دانلود و خرید کتاب آن یک چیز؛ حقایقی ساده ولی شگفت‌انگیزی که پشت نتایج فوق‌العاده وجود دارند (خلاصه کتاب) گری کلر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آن یک چیز؛ حقایقی ساده ولی شگفت‌انگیزی که پشت نتایج فوق‌العاده وجود دارند (خلاصه کتاب) اثر گری کلر

کتاب آن یک چیز؛ حقایقی ساده ولی شگفت‌انگیزی که پشت نتایج فوق‌العاده وجود دارند (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب آن یک چیز؛ حقایقی ساده ولی شگفت‌انگیزی که پشت نتایج فوق‌العاده وجود دارند (خلاصه کتاب)

«آن یک چیز»، بیشتر باورهای شما از نحوه انجام کارها را به هم خواهد زد. به شما می‌گوید برای موفقیت نباید چند کار را همزمان انجام داد و حتی انجام کاری که فکر می‌کنید درست است هم اشتباه است!

این کتاب، می‌گوید که چطور آن یک چیز را پیدا کنید و برای رسیدن به آروزهایتان و مسیری که منجر به موفقیت‌تان می‌شود از آن پیروی کنید. آن یک چیز، به شما می‌گوید که بهره‌وری چطور می‌تواند به شما کمک کند تا با کارهای کوچک و روزانه، به موفقیت‌های بزرگ برسید. آن یک چیز، بیش از ۱۲ جایزه کسب کرده و جزء پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز و وال‌استریت ژورنال بوده و به بیش از ۲۷ زبان ترجمه شده است.

گری کلر، بنیانگذار املاک کلر، بزرگترین شرکت مستغلات در آمریکای جنوبی است. او یکی از سخنرانان اصلی و از نویسندگان مجله کارآفرین سال است. او اکنون یکی از مربیان معروف در زمینه معاملات و مذاکرات است و ۳ کتاب دیگر هم نوشته که همگی در صدر پرفروش‌ترین‌ها بوده‌اند.

جی پاپاسان، نویسنده و ویراستار است. او مدیرکل شرکت املاک کلر است و همین موضوع واسطه‌ای بوده تا با گری کلر چندین کتاب بنویسند. او با ناشران بزرگی همکاری داشته و چندین جایزه ویراستاری برده است. جی در حال حاضر در حوزه املاک مشغول به کار است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶)
طور متوسط ۶۶ روز طول می‌کشد تا عادتی ایجاد کنید و آن را به عنوان یک بخش ثابت در زندگی‌تان قرار دهید.
کاربر ۱۱۹۴۵۲۹
به جای اینکه زندگی‌تان را با این وعده‌های «بایستی، باید، می‌توانم» پر کنید، مشغول زندگی بدون تأسف شوید. همیشه موفقیت کاری درونی است. با ضربه به اولین دومینویی شروع کنید که شما را به سمت آن یک چیز خاص هدایت می‌کند و این واکنش زنجیره‌ای بزرگی را آغاز خواهد کرد. وقتی در زندگی هدف دارید، اولویت‌هایتان را می‌شناسید، در آن اولویتی که هر روز بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد، به بالاترین میزان بهره‌وری می‌رسید، زندگی شما معنا می‌گیرد و دستیابی به نتایج عالی امکان‌پذیر می‌شود. تمام موفقیت‌های زندگی از درون‌تان نشأت می‌گیرند. شما به خوبی می‌دانید که چه کار باید انجام دهید. می‌دانید که چگونه باید آن را کار را انجام دهید. گام بعدیتان ساده است. شما دومینوی اول هستید.
کاربر ۱۱۹۴۵۲۹
«پله نردبان هرگز برای استراحت نبوده، بلکه فقط به این منظور است که یک پا را نگه دارد تا او بتواند پای دیگر را بالاتر بگذارد.» توماس هنری
کاربر ۱۱۹۴۵۲۹
برای دستیابی به موفقیت لازم نیست فرد منظمی باشید. در واقع، می‌توانید با نظمی کمتر از آنچه فکرش را می‌کنید در زندگی‌تان موفق شوید. به یک دلیل ساده: موفقیت مستلزم انجام کار درست است، نه درست انجام دادن هر کاری
Alireza Ghasemi Panah
آندرو کارنگی می‌گوید: «و این هم از شرط اصلی موفقیت که رازیست بزرگ! انرژی، فکر و سرمایه‌تان را روی کسب و کاری که در حال انجامش هستید تمرکز کنید. در یک مسیر شروع به کار کنید، تصمیم بگیرید با مشکلات پیش‌رو مقابله کنید، کار را به خوبی هدایت کنید، هر گونه اصلاح را اتخاذ کنید، بهترین ماشین‌آلات را در اختیار داشته باشید و اطلاعات بیشتری درباره آن کسب کنید. سرمایه‌گذارانی که شکست خورده‌اند کسانی هستند که سرمایه‌شان را پراکنده کرده‌اند. این یعنی آنها ذهن‌هایشان را هم پراکنده کرده‌اند
کاربر ۲۳۷۸۵۲۴
جورج آندرس می‌گوید: «روشی وجود دارد که کمک می‌کند همه مسائل پوچ و بیهوده را از ذهنتان دور بریزید و توجه‌تان را روی مهمترین چیز متمرکز کنید. این کاری ساده و انتقال‌پذیر است و تنها مستلزم این است که شجاعت داشته باشید تا رویکرد متفاوتی اتخاذ کنید.»
کاربر ۲۳۷۸۵۲۴

حجم

۲۹٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۰۷ صفحه

حجم

۲۹٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۰۷ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
۲,۸۸۰
۴۰%
تومان