دانلود کتاب صوتی پپ گواردیولا با صدای محمدحسین میثاقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پپ گواردیولا اثر گیلم بالاگه

دانلود و خرید کتاب صوتی پپ گواردیولا

نویسنده:گیلم بالاگه
انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۳.۰از ۹۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی پپ گواردیولا

کتاب صوتی پپ گواردیولا؛ پیروزی به عبارت دیگر نوشتهٔ گیلم بالاگه و ترجمهٔ حسین گازر و با صدای محمدحسین میثاقی است و آوانامه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی پپ گواردیولا

«اگر به تیم رئال مادرید نگاه کنید، تیمی که پنج جام اروپایی را در اواخر دهه پنجاه و اوایل دههٔ شصت به‌دست آورده است، متوجه می‌شوید که دلیلی ندارد گواردیولا نتواند با بارسلونا چنین کاری را انجام دهد. اگر من این تیم را داشتم، چنین امری انگیزه شخصی‌ام می‌شد. اگر من پپ بودم ترک‌کردن بارسا سخت‌ترین تصمیم‌گیری‌ام بود.»- آلکس فرگوسن

پپ گواردیولا، مربی اسپانیایی و بازیکن اسبق باشگاه بارسلوناست. او مربی‌گری خود را با تیم ب و سپس الف بارسلونا آغاز کرد، اما با وجود همه موفقیت‌هایی که در پرونده مربی‌گری‌اش کسب کرده بود، بارسلونا را ترک کرد و بایرن مونیخ و سپس منچستر سیتی را برای مربی‌گری برگزید.

این کتاب صوتی شرحی است بر فراز و فرودهایی که پپ گواردیولا به عنوان یک بازیکن و مربی تجربه کرده و تصمیماتی که در این مسیر اتخاذ کرده است. 

شنیدن کتاب صوتی پپ گواردیولا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران پپ گواردیولا و بارسلونا پیشنهاد می‌کنیم. این کتاب صوتی برای کسانی که می‌خواهند مربی فوتبال شوند هم بسیار مناسب و شنیدنی است.

بخشی از کتاب صوتی پپ گواردیولا

«همین‌طور که به خانه دوران کودکی پپ در سنت‌پدرو نزدیک می‌شوید، منظره درخور توجه‌ای، آن طرفِ دره‌ای زیبا وجود دارد که در آن دهکده‌ای جاخوش کرده است. هوا بسیار خوب است اما بوی زمین خشک را با خود به همراه دارد. ابرها در افق نمایان و زمینه صخره‌ای مونتسرات، کوه‌های نمادین «دندانه‌دار» کاتالونیا بر بلندای دهکده، همانند عکس مصنوعی بزرگی نمایانند و پس‌زمینه‌ای باشکوه برای دهکده کاتالانی بی سروصدایی که در هفتاد کیلومتری بارسلونا مستقر شده، به شمار می‌آید.

یکی از اولین ساختمان‌هایی که حول و حوش این دهکدهٔ هفت‌هزاروپانصد نفری با آن روبرو می‌شوید، خانه جدید والدین گواردیولا است که توسط پدرش که یک معمار است، ساخته شده است. خانه‌ای مدرن، سه طبقه و دقیقاً کنار جاده که به علت نوساز بودنش کاملاً مشخص است.

همان‌طور که به مرکز سنت‌پدرو حرکت می‌کنید، چند کارخانه صنعتی مخروبهٔ دهکده را بیشتر در ذهن‌تان تداعی می‌کند که در تضاد کامل با گذرگاه‌های سرپوشیده قرون وسطایی است. سنت‌پدرو از آن دسته دهکده‌هایی است که مردم با یکدیگر در خیابان احوال‌پرسی می‌کنند، چه یکدیگر را بشناسند چه نه. و آن‌هایی که یکدیگر را می‌شناسند، همچون هرروز درباره موضوعاتی به گفت‌وگو مشغول می‌شوند. جاده‌های وسیع شروع به ادغام شدن با جاده‌های باریک پرپیچ و خم می‌کنند، خیابان‌هایی به عمر صدها سال در مسیر خود تا دو میدان اصلی سنت‌پدرو پیچ می‌خورند، دو میدان با نام‌های پلاکا گران و پلاکا جنرالیت. جنرالیت با نام پلاکا برگا هم مشهور است اما حالا بیشتر به عنوان «میدانی که گواردیولا آنجا به دنیا آمده» شناخته می‌شود.

