دانلود و خرید کتاب راهکار برتر برایان تریسی ترجمه مهدی قراچه‌داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهکار برتر اثر برایان تریسی

کتاب راهکار برتر

معرفی کتاب راهکار برتر

در کتاب راهکار برتر اثر نویسنده معروف حوزه موفقیت و کسب و کار، برایان تریسی، ۲۱ روش قدرتمند برای آنکه بازرگانی خود را متحول کنید و بر سود خود بیفزایید را فرامی‌گیرید.

برایان تریسی در این کتاب که ۲۱ فصل دارد توضیح داده است که چگونه می‌توانید به سرعت فعالیت بازرگانی و اقتصادی خود را متحول سازید، بر فروش خود بیفزایید، مداخل بیشتری کسب کنید، از هزینه‌هایتان بکاهید و با استفاده از روش‌ها و راهکارهایی که تاکنون برای رسیدن به موفقیت در هر اقتصاد یا هر شرایط رقابتی تدبیر شده، منافعتان را افزون‌تر نمایید.

شما با خواندن این کتاب به نقطه نظرها، روش‌ها و تکنیک‌هایی مجهز می‌شوید که شرکت‌های موفق در شرایط دشوار بازار از آن بهره‌مند شده‌اند.

می‌آموزید که چگونه پنداره‌ها، ارزشها، مأموریتها و هدفهای شرکت خود را روشن و شفاف کنید و چگونه از این شفافیت بیشتر برای دستیابی به مداخل بیشتر در ماه‌هایی که در پیش رو دارید، استفاده نمایید.

خواندن کتاب راهکار برتر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کسانی که در کار تجارت و بازاریابی فعالیت می‌کنند را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

جملاتی از کتاب راهکار برتر

کسانی که در شرکت شما کار می‌کنند مهم‌ترین اجزای تجارت شما هستند. همه کارها، عملکردها و نتایج از آنها نشئت می‌گیرد. بازدهی مدیر، بازدهی گروه کارکنان و اعضای فردی گروه اوست.

در کار تجارت، کارکنان نقش اول را ایفا می‌کنند. مشاغل، فعالیتها و نتایج تنها زمانی حاصل می‌شوند که اشخاص مناسب و واجد شرایطی درگیر کار باشند. جیم کالینز در کتابش می‌نویسد: «کلید ایجاد یک تجارت عالی و موفق این است که ابتدا اشخاص مناسب را در اتوبوس نیروی انسانی خود سوار کنید و اشخاص نامناسب را از آن بیرون بریزید.» هر کاری غیراز این، با خود شکست و ناکامی به همراه می‌آورد.

دو کیفیت مهمی که باید به جست و جوی آن برویم

بهترین انسانها دارای دو کیفیت هستند. اول، می‌توان روی آنها حساب کرد که کارشان را به خوبی انجام بدهند و به موقع هم انجام بدهند. دوم، بتوانند با دیگران به خوبی کنار بیایند. بازیکنان تیمی خوبی باشند.

باید از روش «اندیشیدن از مبدأ صفر» در مورد هر کسی که به‌طور منظم به شما گزارش می‌کند، استفاده نمایید. پیوسته از خود بپرسید: «اگر علم و اطلاع امروز خودم را داشتم و قرار بود کارم را از نو شروع کنم، آیا بار دیگر این شخص را استخدام می‌کردم؟ به او ترفیع درجه می‌دادم؟»

اگر جواب منفی است، سؤال بعدی شما باید این باشد: «چگونه باید این شخص را جایگزین کنم؟ به چه سرعتی می‌توانم این کار را بکنم؟»

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۹۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان