دانلود و خرید کتاب برندآفرینی شخصی خلاق جور گن ترجمه احمد روستا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برندآفرینی شخصی خلاق اثر جور گن

کتاب برندآفرینی شخصی خلاق

نویسنده:جور گن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب برندآفرینی شخصی خلاق

کتاب برندآفرینی شخصی خلاق اثر یورگن سالنچبر راهکاری در جواب به این سوال است که راه بعد چیست، خواندن این کتاب به خواننده خلق فرصت و رشد شخصیت را آموزش می‌دهد تا درنهایت وی بتواند به خلق برندی خلاق و شخصی برسد. دکتر احمد روستا و پرویز علیلو کتاب برندآفرینی شخصی خلاق را به فارسی ترجمه کرده‌اند و انتشارات چاپ و نشر بازرگانی آن را منتشر کرده است.


درباره کتاب برندآفرینی شخصی خلاق

یورگن سالنچبر در کتاب برندآفرینی شخصی خلاق روش‌های منحصر به‌فرد خود را برای بهبود تفکر خلاق و نوآوری ارائه داده است. روش‌هایی که ابزارهای مدیریتی نیز به‌شمار می‌روند و توسط هر فردی که به‌دنبال ارائه چیزی به جهان است قابل به‌کار بستن است. یورگن سالنچبر در کتاب برندآفرینی شخصی خلاق نشان می‌دهد که چگونه از روش تثبیت موقعیت برند به کشف دنیای پیش‌رو می‌توان رسید. همچنین وی در این کتاب کلید رسیدن به تفکر خلاق را نیز نشان داده است.

خواندن کتاب برندآفرینی شخص خلاق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر به‌دنبال فهم اقتصاد خلاق هستید و یا اگر به‌دنبال ارائه هر چیزی به جهان هستید خواندن کتاب برندآفرینی شخصی خلاق را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این کتاب ابزاری عملی برای تحقق اهدافتان در اختیار شما می‌گذارد و خواننده را به تفکر وا می‌دارد.

درباره یورگن سالنچبر

یورگن سالنچبر در سال ۱۹۷۰ متولد شد، در رشته کارگردانی در مونیخ درس خواند و پس از مطالعه طراحی در فرایبورگ، کار خود را آغاز کرد. زمانی در ساخت آگهی تبلیغاتی کار می‌کرد و در همین زمان دیپلم رابط عمومی را از بی‌ای دبلیو مونیخ کسب کرد. وی در طول زندگی سفرهای زیادی داست و با طراحان و بازاریابان زیادی آشنا شد. همین سفرها و اشنایی با افراد مختلف سبب شد که تجربه جالبی در زمینه استقرار برندهای محلی و جهانی و خصوصیات و ویژگی‌های ملیت‌های مختلف کسب کند. یورگن سالنچر در ادامه تبدیل به سخنران، استاد و مربی کارگاه‌های برندآفرینی شخصی خلاق شد که این کارگاه‌ها شهرتی بین‌المللی به وی داد.

فهرست کتاب برندآفرینی شخصی خلاق

• بخش اول: تامل

• بخش دوم: طراحی مجدد

• بخش سوم: خلق

• بخش چهارم: ترقی

• بخش پنجم: تمایز

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۲۵ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۲۵ صفحه

قیمت:
۷۲,۸۰۰
تومان