دانلود و خرید کتاب فرمانده پیشتاز مصطفی قلیزاده علیار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فرمانده پیشتاز اثر مصطفی  قلیزاده علیار

کتاب فرمانده پیشتاز

انتشارات:انتشارات صریر
امتیاز:
۲.۵از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب فرمانده پیشتاز

فرمانده پیشتاز، حماسه سردار شهید حمید باکری داستان زندگی شهید باکری از بدو تولد تا شهادت و شرح دلاوری‌ها و رشادت‌های او در میدان جنگ است. این کتاب را مصطفی قلی‌زاده علیار نوشته است و انتشارات صریر منتشر کرده است. 

درباره‌ی کتاب فرمانده پیشتاز

فرمانده پیشتاز کتابی است که در سه بخش از زندگی شهید والامقام حمید باکری از ولادت تا شهادتش می‌گوید. بخش پایانی اختصاص یافته به بیان دلاوریها و حماسه آفرینی‌های او در عملیات بیت المقدس.

مصطفی قلی‌زاده علیار، نویسنده‌ی کتاب تلاش کرده است تا با ارائهٔ روش زندگی، سیرهٔ جهادی، مدیریت فرماندهی، منشهای والای انسانی، طرز تفکر، سرچشمهٔ اندیشه‌های گران‌ارج و الگوی کرداری حمید باکری را زنده نگاه دارد. او این کتاب را با استفاده از منابع مکتوب و همچنین گفتگو با دوستان و همرزمان شهید باکری، نوشته است. 

کتاب فرمانده پیشتاز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

فرمانده پیشتاز برای دوست داران خواندن زندگی‌نامه‌ی رزمندگان و شهدای دفاع مقدس خواندنی و جذاب است. 

جملاتی از کتاب فرمانده پیشتاز

علی، مهدی، مریم و زهرا چهار فرزند این خانوادهٔ مهاجر کم‌کم به محیط جدید زندگی و خانهٔ نو، خو می‌گرفتند و عادت می‌کردند که صاحب برادر دیگری شدند! و زندگی شیرین‌تر شد. «حمید» آخرین فرزند فیض‌الله و اقدس در اول آذر ماه ۱۳۳۴ در نوشین شهر ارومیه به دنیا آمد و اعضای خانوادهٔ باکری هفت نفره شدند. حمید و مهدی کمی بیشتر از یک سال با هم فاصلهٔ سنی داشتند.

زندگی ساده در نوشین‌شهر برای خانوادهٔ باکری رفته‌رفته شیرین‌تر می‌شد. بچه‌ها روز به روز بزرگتر می‌شدند. اما این ایام خوب وخوش چندان بکام نشد و طولی نکشید! زیرا در اواخر بهار ۱۳۳۵ مادر جوان بچه‌های خردسال فیض‌الله بر اثر تصادف درگذشت!...

فرزندان خردسال فیض‌الله باکری بویژه مهدی و حمید، زود بی مادر ماندند، اما به شهادت همهٔ بستگان و کسان این خانواده، «منصوره خانم» زن دوم فیض‌الله، فرزندان یتیم شوهرش را با مهربانی مادرانه بزرگ کرد، به طوری که آنان با وجود او جای مادرشان را خالی نمی دیدند 

نظرات کاربران

maryan
۱۳۹۸/۰۸/۰۸

باسلام .کتاب خوبیست بویژه برای نوجوانان. مختصراست وازخصوصیات اخلاقی شهیددرمواجهه باخانواده ، دوستان وهمرزمان اوسخنی بمیان نیامده است .بیشترشبیه یک گزارش است .

tasnim
۱۴۰۰/۰۳/۲۷

سلام راستش کتاب خیلی بر روی تاریخ عملیات ها کلا تاریخ و اسامی پیشرفته، ب نظرم برای کسی ک مطالعه ی آزاد ب عنوان آشنایی با شخصیت یک فرد و خصوصیات اخلاقی فرد مناسب نبود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۹۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۹۷ صفحه

حجم

۳۹۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۹۷ صفحه

قیمت:
۶,۰۰۰
تومان