دانلود و خرید کتاب راهبران (جلد اول) تام شرایتر ترجمه محمد خضرزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهبران (جلد اول) اثر تام شرایتر

کتاب راهبران (جلد اول)

معرفی کتاب راهبران (جلد اول)

تام شرایتر، کتاب راهبران (جلد اول)، را به منظور پرورش راهبران حرفه‌ای در بازاریابی شبکه‌ای تالیف کرد. تام شرایتر در این کتاب راز موفقیت در بازریابی شبکه را در کوتاه‌ترین زمان بیان می‌کند و همین امر نیز بر جذابیت این کتاب می‌افزاید. این کتاب توسط محمد خضرزاده به فارسی ترجمه و انتشارات رخداد کویر آن را به چاپ رسانید.


درباره کتاب راهبران (جلد اول)

کتاب راهبران، آموزشی قدم به قدم برای ساخت رهبران حرفه‌ای در بازاریابی شبکه‌ای است. تام شرایتر ملقب به «آل بزرگ» این کتاب را تالیف کرده است. این کتاب ادعا ندارد که شامل تمام اصول و مهارت‌های لازم جهت تسلط‌یابی بر مبحث راهبری می‌شود. این کتاب فقط برای شروع است، اما بالاخره باید از جایی شروع کنیم، اینطور نیست؟ اگر ندانیم که چه چیزهایی را نمی‌دانیم، بهترین گزینه شروع است. 

تام شرایتر در این کتاب قاعده‌ی مهارت‌ها و روش‌های «چگونه انجام دادن» را شرح می‌دهد. وی در کتاب راهبران (جلد اول)، ابتدا مقدمات و مباحث اولیه‌ی راهبری را آموزش می‌دهد و سپس مباحث پیشرفته‌تر مطرح می‌شود. این نویسنده اصلی‌ترین راه موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای را تربیت راهبران و نشان دادن راه موفقیت به آن‌ها می‌داند. با خواندن این کتاب می‌توانید روش‌های آموزش راهبران برای خود را فراگیرید و قدم به قدم با اصول تجارت آشنا شوید.

خواندن کتاب راهبران (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

عموما افرادی که به‌دنبال موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای هستند، برای آموزش این کار با کتاب‌ها و سمینارهای متعددی روبرو می‌شوند که تنها آن‌ها را سردرگم می‌کند. اما تام شرایتر در کتاب راهبران کوشیده است تا در سریع‌ترین زمان ممکن، روش موفقیت را آموزش دهد و بدین ترتیب شما را از آموزش‌های طولانی و سردرگم کننده نجات دهد. بنابراین اگر به‌دنبال کتابی هستید تا از طریق خواندن آن با بازرایابی شبکه‌ای آشنا شده و رموز موفقیت در آن را بیاموزید خواندن کتاب راهبران (جلد اول) را به شما توصیه می‌کنیم.

جملاتی از کتاب راهبران (جلد اول)

حدود ۳۵ سال پیش، غریبه‌ای نزد من آمد و گفت که می‌خواهد در بازاریابی شبکه‌ای موفق شود. او گفت: «می‌خواهم خیلی جدّی کار کنم. می خواهم لیدر موفقی شوم». به مدت شش ماه، ما عملاً با هم زندگی کردیم. همیشه با هم کار می‌کردیم. با هم به مسافرت می‌رفتیم. جلسات معرفی دو به یک را با هم انجام می‌دادیم. جلسات آموزشی را با هم برگزار می‌کردیم، و با هم مشتری‌یابی می‌کردیم. حدس بزنید چه اتفاقی افتاد؟ بعد از شش ماه، این لیدر جدید هر چیزی را که من می‌دانستم می‌دانست. همانندسازی؟ خیر! خیلی بهتر از آن بود.

لیدر جدید من علاوه بر همه‌ی دانسته‌ها و تجارب شخصی خودش، تمام دانش و تجربه‌ی من را هم آموخت. او محصول دانش من به همراه دانش شخصی منحصربه‌فرد خودش بود. بله، او حتا از من جلو زد. اینجا جای مناسبی برای حسادت ورزیدن و ناراحت شدن نیست.

برای خواندن جملات بیشتری از کتاب راهبران (جلد اول) بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

درباره تام شرایتر

تام شرایتر یکی از معروف‌ترین بازاریابان شبکه‌ای آمریکایی است به‌گونه‌ای که از او به‌عنوان «آل بزرگ» یاد می‌کنند. این بازاریاب موفق در سال‌های گذشته اقدام به تالیف کتبی جهت آموزش سایر بازاریابان کرده است. کتاب‌های وی شامل تمامی رموز موفقیت این نتورکر قدیمی و معروف آمریکایی است.

معرفی نویسنده
عکس تام شرایتر
تام شرایتر

تام شرایتر بیش از پنج دهه مهم‌ترین کتاب‌های نتورک مارکتینگ و بازاریابی چندسطحی را نوشت و تمام شهرت و ثروتش را از آموزش مفاهیم این نوع از بازاریابی به فروشندگان آمریکایی به دست آورد.

نظرات کاربران

امید خسروی
۱۳۹۹/۰۲/۱۲

ممنون کتاب عالی ای بود

salam
۱۴۰۰/۱۱/۰۱

محتوای کتاب را توضیح دهیم وحس خوبی که این کتاب ب ما میدهد

مهدیه سیل سپور
۱۴۰۱/۰۲/۰۲

عالیه عالی

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
یک راهبر موفق دیدگاه مشخص و معینی دارد و می‌داند که تنها مسألهٔ مهم این است که سه یا چهار راهبر خوب شناسایی و تربیت کند، همین و بس. همهٔ مسائل دیگر حاشیه هستند و باید نادیده گرفته شوند.
09167021626

حجم

۸۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۸۶٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان