دانلود و خرید کتاب سایبر تروریسم (در هفت گام) علی رضا راهداری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سایبر تروریسم (در هفت گام) اثر علی رضا راهداری

کتاب سایبر تروریسم (در هفت گام)

معرفی کتاب سایبر تروریسم (در هفت گام)

کتاب سایبر تروریسم (در هفت گام) به هدف درک مفهوم و ماهیت این نوع خاص تروریسم نوشته شده است. علیرضا راهداری نویسنده‌ی کتاب سایبرتروریسم (در هفت گام) است و ناشر آن انتشارات نظری است. 

درباره‌ی کتاب سایبرتروریسم (در هفت گام)

در دنیای امروز که تقریبا همه کارها در دنیا از طریق تکنولوژی و شبکه‌ی اینترنت و با استفاده از کامپیوترها انجام می‌شود، پدیده‌ی جدیدی شکل می‌گیرد به نام سایبر تروریسم. با توجه به اهمیت استفاده از رایانه‌ها و همچنین استفاده از اینترنت باید این پدیده را به خوبی شناخت. چرا که ما در حال حاضر دیگر به هیچ وجه نمی‌توانیم استفاده از اینترنت و رایانه را از زندگی‌های خود حذف کنیم. اما باید به همان اندازه که کارمان با رایانه و اینترنت گسترش می‌یابد، امنیت آن را تامین کرده و بالا ببریم. در کتاب سایبر تروریسم (در هفت گام) با چیستی و چرایی سایبر تروریسم آشنا می‌شویم و مصداق‌ها و روش‌های مبارزه با آن را نیز میاموزیم.

کتاب سایبر تروریسم (در هفت گام) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب سایبر تروریسم (در هفت گام) برای افرادی که کار آن‌ها با رسانه‌های اینترنتی است، به خصوص مدیران شرکت‌های بزرگ، مفید و کاربردی است. هم‌چنین دانشجویان، دولت‌ها و سازمان‌های پلیسی قضایی و قانون‌گذار نیز کتاب سایبر ترورسیم (در هفت گام) را خواندنی می‌یابند. 

جملاتی از کتاب سایبر تروریسم (در هفت گام)

سایبرتررویسم، یکی از گونه‌های تروریسم است. دغدغه سازمان‌های ضد تروریستی، مبارزه با تروریست‌ها است که تروریسم مجازی نیز جزو آنها قرار می‌گیرد. ولی برای موفقیت در این موضوع، شناخت مفهوم ومعنای این نوع تروریسم لازم وضروری است. از این رو نتیجه این کتاب برای این سازمان‌ها مؤثر وکاربردی خواهد بود. این کتاب، سازمان‌های مرتبط با ضد تروریسم را در برداشتن گام اول در مبارزه با این تروریسم یاری می‌کند. زیرا تا زمانی که مفهوم و معنای سایبرتروریسم به درستی تبیین نگردد، نمی‌توان در مقابل مبارزه با آن اقدامی انجام داد.

فهرست

  • گام اول: درک عصر اطلاعات و تأثیر آن بر امنیت ملّی
  • گام دوم: چیستی سایبرتروریسم
  • گام سوم: چرایی سایبرتروریسم
  • گام چهارم: مصداق‌شناسی سایبرتروریسم
  • گام پنجم: مبارزه با این نوع تروریسم
  • گام ششم: سوالات رایج
  • گام هفتم: نتیجه‌گیری

 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۳۳٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۴۳۳٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان