دانلود و خرید کتاب آسیب‌شناسی سیاست‌های کشاورزی در کشور با تأکید بر خرید تضمینی محصولات فرشاد مدنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آسیب‌شناسی سیاست‌های کشاورزی در کشور با تأکید بر خرید تضمینی محصولات اثر فرشاد مدنی

کتاب آسیب‌شناسی سیاست‌های کشاورزی در کشور با تأکید بر خرید تضمینی محصولات

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آسیب‌شناسی سیاست‌های کشاورزی در کشور با تأکید بر خرید تضمینی محصولات

فرشاد مدنی با تاکید بر اهمیت حمایت دولت‌ها از بخش کشاورزی و با بررسی وضعیت این صنعت در ایران، کتاب آسیب‌شناسی سیاست‌های کشاورزی در کشور با تأکید بر خرید تضمینی محصولات را به رشته تحریر درآورده است.


درباره کتاب آسیب‌شناسی سیاست‌های کشاورزی در کشور با تأکید بر خرید تضمینی محصولات

اهمیت صنعت کشاورزی و تاثیری که بر تامین مواد غذایی جمعیت جهان دارد، موجب شده تا حمایت از این بخش به‌عنوان وظیفه پایه‌ای و بنیادی دولت‌ها مطرح شود. باید خاطرنشان ساخت حتی کشورهای توسعه یافته و کشورهای عضو WTO که به بازار آزاد و کاهش حداکثری دخالت دولت در اقتصاد، اعتقاد دارند نیز مداخله دولت در بخش کشاورزی حمایت از کشاورزان را ضروری می‌دانند. کشاورزی در ایران نیز نیازمند حمایت‌های ویژه‌ای هست؛ هرچند تاکنون اقدامات کافی در این خصوص انجام نگرفته است. فرشاد مدنی در کتاب آسیب‌شناسی سیاست‌های کشاورزی در کشور با تأکید بر خرید تضمینی محصولات به بررسی همین موضوع پرداخته است. در سال ۱۳۶۸ ماده واحده قانون تضمین خرید محصولات اساسی کشاورزی به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید؛ اما چون از ابزارهای حمایتی برخوردار نبود، نتوانست به اهداف پیش‌بینی شده دست یابد. بنابراین و با توجه به مشکلاتی که در ادامه به وجود آمد، پروژه‌ای با هدف بازطراحی نظام خرید تضمینی محصولات کشاورزی در ۴ فاز تعریف شد. کتاب آسیب‌شناسی سیاست‌های کشاورزی در کشور با تأکید بر خرید تضمینی محصولات یکی از خروجی‌های این پروژه است.

جملاتی از کتاب آسیب‌شناسی سیاست‌های کشاورزی در کشور با تأکید بر خرید تضمینی محصولات

دولت برای مداخله و حمایت از بخش کشاورزی می‌تواند سیاست‌های متفاوت و حتی گاه متناقضی را به‌صورت همزمان دنبال نماید. طبیعی است که در چنین شرایطی سایت‌گذار به جای استفاده از یک سیاست حمایتی از مجموعه‌ای از این ابزارها در قالب سبد حمایتی استفاده خواهد نمود. استفاده از چنین سبدهایی امروزه در کشورهای عضو OECD به‌عنوان کشورهایی که بیشترین حمایت ممکن را از بخش کشاورزی خود به عمل می‌آورند، کاملا متداول است.

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب آسیب‌شناسی سیاست‌های کشاورزی در کشور با تأکید بر خرید تضمینی محصولات، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

فهرست کتاب آسیب‌شناسی سیاست‌های کشاورزی در کشور با تأکید بر خرید تضمینی محصولات

• فصل اول: ادبیات سیاست‌های حمایت از بخش کشاورزی

• فصل دوم: وضعیت سیاست‌های حمایت کشاورزی در ایران

• فصل سوم: بررسی وضعیت موجود نظام خرید تضمینی

• فصل چهارم: بررسی و آسیب‌شناسی عملکرد دولت در خرید تضمینی

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

قیمت:
۸۳,۲۰۰
تومان