هر روز صبح در سال ۱۹۷۹، پسر لاغر ده‌ساله‌ای از شماره پانزدهم پلاکا جنرالیت می‌آمد و با توپی زیر بغلش به سمت میدان قدم می‌زد. بین افراد محله به «گواردی» معروف بود، بچه‌ای با پاهای پرانتزی مانند دوستانش را صدا می‌زد تا به او ملحق شوند که دختری به نام پیلار هم بین‌شان بود. و تا دوستانش برسند و بازی را شروع کنند، با دیوار بازی می‌کرد.

پلی‌استیشنی وجود نداشت و به سختی ماشین‌ها در جاده دیده می‌شدند که وجود چراغ‌های راهنمایی را توجیه کند و هیچ خطر جدی بچه‌هایی که در خیابان مشغول فوتبال بودند را تهدید نمی‌کرد. پپ قبل از رفتن به مدرسه و در مسیر رفتن تا مدرسه فوتبال بازی می‌کرد. او توپ را با خود هرجایی می‌برد تا در زنگ تفریح، ساعت ناهار، در خیابان‌های سنگ‌فرش و دور فواره‌ها بازی کند. همچنین نقل است که وقت ناهار هم فوتبال بازی می‌کرد و مادرش از سرزنش کردن او خسته شده بود و به او می‌گفت: «پنج دقیقه اون توپُ ول کن بیا اینجا!» مانند خیلی از بچه‌ها و مادرها در شهرها و دهکده‌های سرتاسر دنیا.»

نظرات کاربران

meghdad varaste
۱۳۹۸/۰۵/۲۵

یک اثر فرهنگی، با صدای یک آدم بی فرهنگ

mojtaba rabiei
۱۳۹۸/۰۵/۲۳

به نظر کتاب جالبی میاد ولی اسم میثاقی باعث میشه نیام طرفش. عادل کجا و ...

AMIR ZAND
۱۳۹۸/۰۴/۱۷

صدای میثاقی برای این کتاب مناسبه و لذت بخش ولی شخص میثاقی باعث می‌شه این کتابو نخرم

Zahra Hz
۱۳۹۸/۰۵/۲۳

صدایی که آدمو یاد ظلم به عادل فردوسی پور بندازه، شنیدنی نیست

artman
۱۳۹۸/۰۳/۲۱

کاش با صدای فردوسی پور بود ...

arash
۱۳۹۸/۰۸/۱۱

متاسفانه به خاطر ماجرای آقای فردوسی پور و میثاقی آدم ناخواسته از این کتاب بدش میاد بدون اینکه به خود کتاب کار داشته باشه. نمیدونم چرا الان که کتاب فوتبال علیه دشمن تازه اومده باید همین موقع هم صدای میثاقی

- بیشتر
Mohammad
۱۳۹۸/۰۳/۰۷

ای کاش این صحبت نمیکرد از وقتی جای عادل رو گرفته صداش از هر چیزی ترسناک تره

Royaa
۱۳۹۸/۰۸/۲۷

به خاطر میثاقی هم ک شده کتاب را نمی خرم 😊

seyed
۱۳۹۸/۰۹/۰۲

میثاقی خودش یک ضد تبلیغه برای این کتاب ...

AMIN
۱۳۹۸/۰۸/۱۷

اینکه از رفتن آقای فردوسی پور و از آدمایی که باعثش شدن ناراحت باشیم کار درستیه ولی اینکه بدون مدرک و دلیل قاطع در مورد جناب میثاقیان اظهار نظر کنیم دور از اخلاقه. سه ستاره دادم چون اجباری بود ستاره دادن

- بیشتر

زمان

۱۴ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۷۹۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۴ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۷۹۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۸,۰۰۰
تومان