دانلود و خرید کتاب چتری از گلبرگ‌ها افسانه شعبان‌نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب چتری از گلبرگ‌ها


کانون پروررش فکری کودکان و نوجوانان مجموعه شعر چتری از گل‌برگ‌ها را به قلم افسانه شعبان‌نژاد منتشر کرده است. میترا عبداللهی این کتاب را تصویرگری کرده است.


درباره چتری از گل‌برگ‌ها

در کتاب چتری از گل‌برگ‌ها دوازده شعر کوتاه درباره بهار، ستاره، باران و .... را به قلم افسانه شعبان‌نژاد می‌خوانیم. ننه سرما، کفش نو، شعر باران، مهمان و چتری از گل‌برگ‌ها نام برخی از اشعار منتشر شده در این مجموعه هستند. زبان ساده و روان را باید از امتیازات این مجموعه دانست. تصویرسازی شاد و زیبا این کتاب را برای کودکان جذاب کرده است و به نوعی نقطه قوت این مجموعه محسوب می‌شود. شعر چتری از گل‌برگ‌ها درباره شاپرکی است که با قطره‌ای باران خیس شده است.

خواندن مجموعه شعر چتری از گل‌برگ‌ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مجموعه شعر چتری از گل‌برگ‌ها مناسب گروه سنی ب است.

درباره افسانه شعبان‌نژاد

افسانه شعبان‌نژاد متولد اردبیهشت ماه ۱۳۴۲در کرمان است. شعبان‌نژاد فعالیت خود را در حوزه ادبیات کودک و نوجوان از سال ۱۳۶۰ آغاز کرد. سردبیری برنامه خردسالان و کودکان در رادیو، سردبیری مجلات رشد نوآموز و رشد دانش‌آموز، عضویت در شورای شعر کیهان بچه‌ها، عضویت در شورای شعر و موسیقی و شورای نمایشنامه‌نویسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را باید از فعالیت‌های او در زمینه کودک و نوجوان دانست. تاکنون بیش از 400 عنوان کتاب شعر، داستان، ترجمه و بازنویسی از شعبان‌نژاد برای کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

شعبان‌نژاد در سال ۲۰۱۰ کاندید دریافت جایزه آسترید لیندگرن، معتبرترین جایزه ادبی جهان در بخش کودک و نوجوان شد و کتاب ماست شیرین او در سال ۲۰۱۵، به فهرست کلاغ سفید کتابخانه بین‌المللی مونیخ راه یافت. باید خاطرنشان ساخت او جایزه‌های متعددی را وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جشنواره بین المللی شعر فجر نیز دریافت کرده است.

جملاتی از کتاب چتری از گل‌برگ‌ها

کفش‌های شاپرک

شاپرک پوشیده بود

کفشی از گل‌برگ زرد

ناگهان خار گلی

کفش او را پاره کرد

شاپرک پرواز کرد

رفت پیش پینه‌دوز

گفت با ناراحتی

کفش‌هایم را بدوز

نظرات کاربران

🧚‍♂️💚𝙃𝙖𝙨𝙩𝙞💚🧚‍♂️
۱۳۹۹/۰۴/۰۸

خیلی بچه گونس من قبلا تو مجله خوندم😐😏

۱۳۹۹/۰۳/۱۱

خیلی قشنگ بود ممنون از خانم افسانه شعبان نژاد

JONEOR
۱۳۹۹/۰۹/۲۶

خسته کنندس برای گروه الف مناسبه😠😠

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان