دانلود و خرید کتاب معماری سرویس گرا سعید رضایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب معماری سرویس گرا اثر سعید   رضایی

کتاب معماری سرویس گرا

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب معماری سرویس گرا

معماری سرویس‌گرا کتابی نوشته سعید رضایی و سلیم اعتدال در حوزه معماری است.  مفهوم سرویس‌گرایی ازمدتی پیش وجود داشته و در زمینه‌های متفاوت و برای مقاصد مختلفی مورداستفاده قرارگرفته است اما آنچه درطول حیات این مفهوم ثابت مانده است، آن است که این مفهوم، روشی مبتنی برمفهوم تجزیه را ارائه می‌دهد.

بنابراین سرویس‌گرایی یک روش فنی محض نیست. سرویس گرایی درترکیب بامعماری، معماری سرویس‌گرا را معرفی می‌کند که مدلی را ارائه می‌دهدکه درآن منطق، کل سیستم به بخش‌های منطقی، مجزا و کوچکتر شکسته می‌شوند. این واحدهای کوچکتر جمعا بخش بزرگتری ازمنطق را ارائه می‌کنند و می‌توانند توزیع شده باشند.

معماری سازمانی سرویس‌گرا مشوق واحدهای منفرد منطق است تا بتواند به مجموعه‌ای از اصول طراحی دست یابد. امروزه دیگر توسعه سرویس‌گرایی به جایی رسیده است که هر جا صحبت از معماری سازمانی است معماری سازمانی سرویس‌گرا رادر ذهن‌ها تداعی می‌کند. معماری سرویس‌گرا سبکی ازمعماری است که ازاتصال سست سرویس‌ها جهت انعطاف‌پذیری و تعامل پذیری کسب وکار به صورت مستقل از فناوری پشتیبانی می‌کند و از ترکیب مجموعه‌ای از سرویس‌های کسب‌وکار تشکیل شده است که این سرویس‌ها، انعطاف‌پذیری و پیکربندی پویا را برای فرایندها محقق می‌کند.

در کتاب حاضر نکاتی درباره معماری سازمانی، برنامه‌ریزی‌های معماری سازمانی، معماری سرویس‌گرا، مفاهیم این نوع معماری، پروتکل‌ها و استانداردهای معماری سرویس‌گرا، چالش‌های معماری سرویس‌گرا، حاکمیت معماری سرویس‌گرا و مطالب مهم دیگری در رابطه با این نوع از معماری می‌خوانید.

خواندن کتاب معماری سرویس‌گرا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 پژوهشگران و دانشجویان رشته معماری مخاطبان اصلی این کتاب‌اند.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۶۹ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۶۹ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان