگیری را داشته باشد. در این کتاب مباحث با رفرنس و جزئیات در اختیار خواننده قرار گرفته است.

کتاب صوتی جراحی ـ نقش جراح در بلایای بزرگ جراحی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دانشجویان پزشکی پیشنهاد می‌شود. کتاب جراحی ـ نقش جراح در بلایای بزرگ جراحی به کسانی که قصد شرکت در آزمون‌های رزیدنتی یا بورد تخصصی دارند پیشنهاد می‌شود؛ زیرا کمک می‌کند اطلاعات را به‌صورت طبقه‌بندی‌شده و با صرفه‌جویی در زمان یاد بگیرند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵۱ دقیقه

حجم

۱۱۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵۱ دقیقه

حجم

۱۱۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۳۳,۰۰۰
تومان