دانلود کتاب صوتی مناجات با صدای علی آباقری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مناجات اثر عباس حسین نژاد

دانلود و خرید کتاب صوتی مناجات

گوینده:علی آباقری
انتشارات:نشر سماوا
امتیاز:
۳.۹از ۱۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی مناجات

کتاب صوتی مناجات نوشته‌ی عباس حسین‌نژاد مجموعه‌ای از راز و نیازهای خودمانی نویسنده به ساده‌ترین زبان ممکن با خداوند خودش است. کتاب صوتی مناجات از تولیدات انتشارات سوره‌ مهر است.

درباره‌ی کتاب صوتی مناجات

کتاب صوتی مناجات مجموعه‌ای از درددل‌ها، راز و نیازها و دعا و مناجات‌های عباس حسین‌نژاد با خداوند خودش است. او در این مناجات‌ها، به ساده‌ترین شکل ممکن خواسته‌های قلبی خودش را بیان کرده است. درست مثل همان شبانی که در شعر زیبای موسی و شبان اثر مولای رومی، آمده است. که ساده و فارغ از تعارفات معمولی و روزمره مشغول گفت و گو با خدای خودش بود. و همین سادگی نشان دهنده‌ی این است که هر انسانی می‌تواند به راحتی و به همان شکلی که می‌پسندند با خدای خودش گفتگو کند.

شنیدن کتاب صوتی مناجات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب صوتی مناجات برای افرادی که راز و نیاز با خداوند را دوست دارند و دلشان می‌خواهد بتوانند فارغ از هر قید و بندی و به راحتی با خدایشان گفتگو کنند، شنیدنی و دلچسب است.

درباره‌ی عباس حسین‌نژاد

عباس حسین‌نژاد فعال فرهنگی، رسانه و فضای مجازی، قائم‌مقام موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر است.

حسین‌نژاد در کارنامه‌ خود داوری جشنواره‌های ملی در حوزه‌های شعر، داستان و طنز را دارد که توسط حوزه هنری، دانشگاه تهران، وزارت بهداشت، جهاد دانشگاهی، شهرداری تهران و ... برگزار شده است.

در بخشی از کتاب صوتی مناجات می‌شنویم

خداوندا قرض و وام و قسط اضطرابشان را از تقدیر ما بردار. خداوندا گریه بر مولایمان حسین (ع) روشنی جان ماست. آن را از ما نگیر. خدایا مستاجری درد بدی است. مرا و دوستانم را با رساندن خانه‌ای خوب از این درد برهان. خدایا از گناهانی که مرا نسبت به جامعه و مردم بی‌حیا می‌کند به تو پناه می‌برم. ای خدای خوشحالی‌های بی دلیل از گناهانی که سبب دگرگونی نعمت‌ها می‌شود به تو پناه می‌برم. الهی ما را و دل ما را و جان ما را لحظه به لحظه به خودت مشتاق تر کن. بار الهی نه بلدیم درست دل ببندیم و درست دل بکنیم. یادمان ده. خدایا از این همه تاریکی نداشتن و نرسیدن و نشدن به نور رحمت تو پناه می‌برم. خداوندا سودی اگر هست در سودای با توست. ما را با خودت روبه‌رو بخواه. خدایا من ازخودراضی را از خودت راضی کن. ای خدای امیدواران از ما امیدوارتر به تو و چشم‌انتظارتر کیست؟ مخواه سادگی ما را به حساب حماقتمان بگذارند. خدایا این قیافه‌ی کسی است که از همه ناامید و فقط به تو امیدوار است. ناامیدمان مکن. خدایا چیزی که در میان سینه‌ی ما خونین می‌تپد قلبی است دلتنگ آغوش مهربانت. ما را اینقدر دور از خودت مپسند. خدایا ما را ضعیف گیر آورده روزگار. کمکمان کن. ای خدای سیاست آغوش‌ها باز بغلمان کن. ای خدای ابر و باد. باران عنایتت را به خشکسال سرزمین آرزوهایمان بباران. مهربانا دلمان را به برآوردن خواسته‌هایمان خوش کن. می‌ٔانی که سکوتم از رضایت نیست بلکه دلم اهل شکایت نیست. دریاب ما را. از این همه ناتمام و نصفه بودن در کار و زندگی به ت پناه می‌بریم. این همه اندوه را از قلب ما پاک کن. خدایا امنیت مالی و روانی را از وطن‌فروشان و خائنان به وطن سلب کن. ما را جز مسافرت آغوش خودت مخواه. ما به بخشندگی و بخشایندگی تو طمع داریم. ناامیدمان نکن. خدایا شیرینی دوست داشتن و دوست داشته شدن را در جان جوانان ما جاری کن.

جملات زیبایی از این کتاب

خدایا، رنگ رضایت و عطر خوشدلی را به لحظه‌های زندگی مردم سرزمین من بپاش. خدایا نفس حقی را در زندگی ما در جریان بینداز. خدایا به ما هم دل گنده بده. خدایا ما را با خر طرف نکن. خداوندا امسال‌مان را به هیچ وجه شبیه پارسال‌مان نخواه. احوال بشر را به نیکوترین حال‌ها تغییر ده. و دل آدمی را به خوش‌ترین حوادث شاد کن. و درخت یقین را در قلب ما بکار.

خدایا از گزینه‌های روی میزت برای امروز ما برکت و شادی را در دستور کار قرار بده.

نظرات کاربران

الی
۱۳۹۸/۱۱/۱۶

لطفا کتاب الکترونیکش رو هم قرار بدید

ضحی
۱۳۹۹/۰۵/۲۲

لطفاً کتاب الکترونیکی رو هم بذارین🙏

Zeinab Mohammadi
۱۳۹۹/۰۵/۲۲

من هم خواهشمندم متن کتاب رو هم بگذارید

أبوٰمُخلــــِـــٰـــصْ
۱۳۹۸/۱۱/۰۲

خداوندا ! وجودم را با حقایق اهل تقرب آشنا گردان و روش گروندگان به سویت را به من بیاموز». خداوندا! با تدبیر خود از تدبیرهای ناقصم بی نیازم کن و از اختیار خود بهره مندم ساز». خداوندا! به تو منسوبم، مرا از

- بیشتر
فاطمه
۱۳۹۸/۱۰/۲۱

کاش متنی هم بذارید

hamnafas
۱۴۰۰/۰۹/۰۴

سلام لطفا نسخه متنی این کتاب رو هم در طاقچه قرار بدین

سارا
۱۴۰۰/۱۱/۲۲

لطفا نسخه الکترونیکی‌ش رو هم قرار بدید

Mina
۱۴۰۱/۰۱/۲۰

یه مناجات خودمونی و خفن با خدا 😄 انگاری با خدا نشستیم توی یه کافه و داریم باهاش حرف میزنیم🙂❤️ خیلی باحال و گاهی خنده دار بود 😂 خنده دار بود چون صراحت داشت 🙂... گوینده هم خیلی خوب و رون خونده بودن و

- بیشتر
محمد سیستانی
۱۳۹۸/۰۹/۱۹

خیلی قشنگ بود

کاربر 1876003
۱۴۰۱/۱۱/۲۵

مناجات به زبان امروزی روان احساس شکر گذاری و خوشایند همراه با لبخند و گاهی اشک

زمان

۱ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۱۶۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۱۶۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
۱۰,۵۰۰
۳۰%
تومان