دانلود و خرید کتاب هرروز برای همان روز مسعود مهدوی پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هرروز برای همان روز اثر مسعود مهدوی پور

کتاب هرروز برای همان روز

انتشارات:انتشارات بهجت
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۳۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب هرروز برای همان روز

کتاب هر روز برای همان روز شامل نکته‌گویی‌هایی برای فهمیدن راه و رسم بهتر زندگی کردن به قلم مسعود مهدی‌پور است. این کتاب توسط انتشارات بهجت به چاپ رسیده است.


درباره کتاب هر روز برای همان روز

مسعود مهدی‌پور کتاب هر روز برای همان روز را تراوشات ضمیر نیمه آگاه و آگاه خود می‌داند. محتوای این کتاب مجموعه‌ای کسب شده از مطالعه‌ی منابع مختلف و تجربه‌ها و درک‌های شخصی ۵۷ سال زندگی این نویسنده است.

مسعود مهدی‌پور در کتاب هر روز برای همان روز، با صراحت به خواننده می‌گوید: ارتباط روزانه با قلب مفهوم هر متن در فضای بردباری و تلاشی که هم‌سو با گردش روز و شب است، باعث می‌شود درست پس از یک سال خود را در جایگاهیی ببینید که عوامل زیر به تدریج تحت تاثیر توجه هر روز شما و گردش ایام و با صرف کمترین انرژی، جای معتدل و ثابتی در زندگی‌تان پیدا می‌کند و مطالعه‌ی کل کتاب می‌تواند به‌عنوان یک دوره‌ی آموزشی یک ساله عمل کند.

جملاتی از کتاب هر روز برای همان روز

بزرگ‌ترین و بارزترین وجه تمایز انسان با سایر موجودات، وجود ذهن و آگاهی اوست. ذهن، طبیعت بسیار عجیبی دارد. اگرکسی مستقیماً بخواهد افکارش را کنترل کند، نه‌تنها نتیجه نمی‌گیرد بلکه آن تسلط وکنترل نسبی را که از پیش بر آن داشت نیز از دست می‌دهد. اگرتصمیم بگیرید برای مدت کوتاهی حتی ده دقیقه فکر نکنید، انواع فکرها از دور و نزدیک به ذهن شما سرازیر می‌شود. اگر تصمیم بگیرید فکرکنید، پدیده‌ی عجیبی اتفاق می‌افتد؛ یعنی درآن لحظاتی که آگاهانه دراین تصمیم هستید، با تعجب خواهید دید هیچ فکری به ذهن شما نمی‌آید. برای خواند جملات بیشتری از کتاب هر روز برای همان روز، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

فهرست کتاب هر روز برای همان روز

• اعتدال بهاری

• زبان بیگانه

• تحولی در رابطه

• امیال، مخازن نهفته

• کتاب‌های زنده

• جنبه‌ی دوگانه‌ی ابراز

• کیمیاگری

• رفتار بد یا کیمیاگری موثر

• فدا کردن میل

• خواستن و جواب به خواسته‌ها

• بیرون ریزی

• کنترل افکار

نظرات کاربران

مهناز
۱۳۹۸/۰۸/۲۳

قیمت کتاب خیلی گران است

مهدی پسندیده
۱۳۹۹/۰۲/۲۶

کتاب بسیار روان و تاثیر گذاری است. فکر میکنم یه جورهایی باید خودمان را از نو تربیت کنیم. پازل های تربیتی گذشته خودمان را خراب کنیم و دوباره خود از نوع بسازیم. خواندن این کتاب میتواند معلم خوبی برایمان باشد. اگرهمه این کتاب را

- بیشتر
♪ℳムЯყムო♪
۱۳۹۸/۰۸/۲۳

خیلیمـ مفید

Hamed Faraji
۱۴۰۰/۰۸/۱۲

اینکه برای هر روز یک موضوع جداگانه داشته باشیم خیلی جالب است. ولی خواندن بصورت pdf اصلا تجربه خوبی نبود. لطفا بصورت epub گذاشته شود تا بتوان از امکانات بیشتر آن بهره برد.

علیرضا
۱۳۹۹/۰۳/۱۳

بنده در پنج سال گذشته یکبار به طور کامل و بسیاری از اوقات برخی متنهای خاص را چند بار خوانده ام و از فروردین امسال خواندن مجدد کتاب را (به صورت هر روز یک صفحه) آغاز کرده ام. متنهای کتاب

- بیشتر
نغمه میلانی
۱۴۰۰/۰۷/۲۷

کتاب بی نظیره ،هر روز میخونمش و دنیایی از عشق و ارامش نصیبم میشه👏👏👏

یوسف
۱۴۰۰/۰۶/۰۹

از هرنظر این کتاب عالیه با مخاطب ارتباط خیلی نزدیک برقرارمیکنه ودرلایه های زیرین وجودکنکاش میکنه تاگوهروجودتون رو به دست بیارید،من حتما نسخه چاپیش روهم خریداری میکنم،واقعا دست مریزاد به نویسنده توانای ایرانی جناب مسعودمهدوی پور،فکر نمیکردم نویسنده های خودمون

- بیشتر
md
۱۳۹۸/۰۹/۰۳

عااااالی ...رایگان بشه که عاالیه یا تخفیف دار

مرجان
۱۴۰۰/۰۶/۱۷

از هر نظر عالی من که کلی کیف کردم

shaghayegh68
۱۳۹۸/۱۲/۲۴

به نظر من هر شخصی برای نظم دادن به جسم و روحش باید این کتاب رو از اول فروردین سال نو شروع کنه و هرروز تمرین های لازم رو انجام بده، به نظرم عالیه.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۴۹۶ صفحه

حجم

۱۷٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۴۹۶ صفحه

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
تومان