دانلود و خرید کتاب فرزند آتاکیشی شهید می‌شود مصطفی قلیزاده علیار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فرزند آتاکیشی شهید می‌شود اثر مصطفی  قلیزاده علیار

کتاب فرزند آتاکیشی شهید می‌شود

انتشارات:فاتحان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب فرزند آتاکیشی شهید می‌شود

فرزند آتاکیشی شهید می‌شود، خاطراتی از زندگی شهید محمدعلی عباسعلی‌زاده از شهدای اصناف و بازار ارومیه به قلم مصطفی قلی‌زاده علیار است.

شهید محمدعلی عباسعلی‌زاده در سال ۱۳۰۶ در ارومیه متولد شد. در اول اسفند ۱۳۶۴ به جبهه جنوب اعزام شد و یازده روز بعد در ۱۲ اسفند ۱۳۶۴ در عملیات والفجر ۸ به شهادت رسید.

خواندن فرزند آتاکیشی شهید می‌شود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به سرگذشت شهدا و ادبیات پایداری و دفاع مقدس این اثر را بخوانند.

جملاتی از کتاب فرزند آتاکیشی شهید می‌شود

پدرم آدم مهربان و عاطفی بود و کمتر اخم‌وتخم می‌کرد. برای همین هم معمولاً رضایت اهل خانه در امور منزل برای او یک اصل بود. یعنی دلش می‌خواست همیشه به‌نوعی در کارهای خانه یا تصمیم خانوادگی، همهٔ اعضای خانه سهیم باشند و اظهارنظر کنند. با این‌که او یک آدم سنتی و به مقررات قدیمی و گذشته پایبند بود، اما روشی خیلی جالب و نو داشت.

او واقعاً با ما که فرزندانش بودیم، دوست و مصاحب شده بود و در کارهای مربوط به خانه، اغلب با ما و حتماً مادرمان که خانم خانه بود، مشورت می‌کرد. البته گاهی در امور خارج از منزل هم رأی و نظر ما را جویا می‌شد. به نظر ما احترام می‌گذاشت و رعایت می‌کرد و اگر رعایت نمی‌کرد، لااقل دلیلش را می‌گفت که چرا آن را مراعات نکرده است.

تمام زندگی پدرم برای ما فرزندانش درس و تعلیم بود، بی‌آن‌که چنین ادعایی داشته باشد. اکنون که ما به آن‌روزها و آن خاطرات می‌اندیشیم، حسرت می‌خوریم که چرا از روش زندگی و سیرهٔ مؤمنانهٔ او درس‌های تربیتی بیشتری نگرفتیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
حاجی کمی مکث کرد، بعد نگاهی به تقی انداخت و گفت: «دعوای بچه‌ها را نباید جدی گرفت. باید کاری کنید که آن‌ها با هم دوست و مهربان باشند و آشتی کنند، نه این‌که خودتان هم وارد معرکه شوید و یکی را بزنید. یکی را هل دهید و تخم عداوت بین بچه‌ها بیندازید.»
همای رحمت
«ببین پسرم! من وظیفهٔ شرعی خود می‌دانم که به جبهه‌ها کمک کنم و در این راه قدم بردارم، کاری هم به این و آن ندارم. ما باید به وظیفهٔ خود عمل کنیم و به حرف و حدیث‌ها توجه نداشته باشیم. خدا خودش همه چیز را می‌بیند و می‌داند. چه‌کار به حدس و گمان بعضی‌ها داریم؟ هان؟!»
همای رحمت
«گذشته از این حرف‌ها، این یک فرصت طلایی است و یک قسمت خدایی که ما بتوانیم کاری در دفاع از کشور، مردم و دین خود بکنیم. من اگر پا پس بکشم، یقیناً خداوند بندگانی دارد که این توفیق را نصیب آن‌ها می‌کند و کار بر زمین نمی‌ماند. آن‌وقت فقط منم که از این توفیق الهی محروم می‌شوم.»
همای رحمت
در وصیت‌نامه نوشته بود که به کسی بدهکار نیستم.
همای رحمت

حجم

۳۲۷٫۶ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۳۲۷٫۶ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۳,۰۰۰
تومان