دانلود و خرید کتاب شبان کوچک در غار بجرون رُنگن ترجمه مجید عمیق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب شبان کوچک در غار

شبان کوچک در غار به قلم بحرون رنگن نوشته شده است، رالف پینتو این کتاب را تصویرگردی کرده و مجید عمیق آن را به فارسی بازگردانده است.


خلاصه شبان کوچک در غار

بحرون رنگن در کتاب شبان کوچک در غار، داستان پسربچه‌ای به نام اُلاف را روایت می‌کند. الاف هشت ساله در مزرعه‌ای در ارتفاعات کوه‌های نروژ زنگی می‌کند. این کودک تصمیم می‌گیرد به‌جای آنکه مطابق نظر خانواده‌اش تعطیلات تابستان را نزد عمویش بگذراند، از بزهای مزرعه خانم آنا مراقبت کند. این تصمیم روزهای متفاوتی را برای الاف رقم می‌زند که حتی فکرش را هم نمی‌کرده است. الاف که کار چوپانی را برای گذراندن تعطیلات تابستانی انتخاب کرده است، به همراه بره و بز در غاری محبوس می‌شوند. این حبس به برقراری رابطه‌ای دوستانه میان این چوپان کوچک و حیوانات منجر می‌شود. ارتباط نزدیک و دوستی میان انسان و حیوانات در این کتاب به زیبایی و درستی تصویر شده است.

خواندن شبان کوچک در غار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مطالعه کتاب شبان کوچک در غار برای گروه سنی د مناسب است. مطالعه این کتاب تاثیر بسزایی در برقراری احساسات و محبت میان انسان و حیوانات دارد؛ بنابراین مطالعه آن به تمامی کودکان و نوجوانان پیشنهاد می‌شود.

جملاتی از شبان کوچک در غار

الاف با غرور در امتداد رودخانه پیش می‌رفت و از شادی سوت می‌زد. الاف با آن کوله‌‌پشتی سنگینی که بر پشت داشت حس می‌کرد برای خودش مردی شده است. ژاکتش را روی کوله‌پشتی‌اش انداخته بود تا هر وقت هوا سرد شد آن را بپوشد؛ چون هوای کوهستان خیلی زود تغییر می‌کند و حتی گاهی در تابستان نیز هوا توفانی و سرد می‌شود. اما مادر فکر همه چیز را کرده بود و کفش‌های مشکی و نو الاف را نیز پایین کوله‌پشتی‌اش بسته بود. الاف پابرهنه راه می‌رفت. البته اوایل راه، کف پاهای سفید و کوچکش موقع خوردن به قلوه‌سنگ‌ها درد می‌گرفت، اما درد پاهایش را خیلی زود فراموش کرد. پس از مدت‌ها که پا برهنه روی کوه‌ها و زمین‌های ناهموار راه می‌رفت، کم‌کم پاهایش آنقدر سفت و محکم شدند که حتی می‌توانست بی هیچ احساس دردی، قلوه‌سنگ‌ها را با پای برهنه‌اش لگد بزند.

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از شبان کوچک در غار، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید

نظرات کاربران

Sahar.gh
۱۴۰۲/۱۰/۱۲

این کتاب زیبا رو نوجوانی خودم خوندم؛بخاطر ارتباط عمیقی که باهاش داشتم،دوس داشتم واسه بچه هام بخونمش و چه خوب که اینجا پیداش کردم.😍

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۸٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان