دانلود کتاب صوتی تعادل احساسات در نوجوانان با صدای هما ساریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تعادل احساسات در نوجوانان اثر السا نبولساین

دانلود و خرید کتاب صوتی تعادل احساسات در نوجوانان

گوینده:هما ساریان
انتشارات:پندار تابان
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی تعادل احساسات در نوجوانان

کتاب صوتی تعادل احساسات در نوجوانان نوشتهٔ السا نبولساین و ترجمهٔ سارا کریمی و فائزه پیمان پاک است. گویندگی این کتاب صوتی را هما ساریان انجام داده و نشر پندار تابان آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی تعادل احساسات در نوجوانان

کتاب صوتی تعادل احساسات در نوجوانان نشان داده است که ذهن نوجوان پویا و قدرتمند است. با شنیدن این کتاب صوتی به مهارت‌هایی دست پیدا می‌کنیم که ریشه در درمان شناختی- رفتاری و علم اعصاب دارد؛ مهارت‌هایی که به ما کمک می‌کند از ذهن در حال رشدمان استفاده کنیم، عواطف سخت را مدیریت کنیم و با تمام چالش‌های رشد روبه‌رو شویم؛ از فشار تحصیلی گرفته تا فشارهایی که به‌خاطر نقش‌های اجتماعی در زندگی با آن مواجه خواهیم شد. با شنیدن این اثر صوتی از کارکرد مغزتان و اینکه چرا سال‌های نوجوانی تا این اندازه سخت هستند، سر در می‌آورید. تکنیک‌های «نفوذ در ذهن» سرگرم‌کننده و آسانی که در این کتاب صوتی آمده، به شما کمک می‌کند تا بیشترین استفاده را از ذهن در حال رشدتان داشته باشید. گفته شده است که زندگی در نوجوانی، مهیج و چالش‌برانگیز است و مغز در این دوران، سرشار از انرژی و آمادهٔ تغییر است. با این کتاب صوتی یاد می‌گیرید تا نهایت استفاده را از مغز در حال رشدتان ببرید و بهترین خودتان باشید.

شنیدن کتاب صوتی تعادل احساسات در نوجوانان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران حوزهٔ روان‌شناسی نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی تعادل احساسات در نوجوانان

«احساسات شما خیلی شدیدتر و عمیق‌تر هستند و سریع‌تر از قبل اتفاق می‌افتند. این هدیه‌ی حیرت‌انگیزی است؛ هدیه‌ای مسرت‌بخش. به معنای واقعی احساس سرزندگی می‌کنید، اما داشتن این احساساتِ عمیق سختی‌هایی هم به همراه دارد.

احساسات اطلاعات‌اند. همین‌قدر ساده (و همین‌قدر پیچیده) است. وقتی احساسی را تجربه می‌کنید، مغز شما واکنش بیولوژیک بدنتان را به یک موقعیت تفسیر می‌کند. به این ترتیب، احساسات پیام‌هایی از طرف مغز و بدن هستند که به شما می‌گویند به چیزی که در درون و اطراف شما اتفاق می‌افتد توجه کنید.

احساسات ما بخش‌های مختلف مغزمان را فعال می‌کنند. وقتی احساسات بزرگ و عمیقی داریم، آمیگدال فعال می‌شود. آمیگدال بخشی از سیستم لیمبیک ماست و این سیستم لیمبیک به احساسات، واکنش، حافظه و ایمن نگه داشتن ما مربوط می‌شود. آمیگدال بخشی از سیستم لیمبیک است که مسئولیت مدیریت تهدید را با سیستم نبرد، گریز و یا بی‌حرکت ماندن به عهده دارد. بنابراین اگر احساسی را به شیوه‌ای عمیق تجربه می‌کنید، آمیگدال (و بقیه سیستم لیمبیک) فعال می‌شود.

این بار هم آمیگدال می‌خواهد ما را ایمن نگه دارد، پس تلاش می‌کند بفهمد آیا این احساس یا عاطفه حاکی از نوعی تهدید است یا نه. اگر این احساس امکان شناسایی تهدید را به ما بدهد، آمیگدال بیش‌ازحد بر روی تهدید متمرکز می‌شود و آن را در حافظه کدگذاری می‌کند و از ما در برابر این تهدید در آینده محافظت می‌کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۲۲۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۲۲۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان